همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

ارور یا کد خطا LE در ماشین ظرفشویی ال جی

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

309
28 می 2024
tavoosian
ارور یا کد خطا LE در ماشین ظرفشویی ال جی

ارور یا کد خطا LE در ماشین ظرفشویی ال جی مربوط به خرابی موتور است دستگاه میباشد. موارد می تواند علت بروز ارور یا پیغام LE درماشین ظرفشویی ایرادات سیم کشی موتور ، روتور و…می‌باشد. مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر ظرفشویی ال جی خود را ثبت کنید.
درخواست تعمیر ظرفشویی ال جی
با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

ارور یا کد خطا LE در ماشین ظرفشویی ال جی

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی الجی در همدان
08138251188 – 09181117805

ایراد های رایج ارور le ظرفشویی ال جی :

موتور
سیم کشی و روتور
برد اصلی دستگاه

LE در بین کد خطای ماشین ظرفشویی ال جی اشاره به مشکل در قسمت موتور دستگاه دارد. تنها قدمی که کاربر می تواند در راستای رفع این خطا قبل از تماس با مرکز تعمیرات ظرفشویی ال جی بردارد؛ خاموش کردن و کشیدن دستگاه از برق به مدت ۱۰ دقیقه می باشد. سپس مجدد آن را وصل نماید.

با مشاهده ی مجدد ارور LE، حتما از تکنسین ماشین ظرفشویی کمک بخواهید. تا موارد زیر با دقت و مهارت بررسی شود.

ظاهر کد خطای LE در ماشین ظرفشویی ال جی شما معمولاً نشان دهنده وجود مشکل در پمپ گردش مستقیم است. این خطا به اختصار «خطای موتور قفل شده» نامیده می‌شود، که نشان می‌دهد پمپ گردش ماشین ظرفشویی سیگنال بازخوردی ارائه نمی‌دهد. چند دلیل بالقوه برای این اتفاق وجود دارد.

یکی از دلایل رایج انسداد پروانه توسط اقلام خارجی است. اگر اشیا حرکت پروانه را مسدود کرده باشند، می تواند منجر به اختلال در عملکرد پمپ گردش شود و کد خطای LE را فعال کند.

سیم کشی و روتور

جت پمپ ظرفشویی ال جی

در صورت بروز صدمه در سیم کشی ماشین ظرفشویی ال جی احتمال ایجاد این ارور وجود دارد.

2.قفل کردن موتور در صورت اینکه بلبرینگ دستگاه یا آهنربا دستگاه در اثر آبریزش دچار توقف شود، این ارور بر روی ماشین ظرفشویی ال جی دیده می شود.

با توجه به اینکه جت پمپ یک قطعه حساس می باشد، بنابرین تعویض و تعمیر آن باید توسط متخصصین مجرب و آموزش دیده، نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی انجام پذیرد.

مشکل برد دستگاه

در صورتی که برد مین ماشین ظرفشویی ال جی دچار آسیب دیدگی شده باشد و با توجه به اینکه برد، یک قطعه حساس الکترونیکی می باشد.

از دستکاری برد دستگاه خوددراری کرده و با نمایندگی مجاز ظرفشویی ال جی  تماس حاصل نمایید، تا در صورت صلاح دید نسبت به تعویض و یا تعمیر برد دستگاه اقدام نماید.

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی الجی در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.