همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید .

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی 09181117805 08138251188

مرکز تعمیرات جاروبرقی 
تعمیر جاروبرقی های سامسونگ ، ال جی ، بوش ، فلر ، آاگ ، الکترولوکس ، ناسیونال ، فیلیپس ، فلر ، ناسیونال ، پاناسونیک ، زیمنس ، پارس خزر ،اسنوا، سانی، پاکشوما،  جی پلاس، سام و …  و ده ها برند موجود در ایران با گارانتی و ضمانت نامه  تعمیرگاه مجاز و مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی  همدان سرویس 
مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی

 

مشکلات متداول جاروبرقی 

علت داغ شدن جاروبرقی چیست؟
اگر جاروبرقی به صورت غیر طبیعی داغ شود. ترموستات جریان برق را قطع می کند تا دستگاه خنک شود. البته اگر ترموستات ایراد نداشته باشد. در غیر این صورت باید اقدام به تعویض ترموستات جاروبرقی نمود. موارد زیر علت های داغ شدن موتور در حین کار هستند.

ایراد در فن جاروبرقی
پر شدن کیسه جاروبرقی
کثیف بودن فیلتر جاروبرقی
مسدود شدن لوله خرطومی
ایراد در ترموستات
نیم سوز شدن موتور جارو برقی و سوختن برد جاروبرقی

جاروبرقی روشن نمی شود
در مرحله ی اول می بایست پریز برق را چک کنید حتما اطمینان حاصل نمائید که پریز برق مشکلی نداشته باشد می توانید با یک فاز متر و یا ولت متر پریز را تست کنید ممکن است فازمتر وجود برق را نشان دهد اما ولت آن پایین باشد که در برخی از جاروبرقی ها سیستمی تعبیه شده است که در صورت نوسانات برق و یا پایین بودن ولتاژ، جهت ایمنی جاروبرقی، جاروبرقی روشن نمی شود. ممکن است مشکل از سیم یا دوشاخه جاروبرقی باشد مورد بعدی می تواند از کلید استارت باشد و خیلی موارد دیگر که پیشنهاد می گردد با یک نمایندگی تخصصی در تعمیرات جاروبرقی تماس بگیرید.

خاموشی ناگهانی جاروبرقی ال جی
خاموش شدن ناگهانی دستگاه در صورت استفاده با حداکثر قدرت در زمان بیش از 20 دقیقه و با حداقل قدرت در زمان بیش از 30 دقیقه امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در دستگاه هنگامیکه موتور گرم می‌شود دستگاه خود به خود خاموش می‌شود.

همچنین ایراد می‌تواند ناشی از وجود قطعی در سیم و دوشاخه دستگاه باشد که با تکان خوردن دستگاه ناگهان قطع شود، راه حل آن چک کردن اتصالات برق دستگاه می‌باشد. یعنی پریز برق دستگاه برق داشته باشد، که برای اطمینان با یک وسیله برقی مثل سشوار آن را به همان پریز وصل کنید تا متوجه شوید قطعی در سشوار پیش می‌آید یا نه و همینطور چک شود که دوشاخه دستگاه از نظر شکل ظاهری مشکلی نداشته باشد. عوامل دیگری نیز می‌تواند موجب خاموشی ناگهانی جارو برقی شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

در صورت «پر بودن محفظه آشغال» یا «مسدود بودن لوله» یا «گرفتگی فیلتر» دستگاه سریع داغ شده و به وسیله ترموستات سریع خاموش می‌ شود.
وجود خرابی در خرطومی و کلید دستگاه نیز می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی دستگاه شود.
جهت کنترل وضعیت دستگاه باید تمامی فیلترها را مطابق دستورالعمل ثبت شده در دفترچه راهنما تمیز نمایید.
کیسه یا سطل زباله دستگاه را کامل تخلیه نمایید.
همچنین لوله خرطومی و تلسکوپی و پارویی دستگاه را بررسی نمایید که گرفتگی نداشته و آشغالی در آن گیر نکرده باشد.
به غیر از این باید بررسی نمایید که دوشاخه به صورت صحیح در پریز قرار داشته باشد و پریز را با وسیله برقی دیگری جهت تست بررسی نمایید.

09181117805-08138251188

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی

جاروبرقی مکش قوی ندارد
مکش نداشتن جاروبرقی شما می تواند دلایل زیادی داشته باشد، ممکن است جاروبرقی شما نیم سوز شده باشد یا بلبرینگ جاروبرقی مشکل پیدا کرده باشد یا پره های جاروبرقی ایراد پیدا کرده باشد موارد زیادی هستند که سبب بروز چنین مشکلی می شوند اما در اولین مرحله کیسه ی جاروبرقی را چک نمائید ممکن است پر شده باشد و یا فیلتر آن کثیف شده باشد که باید تمیز شود در غیر این صورت با یک نمایندگی تعمیرات جاروبرقی تماس بگیرید.
از جاروبرقی بوی دود و سوختگی می دهد
این مورد نیز همانند مورد قبلی عوامل زیادی سبب به وجود آمدن آن می شود اما در کل هر انسدادی در قطعات جاروبرقی که سبب فشار آمدن به جاروبرقی شود می تواند سبب بلند شدن بوی دود، و در نهایت سوختن جاروبرقی شود. پس از مشاهده ی دود و یا بوی سوختنی، به سرعت جاروبرقی را خاموش کنید و با یک تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی تماس بگیرید.