همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

514
28 آوریل 2024
tavoosian
علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی می‌تواند به مسائل مختلفی از یک مشکل کوچک تا بزرگ مربوط باشد.ما با قرار دادن انواع صداها و علت آن کمکی کرده باشیم تا بهترین مسیر را جهت  رفع ایراد دستگاه خود انتخاب کنید ،و در صورتی که نیاز به کارشناسان فنی داشتید با نمایندگی مجاز تعمیرات تماس بگیرید.

علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی

صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی می‌توانند نشانه‌ای بر معیوب یا فرسوده بودن برخی قطعات داخلی دستگاه باشند. ما ضمن بررسی دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی ، روش های برطرف کردن این مشکل را نیز با شما در میان خواهیم گذاشت. 

ممکن است علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی به سادگی این که یک جسم خارجی در ماشین لباسشویی ال جی گیر کرده، نباشد. این سروصدای زیاد لباسشویی شما برای آگاهی شما از وجود نقص فنی در لباسشویی شما باشد. در این مقاله ما در نظر داریم از علت های صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی بیشتر صحبت کنیم تا در صورت شنیدن صدا از ماشین لباسشویی ال جی، به آن توجه کنید و علت آن را برطرف کنید.

صدای خرخر کردن ماشین لباسشویی ال جی
اگر ماشین لباسشویی ال جی شما صدای خرخر داد می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که راه لوله تخلیه تا حدودی اما نه به‌طور کامل توسط چیزی مسدود شده است ! این گرفتگی را باید قبل از اینکه به یک مشکل دردسرساز تبدیل شود برطرف کنید ،ممکن است با باز کردن فیلتر پایین لباسشویی و تمیز کردن مسیر تخلیه مشکل را برطرف کنید .

صدای کلیکی ماشین لباسشویی ال جی
اگر شما از ماشین لباسشویی ال جی خود صدای کلیک مانندی می‌شنوید، این صدا ناشی از آن است که ممکن است در واشر تخلیه یا لاستیک دور درب لباسشویی جسم خارجی گیر کرده باشد. ممکن است سکه، کلید، سنجاق یا چیزهای دیگری را در جیب شلوارتان گذاشته باشید و هنگامی که لباس ها را در ماشین لباسشویی ال جی می اندازید، فراموش کرده باشید آن را خارج کنید. شیلنگ تخلیه و واشر درب لباسشویی را بررسی کنید و اگر جسم خارجی وجود دارد آن را خارج کنید.

صدای وزوز  ماشین لباسشویی ال جی
اگر ماشین لباسشویی ال جی شما صدای وز وز یا هوووم می دهد، ممکن است در پمپ لباسشویی شما جسم خارجی قرار گرفته باشد. اگر جسم خارجی به داخل پمپ راه پیدا کرده باشد، پمپ امکان عبور دادن آن را ندارد و در نتیجه ممکن است به پمپ لباسشویی شما آسیب جدی برساند و حتی نیاز به جایگزینی آن باشد.

صدای تق تق ماشین لباسشویی ال جی
اگر از ماشین لباسشویی ال جی خود صدای تق تق می شنوید ممکن است نشان دهنده این است که لباسشویی خود را بیش از حد با لباس پر کرده اید یا از دلایل دیگر شنیدن صدای تق تق لباسشویی می تواند معیوب شدن بلبرینگ های لباسشویی، پولی، موتور ماشین لباسشویی ال جی باشد. همچنین اگر به هنگام تخلیه صدای تق تق از ماشین لباسشویی ال جی خود می شنوید، ممکن است در موتور تخلیه جسم خارجی گیر کرده باشد و یا اینکه به طور کلی موتور تخلیه ماشین لباسشویی ال جی شما معیوب شده باشد.

صدای جیر جیر ماشین لباسشویی ال جی
برخی از افراد از اینکه ماشین لباسشویی ال جی آنها صدای جیر جیر می دهد گلایه دارند. ممکن است علت صدای جیر جیر ماشین لباسشویی ال جی شما به سادگی پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی ال جی از لباس و یا تراز نبودن آن باشد و یا ممکن است از طرفی دیگر علت صدای جیر جیر لباسشویی، وجود مشکل فنی در دستگاه شما باشد. وجود اشکال در تسمه، کمک فنرها، بلبرینگ، موتور، کوپلینگ موتور، پمپ تخلیه، دریچه یا شیر ورودی آب و خرابی لاستیک دور درب لباسشویی شما نیز می تواند علت شنیدن صدای جیر جیر از ماشین لباسشویی ال جی باشد.

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی در زمان شستشو با دور بالا 
معمولا صدای زیاد ماشین لباسشویی ال جی هنگام آبکشی به یکی از موارد زیر مربوط می‌شود:

تراز نبود جای ماشین لباسشویی ال جی روی زمین
آسیب دیدگی تسمه کاهش حرکت دیگ
خرابی کمک فنرهای دیگ
شکستن سه شاخه نگه دارنده درام

نمایندگی مجاز تعمیرات الجی در همدان با مدیریت طاوسیان 

09181117805-08138251188

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.