همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

نمایندگی تعمیرات ال جی در همدان  | نمایندگی ال جی همدان 
نمایندگی ال جی همدان   توانسته است با بیش از 35 سال سابقه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. این مرکز در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی ال جی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال؛ مایکروفر، جاروبرقی و تلویزیون خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این نمایندگی ال جی در همدان  با کمک کارشناسان متبحری که در اختیار دارد، می تواند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب، وسیله مورد نظرتان را در محل و منزل شما سرویس و تعمیر نماید.

Laundry repairs in Hamadan

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی LG – نمایندگی ال جی در همدان

اگر لوازم خانگی شما ال جی است و نیاز به تعمیر دارد با خیالی راحت به ما بسپارید. تکنسین های ما پس از چندین سال تجربه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی ال جی ، بهترین و کم هزینه ترین راه حل را برای تعمیر دستگاه شما ارائه خواهند داد.

گارانتی خدمات پس از فروش ال جی در همدان
نمایندگی ال جی همدان، تمامی خدمات و قطعاتی را که برای دستگاه شما انجام می دهد را همراه با گارانتی و ضمانت ارائه خواهد داد. 

استفاده از قطعات اصل نمایندگی ال جی همدان
نمایندگی ال جی در همدان، قادر است قطعات اصل این کمپانی را در زمان تعویض به جای قطعات فیک از اورجینال استفاده کند. استفاده از قطعه های بی کیفیت و یا فیک، به دلیل حساسیت بالای لوازم ال جی در تکنولوژی، می تواند خیلی راحت و سریع به دستگاه صدمه اساسی وارد کند. نه تنها همان قطعه که قطعات دیگر هم ممکن است تاثیر گرفته و معیوب شوند. به همین دلیل است که ما قطعات اورجینال را برای شما هنگام تعمیرات استفاده خواهیم کرد.

متخصصین با تجربه نمایندگی ال جی همدان 
نقش اصلی در زمینه تعمیرات را تعمیرکار بر عهده دارد. هر چه تجربه و مهارت تکنسین بالاتر باشد در نتیجه کیفیت کار تعمیر بالاتر خواهد رفت. تمام تکنسین های ما در نمایندگی ال جی در همدان، بیشتر از 35  سال سابقه کار داشته و دوره های آموزشی خود را زیر نظر همین نمایندگی گذرانده اند. 

نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی در همدان با شماره 08138244444 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید.
جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی انلاین از طریق لینک درخواست خود را ثبت کنید.