همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون در همدان با بیش از 35 سال سابقه

 

08138251188          09181117805

تعمیر تلویزیون در همدان

مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید .

مرکز خدمات همدان سرویس با کمک تجهیزات پیشرفته و دقیق کارگاه تخصصی تعمیرات تلویزیون  ، رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای تلویزیون شما تضمین شده است.

همدان سرویس کدام تلویزیون ها و چه برندهایی را سرویس می دهد؟
امروزه انواع تلویزیون های خانگی مانندHD،LED،LCD،OLED ، UHD، Plasma، 3D و Smart TV در بازار موجودند و برندهای ایرانی و خارجی متفاوتی از جمله سامسونگ، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، شارپ، توشیبا، دوو، اسنوا، ایکس ویژن و غیره انواع مدلها را تولید می کنند.  متخصصین مجرب همدان سرویس انواع مدلها و تمامی برندهای تلویزیون را پوشش داده و در سریعترین زمان خدمات مورد نیاز شما را ارائه می نمایند.

اگر صفحه تلویزیون یا ال سی دی شما ترک برداشته و شکسته است، ممکن است به تعویض کامل ال سی دی احتیاج باشد که می تواند هزینه بالایی داشته باشد. متخصصین ما بصورت حرفه ای به شما در خصوص تعویض یا تعمیر تلویزیون تان مشاوره داده و از بابت تعمیر اصولی هر گونه مشکل دستگاه تان به شما اطمینان خواهند بخشید. برخی از مشکلات رایج تلویزیون که به راحتی در همدان سرویس رفع می شوند:

تلویزیون روشن نمی شود
با تاخیر طولانی روشن و خاموش می شود
تلویزیون خود به خود خاموش می شود
مشکل و ایراد در پورت HDMI
خطوط افقی و عمودی در تصویر وجود دارد
صدای تلویزیون قطع شده است
رنگ ها تنظیم نیستند
رنگ ها را به اشتباه نمایش می دهد
و…

 

 

تعمیر بک لایت تلویزیون
بک لایت نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی می باشد. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می شود نور صفحه قطع می شود و صفحه تلویزیون سیاه می شود. در این حالت تلویزیون روشن است و شما صدای تلویزیون را می شنوید و می توانید شبکه های تلویزیون را عوض کنید ولی تصویر دیده نمی شود. یک سوال که زیاد مطرح می شود هزینه تعمیر بک لایت چقدر می شود؟ خوب هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت است. مرکز تعمیرات تلویزیون طاوسیان از بهترین قطعات ال ای دی در بازار استفاده می کند و با کمترین دستمزد تعمیرات بک لایت را انجام می دهند.

بک لایت تلویزیون
تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد


یکی از ایرادهای شایع تلویزیون های ال ای دی جدید این است که تصویر تلویزیون قطع می شود ولی صدا هست. این خرابی به این صورت است که تصویر تلویزیون سیاه می شود ولی صدا وجود دارد. در این حالت معمولا خرابی از بک لایت تلویزیون می باشد. بک لایت در تلویزیون های ۴۲ اینچ یک سری می باشد و در صورت خراب شدن آن تصویر تلویزیون سیاه می شود. در صورت خرابی بک لایت بهتر است که بک لایت به صورت کامل تعویض شود. با تعویض کامل بک لایت، از خرابی مجدد آن جلوگیری می شود و چندین سال بدون مشکل کار می کند.

خرابی برد تیکان باعث قطع شدن تصویر تلویزیون می شود. با خراب شدن برد تیکان معمولا تصویر تلویزیون به حالت سرمه ای رنگ در می آید، ولی صدا باقی می ماند و شما می توانید شبکه های تلویزیون را تعویض کنید. برد تیکان وظیفه انتقال تصویر از برد مین به پنل تلویزیون را دارد، بعضی وقت ها با خرابی برد تیکان تصویر تلویزیون به حالت شطرنجی در می آید.

از کار افتادن پنل (صفحه تلویزیون) تلویزیون باعث قطع شدن تصویر در تلویزیون می شود. معمولا خرابی پنل به دلیل آب خوردگی و ضربه به وجود می آید، در صورتی کی صفحه تلویزیون شما دچار آب خوردگی شده است، تلویزیون را از برق بکشید و تا ۴۸ ساعت دستگاه را روشن نکنید، بعد از این زمان اگر با روشن کردن تلویزیون مشکل برطرف شد و تصویر عادی بود مشکل حل شده است، در صورتی که خط عمودی و افقی روی صفحه ایجاد شده است، تلویزیون را خاموش کنید و با تعمیرگاه مجاز تلویزیون تماس بگیرید.

علت آبی شدن تصویر تلویزیون

علت آبی شدن تصویر تلویزیون


یکی از عواملی که باعث نگرانی می شود اختلال در تصویر تلویزیون می باشد.بدین صورت که دیگر رنگ ها را به درستی نمایش داده نمی شود و یا شدت نور لازم و همیشگی را ندارد در این میان یکی از اختلالاتی که باعث می‌شود برای تلویزیون پیش بیاید آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی شما می باشد. یکی از دلایل آبی شدن تصویر می تواند ایجاد مشکل در قسمت پنل آن باشد.که می‌تواند از طریق استهلاک،ضربه خوردن و یا آب خوردگی تلویزیون باشد. هنگامی که یکی از این موارد برای تلویزیون پیش آید در سیستم نوردهی تاثیر گذار است و موجب اختلال در آن بخش می شود.که نتیجه آن به درستی نشان ندادن رنگ ها می باشد و گاهی اوقات ممکن است این آبی شدن تصویر به دلیل اختلال در قسمت بک لایت تلویزیون باشد که خوشبختانه تعمیر بک لایت قابل انجام است و این امر باید توسط متخصصین مربوطه در این زمینه صورت گیرد.

همچنین پیکسل سوختگی و قرار دادن تلویزیون در معرض گرما نیز می‌تواند از دیگر دلایل به هم ریختگی رنگ ها در تلویزیون و نیز آبی شدن تصویر باشد.ولتاژ لازم بابت عملکرد بک لایت و همچنین مابقی قطعات تلویزیون از برد پاور می باشد.حال اگر در برد پاور ایرادی به وجود آید و ولتاژ ورودی به بک لایت ها کاهش یابد این امر نیز می تواند یکی از دیگر دلایلی باشد که موجب آبی شدن تصویر تلویزیون می شود،چون ولتاژ کافی بابت نمایش تمام رنگ ها را ندارد و باعث به هم ریختگی رنگ ها در تلویزیون می شود.

شکستگی پنل تلویزیون

شکستگی پنل تلویزیون ال ای دی ال جی

شکستگی پنل یکی از مواردیست که خیلی زیاد برای تلویزیون های led اتفاق می افتد و تقریبا می توان گفت نصف تماس های دریافتی از مشتریان در رابطه با شکستگی پنل و تعویض پنل شکسته می باشد. پنل ممکن است بنا به دلایل مختلفی بشکند. مهم ترین علت های شکستگی پنل، وارد شدن بیش از حد فشار یا ضربه به صفحه دستگاه به خصوص هنگام نظافت و تمیز کردن تلویزیون می باشد. همچنین شکستگی پنل می تواند بخاطر افتادن دستگاه از ارتفاع، پرتاب شدن وسایل به سمت تلویزیون ( معمولا این اتفاق در منازلی که کودک دارند رخ می دهد )، برخورد اجسام تیز به پنل دستگاه، حمل و نقل اشتباه هنگام جابه جایی یا اسباب کشی و… اتفاق می افتد. 

مرکز تعمیرات تلویزیون آیوا در همدان 12 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون آیوا در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون آیوا در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ در همدان 9 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون شارپ در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون سام در همدان 8 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون سام در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون سام در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون صنام در همدان 8 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون صنام در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون صنام در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان 5 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون دوو در همدان 3 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون دوو در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون دوو در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوا در همدان 2 جولای 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوا در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوا در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در همدان 28 ژوئن 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در همدان 28 ژوئن 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب
مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در همدان 26 ژوئن 2023

مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های...

تعمیر صوتی و تصویری ادامه مطلب