همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1106
22 آگوست 2023
tavoosian
ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی

ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی نمایش ارور CL به معنی فعال بودن ویژگی قفل کودک دستگاه می باشد قفل کودک یک سطح محافظتی برای جلوگیری از تغییر وضعیت تنظیمات و یا راه اندازی ماشین لباسشویی توسط کودکان می‌باشد.نمایش ارور CL به معنی فعال بودن ویژگی قفل کودک دستگاه می باشد قفل کودک یک سطح محافظتی برای جلوگیری از تغییر وضعیت تنظیمات و یا راه اندازی ماشین لباسشویی توسط کودکان می‌باشد. مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر لباسشویی ال جی خود را ثبت کنید.

درخواست تعمیر لباسشویی ال جی

با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی

 

قفل کودک لوازم برقی چه فایده‌ای دارد؟
قفل کودک یک ویژگی امنیتی است که در اکثر لوازم و دستگاه‌ها مانند ماشین‌های امروزی، یخچال، لباسشویی، فر و … طراحی شده است. وقتی که قفل کودک دستگاه فعال شود کلاً دستگاه قفل شده، هیچ کدام از دکمه‌های دستگاه کار نمی‌کنند و تا زمانی‌که قفل کودک غیرفعال نشود با فشار دادن سایر دکمه‌ها غیر از دکمه خاموش و روشن کردن، هیچ عملی انجام نخواهد شد. در ماشین لباسشویی نیز، روال کار به همین ترتیب است تا زمانی‌که قفل کودک غیرفعال نشود، برد ماشین، اجازه هیچ کاری را به سایر قسمت‌های ماشین نمی‌دهد. وقتی قفل کودک ماشین لباسشویی شروع به کار کند، کودک شما دیگر نمی‌تواند با زدن کلیدها، مشکلی در روند کاری دستگاه ایجاد کرده یا اینکه دچار مشکل جسمی شود. در واقع، قفل کودک ابزاری است که از بچه‌ها در مقابل کنجکاوی‌های کودکانه‌شان نسبت به ماشین لباسشویی یا سایر دستگاه‌ها در جهت پیشگیری از آسیب رساندن به دستگاه یا خودشان استفاده می‌شود. معمولاً در بیشتر مواردی که کلیدها به شکل غیرعادی از کار می‌افتند، قفل کودک فعال شده است.

روش فعالسازی

ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی

در لباسشویی های ال جی درب از جلو دکمه child lock وجد دارد و برای فعالسازی و غیر فعال کردن این مدل کافی است 3 ثانیه آن را فشار دهید.

در مدل های قدیمی تر که دکمه قفل کودک موجود نیست باید دکمه های option و temp را بطور همزمان به مدت 3 الی 5 ثانیه فشار دهید؛ در برخی مدل ها نیاز برای فعالسازی باید دکمه های wash و rinse را برای فعالسازی و غیر فعال کردن حالت کودک فشار دهید.

ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی

نحوه غیرفعال كردن قفل كودك ماشين لباسشويي ال جی
رفع خطای CL در ماشین لباسشویی الجی در اکثر مواقع ساده است و نیازی به مراجعه تکنسین نیست. همان‌طور که گفتیم در اکثر موارد علت روشن شدن ارور cl ماشین لباسشویی الجی مربوط به فشردن دکمه‌های قفل کودک آن است که در ماشین لباسشویی‌های الجی ممکن است به صورت یکی از موارد زیر انجام شود:

فشردن دکمه‌های MORE TIME و LESS TIME به صورت همزمان
فشردن دکمه‌های COLD WASH و SOIL LEVEL با یکدیگر
فشردن دو دکمه که با علامت قفل به یکدیگر متصلند
خرابی برد

فشار دادن دکمه‌های intensive و Pre Wash به صورت همزمان
فشردن دکمه‌های start / pause
انتخاب برنامه مورد نظر و فشردن مجدد دکمه‌های start / pause

ارور یا کد خطای CE لباسشویی ال جی

قفل کودک لباسشویی ال جی در مدل های جدید

برای غیر فعال کردن دکمه قفل کودک لباسشویی ال جی درب از جلو، دکمه CHILD LOCK را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیر فعال شده و همه دکمه‌ها به درستی کار کنند.

توجه: در سایر ماشین‌های لباسشویی LG درب جلوی جدید، دکمه PREWASH/ LOCK CHILD را به مدت 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا LOCK CHILD خاموش شود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.