همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

ارور یا کد خطا OE در ظرفشویی الجی

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1048
4 سپتامبر 2023
tavoosian
ارور یا کد خطا OE در ظرفشویی الجی

کد خطا یا ارور OE در ماشین ظرفشویی ال جی بیانگر ایراد در تخلیه آب دستگاه می باشد ممکن است علت به وجود آمدن خطا یا ارور OE و عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی یکی از موارد زیر باشد: موارد مربوط به فاضلاب منزل یا شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی ، عدم تمیز بودن فیلترهای ماشین ظرفشویی ایرادات مربوط به پمپ تخلیه و …می باشد . مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر لباسشویی ال جی خود را ثبت کنید. 

درخواست تعمیر لباسشویی ال جی

با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

ارور یا کد خطا OE در ظرفشویی الجی

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی الجی در همدان
08138251188 – 09181117805

دلیل به وجود آمدن کد خطا یا ارور OE در ماشین ظرفشویی الجی ی یکی از علت زیر باشد:

موارد مربوط به فاضلاب منزل یا شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی
عدم تمیز بودن فیلترهای ماشین ظرفشویی
ایرادات مربوط به پمپ تخلیه و ..

ایرادات مربوط به برد کنترل

گرفتگی چاه فاضلاب
نصب نا درست شیلنگ تخلیه

ایرادات مربوط به پمپ تخلیه
مهم ترین و اصلی ترین جزء در تخلیه آب، پمپ تخلیه یا همان موتور پمپ تخلیه می باشد. خرابی پمپ تخلیه باعث می شود تا قدرت لازم جهت تخلیه آب مهیا نشود و آب تخلیه نشود. همچنین انسداد پمپ تخلیه نیز باعث می شود تا عملکرد پمپ تخلیه دچار مشکل شود. بنابراین باید پمپ تخلیه را از نظر گرفتگی بررسی کنید. به عنوان مثال اگر داخل پروانه پمپ تخلیه، مواردی از قبیل نخ لباس، سکه، دکمه و… گیر کرده باشد، باعث نچرخیدن پروانه می شود و ممکن است که پره های پروانه ی پمپ تخلیه بشکنند. در این صورت باید پمپ تخلیه بررسی و تعمیر گردد و در صورت لزوم باید این قطعه تعویض گردد.

نصب نا درست شیلنگ تخلیه

نصب نا درست شیلنگ تخلیه

یکی دیگر از علت های ایجاد ارور OE در ماشین ظرفشویی ال جی، می تواند بخاطر نصب نا درست شیلنگ تخلیه باشد. نصب صحیح شیلنگ تخلیه بسیار مهم می باشد. اگر در اولین چرخه ی استفاده از ماشین ظرفشویی، این کد خطا روی صفحه نمایش ظاهر شود، به احتمال زیاد مشکل از نصب نا درست شیلنگ تخلیه می باشد. بنابراین باید این قسمت را نیز به دقت بررسی کنید.

ایرادات مربوط به فیلتر دستگاه
نوبتی هم که باشد، نوبت بررسی فیلتر می باشد. شما باید ابتدا فیلتر را از دستگاه خارج کنید، و آن را با آب داغ و مواد شوینده بشویید. بهتر است تا جهت جلوگیری از انسداد فیلتر و تمیز بودن و نظافت کلی دستگاه و جلوگیری از بروز ارور oe در ماشین ظرفشویی ال جی، پس از هر بار استفاده از دستگاه، فیلتر را بشویید.

ایرادات مربوط به برد کنترل

از دیگر دلایل بروز این کد خطا یا هر کد خطای دیگری می توان به خرابی برد اشاره کرد. از آنجایی که برد کنترل، تمام بخش های دستگاه را کنترل و مدیریت می کند، در نتیجه وجود هرگونه مشکلی در برد کنترل می تواند در هر مرحله از شستشو تاثیر گذار باشد. در نتیجه خرابی برد می تواند یکی از عوامل موثر در بروز این ارور باشد.

گرفتگی لوله و چاه فاضلاب

اگر لوله و یا چاه فاضلاب ساختمان دچار گرفتگی شده باشد، نه تنها قادر خواهد بود که آب کثیف را تخلیه کند، بلکه آب کثیف را مجددا به دستگاه پس می‌زند و برمی‌گرداند و با ارور OE ظرفشویی ال جی روبرو می‌شوید! در این شرایط شما می‌توانید کمی پودر یا محلول مخصوص را در فاضلاب بریزید تا انسداد و گرفتگی لوله برطرف شود.

همچنین استفاده از علم و تجربه‌ی لوله‌کش متخصص نیز می‌تواند در این زمینه راه‌گشا و کمک‌کننده باشد. درنهایت پس از رفع گرفتگی چاه فاضلاب، شلنگ تخلیه را جدا کرده و با کمک مسواک کوچک تمیز نمایید. همچنین می‌توانید جهت شستشوی کامل دستگاه از آب‌کشی آن با فشار زیاد آب گرم نیز کمک بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی الجی در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.