همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

ارور یا خطا IE در ماشین ظرفشویی ال جی

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1036
4 سپتامبر 2023
tavoosian
ارور یا خطا IE در ماشین ظرفشویی ال جی

ارور یا خطا IE در ماشین ظرفشویی ال جی نمایان می شود که آب کافی وارد دستگاه نشود. موارد می تواند علت به وجود آمدن ایراد IE در ماشین ظرفشویی شود ،ایرادات مربوط به آب منزل ، ایرادات مربوط به شلنگ ورودی آب ، ایراد در شیربرقی و میکروسوئیچ نشتی و …می‌باشد. مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر ظرفشویی ال جی خود را ثبت کنید.

درخواست تعمیر ظرفشویی ال جی

با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

ارور یا خطا IE در ماشین ظرفشویی ال جی

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی الجی در همدان
08138251188 – 09181117805

دلیل به وجود آمدن کد خطا یا ارور IE در ماشین ظرفشویی الجی ی یکی از علت زیر باشد:

ایرادات مربوط به شیر آب ورودی
ایرادات مربوط به لوله ورودی آب
ایرادات مربوط به فشار آب منزل
ایرادات مربوط به شیر برقی و آکوا استاپ
ایرادات مربوط به میکروسوئیچ نشتی
خرابی حسگر آب
خرابی برد الکترونیکی

ایرادات مربوط به شیر آب ورودی
یکی از مهم ترین مواردی که باید حتما آن را بررسی کنید، وضعیت شیر ورودی آب می باشد. شما باید مطمئن باشید، که شیر ووردی آب کاملا باز باشد، حتی نیمه باز بودن شیر نیز در ورود آب تاثیر گذار می باشد. علاوه بر این باید از نظر انسداد و تجمع رسوب در شیر ورودی آب نیز بررسی های لازم را انجام دهید. در صورت خرابی شیر ورودی آب باید شیر ورودی را تعویض کنید. همچنین باید حتما از وصل بودن آب ساختمان نیز مطمئن شوید، زیرا ممکن است که آب منزل کلا قطع باشد و در نتیجه دستگاه نمی تواند آبگیری کند و این ارور نمایش داد می شود. همچنین توجه داشته باشید در اثر نشتی شیر ورودی آب، آب به بیرون نشت می کند و آب وارد دستگاه نمی شود.

ایرادات مربوط به لوله ورودی آب

مشکلی که اکثرا صاحبین ماشین ظرفشویی به آن توجه نمی‌کنند و به این مشکل بی اعتنا هستند این است که لوله ورودی به داخل دستگاه باید در یک خط صاف قرار بگیرد چرا که با تا خوردگی و یا خمیدگی باعث می‌شود که جریان ورودی آب به داخل دستگاه قطع شده و در نتیجه آب کافی به دستگاه نرسد و موجب ارور IE در ماشین ظرفشویی ال جی می‌شود. با چک کردن همین مورد ساده می‌توانید از بروز این خطا جلوگیری کنید.

ایرادات مربوط به شیر برقی و آکوا استاپ

آکوا استاپ یا همان شیر برقی جزئی از ماشین ظرفشویی است که عمل آب‌گیری را انجام می‌دهد و اگر شیر برقی داخل دستگاه خراب باشد ماشین ظرفشویی نمی‌تواند در حین آب‌گیری دریچه ورود آب را باز کند و در نتیجه آب به داخل دستگاه هدایت نمی‌شود. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که گاهی اوقات آکوا استاپ دستگاه گیر می‌کند و باعث نمایش ارور IE در ماشین ظرفشویی ال جی می‌شود پس برای جلوگیری از این خطا از سالم بودن شیر برقی اطمینان حاصل کنید.

مشکل در حسگر آب ظرفشویی
حسگر آب ظرفشویی و یا همان آب شمار، حسگری است که میزان آب ورودی به داخل دستگاه را اندازه می‌گیرد و اگر این حسگر دچار خرابی شده باشد دستگاه به اشتباه گمان می‌کند که آب لازم وارد دستگاه نشده است و سریعاً ارور IE در ماشین ظرفشویی ال جی را نمایش می‌دهد برای این مورد و رفع آن هم می‌توانید با نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی ال جی تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی الجی در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.