همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

تعمیر تلویزیون سامسونگ با برخورداری از تخصص و تجربه و سابقه ی طولانی (بیش از 35 سال ) در زمینه خدمات و تعمیرات  در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.
تععمیرات تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ ، تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ led و تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ lcd ، تلويزيون‌هاي هوشمند smart،

جهت درخواست تعمیرات با شماره 09181117805و 08138251188 تماس حصل فرمایید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در همدان

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود؟
مراحل طی شده جهت تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ عبارت است از: 1. توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی و …، 2. عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات، 3. اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون و 4. تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده. در بخش زیر برخی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در ارتباط با تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شرح داده شده است.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ
دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات تلویزیون به حساب می‌آید. اگر خطوط عمودی که بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیب‌دیده است یا فلت‌های ارتباط‌دهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب‌دیده است.

وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون می‌شوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری کنید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ
خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون سامسونگ، به دو روش انجام مي شود. روش اول مراجعه به نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ و تحويل تلويزيون به کارشناسان تعمير تلويزيون SAMSUNG است. در اين روش تمامي اقدامات مورد نياز جهت سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه انجام مي شود. شيوه دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون سامسونگ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون سامسونگ چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن محصول، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندي از پيشرفته‌ ترين دستگاه هاي روز انجام مي‌پذيرند.

ادرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

09181117805-08138244444