همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید مابه در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1095
26 جولای 2023
tavoosian
مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید مابه در همدان

مجاز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید مابه در همدان با بیش از 35 برتر سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش برندهایر در همدان فعالیت دارد. این مرکز با داشتن کادری فنی و مجرب در ارائه خدمات پس از فروش محصولات برند مطرح می‌پردازد. فقط کافیست با شماره 08138251188 ویا 09181113793 تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس ساید بای ساید مابه شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل ساید بای ساید شما را رفع نمایند.

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید مابه در همدان

08138251188- 09181113793

مشکلات رایج یخچال فریزر و ساید بای ساید مابه

یخچال مابه بوی ناخوشایندی دارد.
یخچال مابه هنگام کار کردن می‌لرزد.
یخ ساز یخچال مابه یخ تولید نمی‌کند.
یخچال مابه به اندازه کافی خنک نمی‌کند.
کمپرسور یخچال مابه تمام مدت کار می‌کند.
نور داخل یخچال ساید بای ساید مابه کار نمی‌کند.
در غذاهای منجمد داخل فریزر مابه کریستال‌های یخ وجود دارد.

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید مابه در همدان

ارور E1 یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا در زمانی که سنسور دمای یخچال یا ترمیستور یخچال دچار خرابی شده است روی صفحه نمایشگر نمایان می‌شود بعد از این خطا هوای سرد داخل یخچال کم شده و باید قطعه مورد نظر تعمیر یا تعویض شود.

ارور ۲E یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا در زمانی که سنسور دمای فریزر یا ترمیستور فریزر دچار خرابی شده روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که باعث گرم شدن هوای داخل فریزر می‌شود و باید در اسرع وقت برای تعمیر این مشکل اقدام نمایید تا مواد غذایی فریز شده فاسد نشوند.

ارور ۳E یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا به خاطر اختلال در سیستم دیفراست یا یخ‌زدایی در صفحه نمایش نشان داده می‌شود و امکان انسداد لوله تخلیه یخچال نیز می‌تواند باعث ایجاد این خطا شود که باید این موارد توسط تکنسین فنی تعمیر یخچال بررسی شود.

ارور ۴E یخچال ساید بای ساید مابه
این ارور در زمانی که سیستم دیفراست یا یخ‌زدایی یخچال دچار خرابی شده است روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود که در این مواقع تعویض قطعه باید انجام شود تا ارور برطرف شود.

ارور ۵E یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا برای خرابی سیستم دیفراست فریزر است و باید در صورت مشاهده این ارور با نمایندگی تعمیر یخچال ساید مابه تماس بگیرید تا برای برطرف کردن این خطا نیروی تکنسین فنی به منزل اعزام کنند.

ارور ۶E یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا یکی از مهم‌ترین ارورهای یخچال ساید بای ساید مابه است که نشان از خرابی صفحه نمایش و برد کنترل اصلی می‌دهد که باید در اولین اقدام دوشاخه برق دستگاه را از پریز بکشید و با نمایندگی تعمیر یخچال ساید مابه تماس بگیرید.

ارور ۹E یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا نشانگر بالا رفتن دمای فریزر و گرم شدن هوای داخل کابین فریزر می‌دهد که در صورت مشاهده این خطا در ابتدا از بسته بودن درب فریزر به صورت کامل اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز لاستیک‌های نواری دور درب را بررسی کنید که از چسبندگی کامل برخوردار باشند.

ارور EE یخچال ساید بای ساید مابه
این خطا در زمانی به نمایش در می‌آید که سیستم یخ‌ساز دستگاه دچار خرابی شده باشد.

 

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ساید بای ساید مابه در همدان

08138251188- 09181113793

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.