همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

915
14 سپتامبر 2023
tavoosian
نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181113793 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس یخچال الکترواستیل شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل یخچال شما را رفع نمایند.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان

08138251188 – 09181113793

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان

متداول ترین مشکلات در زمان عیب یابی یخچال فریزر الکترواستیل Electrosteel

یخ زدگی بیش از حد در یخچال الکترواستیل
یخچال الکترواستیل دوقلو کار نمی کند
موتور یخچال الکترواستیل به طور مکرر کار می کند

صدای غیر طبیعی از یخچال شنیده می شود
آب سرد کن یخچال از کار افتاده
قسمت یخچال خنک نمی کند
یخچال روشن نمی شود
فیلتر تصفیه آب نیاز به تعویض دارد
یخ ساز کار نمی کند

لیست ارور و کد خطاهای یخچال الکترواستیل

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان

اولین و مهمترین موضوع در راستای پرداختن به بحث مورد نظر تعمیر فریزر الکترواستیل این است که ابتدا ارورهای رایج این دستگاه را بشناسید و بتوانید متناسب با آن، بهترین اقدام را انجام بدهید. در ادامه به مهمترین ارورهای گزارش شده از یخچال فریزر الکترواستیل می پردازیم.

ارور  یا کد خطا R1
این کد خطا نشان می دهد که سنسور یخچال فریزر شما دچار نقص جدی است. جالب است بدانید که نمایش این کد خطا با چشمک زدن چراغ MID مشخص می گردد.

ارور  یا کد خطا F3
مهمترین دلیلی که باعث نمایش این کد خطا می شود این است که المنت دستگاه از حداکثر مجاز ۸۵ دقیقه بیشتر کار کرده است. در صورت مواجه شدن با این کد خطا، فورا با تعمیرکار آشنا به تعیمر یخچال الکترواستیل تماس بگیرید. به احتمال زیاد هیتر بخچال فریزر باید بررسی شود.

ارور  یا کد خطا C1
در صورتی که سنسور برفک زدایی یخچال فریزر شما دچار مشکل شده باشد، دور از انتظار نخواهد بود اگر با چنین خطایی رو به رو شوید.

همچنین زمانی که دمای سنسور ۵ درجه نیز باشد، این کد خطا گزارش می شود. ساده ترین اقدام برای برطرف نمودن این کد خطا این است که میزان اهم برق را برسی کنید.

ارور  یا کد خطا D1
اتصال کوتاه و یا خرابی سنسور برفک زدایی مهمترین دلایلی هستند که باعث نمایش این کد خطا می شوند.

جهت برطرف کردن این مشکل می بایست برد یخچال فریزر الکترواستیل را تعمیر و یا تعویض کنید. برای اینکار حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

کد خطا 0E یخچال فریزر الکترواستیل
این خطا نسان دهنده برور مشکل در فن اواپراتور دستگاه است. این خطا نشان دهنده ایراد و نبود سرما در فن و یا اواپراتور یخجال فریزر است. بررسی و چک کردن برد میتواند در رفع این خطا راهگشا باشد.

ارور  یا کد خطا E1 یخچال فریزر الکترواستیل
این ارور یخچال فریزر الکترواستیل به معنای وجود ایراد در سنسور دمای یخچال و یا خرابی برد الکترونیکی دستگاه می‌باشد. ابتدا سنسور دمای یخچال را چک و بررسی کنید، اگر ایرادی در این قسمت دستگاه وجود نداشت، تکنسین باید با تعویض برد الکترونیکی به تعمیر یخچال فریزر بپردازد.

ارور  یا کد خطا E2 یخچال فریزر الکترواستیل
کد خطا E2 یخچال فریزر الکترواستیل بیانگر خرابی مدار برد کنترل دستگاه می‌باشد. بهتر است که در صورت مشاهده این کد خطا بر روی یخچال برای رفع آن با یک تکنسین‌کار تماس بگیرید تا ایرادات برد الکترونیکی رفع شود.

ارور  یا کد خطاهای E4 و E3 یخچال فریزر الکترواستیل
این کد خطاهای یخچال فریزر Electrosteel به معنای وجود ایراد در قطعات المنت، ترموفیوز و برد کنترل دستگاه می‌باشد. ایرادات هر یک از قطعات بیان شده را به ترتیب بررسی کرده و در صورت وجود مشکل در هر یک، قطعه را تعمیر و یا تعویض نمایید.

ارور  یا کد خطای E5 یخچال فریزر الکترواستیل
این ارور یخچال الکترواستیل به دلیل وجود ایراد و مشکل در قطعات المنت، ترموفیوز، سنسور اواپراتور، کمپرسور و مدار برد کنترل دستگاه رخ داده است. از این رو باید ابتدا قطعه المنت یخچال را چک و بررسی نمایید. همچنین قطعات ترموفیوز، ترمودیسک و اتصالات سنسور اواپراتور را نیز بررسی کرده و در صورت وجود مشکل در هر یک از قطعات، ایراد را برطرف نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال الکترواستیل در همدان

08138251188 – 09181113793

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.