همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1167
3 آگوست 2023
tavoosian
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در همدان

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی ال جی شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در همدان

08138251188 – 09181117805

مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG

لباسشویی روشن نمیشود
روشن نشدن لباس به دلیل خرابی موتور
لرزش زیاد لباسشویی ال جی
صدای زیاد لباسشویی ال جی
خرابی ولوم های لباسشویی ال جی
خرابی برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی 
درب ماشین لباسشویی باز یا بسته نمیشود
لباسشویی در حین کار خاموش میشود

ارور و یا کد خطاهای ماشین لباسشویی ال جی

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در همدان

اگر ماشین لباسشویی  LG شما از کار افتاده است، ممکن است با نمایش یک کد خطا به شما بگوید که مشکل چیست. این کدها می توانند از مدل به مدل دیگر متفاوت باشند اما اگر ماشین لباس شویی ال جی دارید، کد خطایی را که ممکن است با آن روبرو شوید در اینجا خواهید دید.

این کدها به شما کمک می کنند موضوع را بفهمید و اینکه آیا خودتان می توانید این مشکل را در خانه برطرف کنید یا باید با یک متخصص تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای CE
به عنوان یکی از رایج ترین کدهای خطا در ماشین لباسشویی ال جی ، باید به ارور CE اشاره کنیم. وقتی جریان برق ورودی به مدار الکتریکی دستگاه بیشتر از حد مجاز باشد، این کد را در نمایشگر لباسشویی تان مشاهده خواهید کرد. برای رفع این مشکل باید لباسشویی را به مدت 10 ثانیه از برق بکشید. سپس دستگاه را راه اندازی کرده و یک چرخه شست و شو را انتخاب کنید.

ارور یا کد خطای DE

ارور یا کد خطای DE

یکی دیگر از ارورهای لباسشویی ال جی، ارور DE است که در اثر قفل نشدن درب ماشین به نمایش در می آید. برای برطرف کردن این ارور، باید اول ماشین لباسشویی تان را خاموش کنید. سپس دکمه START/PAUSE را برای 5 ثانیه نگه دارید. مجددا ماشین لباسشویی ال جی را به برق بزنید و آن را روشن کنید؛ دیگر کد خطای مذکور مشاهده نخواهد شد.

ارور یا کد خطای CL
ارورCL نیز در بسیاری از مدل های ماشین لباسشویی ال جی نمایش داده می شود که به معنای فعال بودن قفل کودک است. رفع این ارور بسیار ساده بوده و کافی است چند ثانیه قفل کودک را نگه دارید.

ارور یا کد خطا CD
کدخطای CD هم جزء ارورهای لباسشویی ال جی است که نشان دهنده پایان یافتن چرخه شست وشو بوده و جای نگرانی ندارد. با بیرون آوردن لباسها و یا فشار دادن دکمه ی START/PAUSE ، این ارور برطرف می گردد.

ارور یا کد خطای FE
خطای FE پر شدن بیش از حد ماشین لباسشویی LG را به اطلاع کاربران می رساند. معمولا این مشکل وقتی ایجاد می شود که شیر آب ایرادی داشته باشد. گاهی برای رفع این ارور لازم است که شیرهای دستگاه تعویض شوند.

ارور یا کد خطای IE

ارور یا کد خطای IE

ارور IE یعنی لباسشویی شما نمی تواند آب را در مخزن نگه دارد. دلایل این مشکل یا بسته بودن شیر آب است و یا شلنگ ورودی آب پیچ خورده است. البته ممکن است ایراد از انسداد فیلتر ورودی و سوپاپ ورودی آب گرم و سرد باشد. بدیهی است که با برطرف کردن این موارد، ارور مربوطه نیز برطرف می گردد.

ارور یا کد خطا یا ارور UE

کد خطا یا ارور UE در ماشین لباسشویی ال جی مربوط به عدم تعادل لباس‌ها داخل لباسشویی می‌باشد.
علت به وجود آمدن ارور یا پیغام UE در ماشین لباسشویی حجم بار داخل درام ماشین لباسشویی ،مقدار و قواره‌ی لباس‌ها ، عدم انتخاب برنامه‌ی مناسب ،ایرادات مربوط به موتور و برد و … میباشد .

کد خطا یا ارور  dE4 در ماشین لباسشویی LG
زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد، ارور یا کد خطا dE4 در ماشین لباسشویی ال جی ظاهر می‌شود.
علت به وجود آمدن پیغام یا ارور dE4 در ماشین لباسشویی ال جی یکی از موارد زیر می‌تواند باشد:

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ،ایراد در حسگر درب ماشین لباسشویی ،مطمئن شوید که درب باز نباشد، یک بار درب را باز کنید و مجدد ببندید و ماشین لباسشویی را راه اندازی کنید.
در صورت عدم رفع ایراد نیاز به بررسی و تعمیرات لباسشویی می‌باشد.

کد خطا یا ارور  CF در ماشین لباسشویی LG
ارور یا کد خطا CF در ماشین لباسشویی ال جی مربوط به فن برنامه خشک کن صد درصد است.
هنگامی که برنامه خشک کن صددرصد در حال اجرا باشد و شما ماشین لباسشویی را خاموش نمایید، موتور فن خشک کن برای حافظت از خود به مدت 60 ثانیه کار خواهد کرد. پس از آن لباسشویی پیغام CF را نمایش می‌دهد.
پیغام CF در ماشین لباسشویی ال جی به معنای فن خنک کننده است. 

کد خطا یا ارور  SE و 5E لباسشویی ال جی
دو خطای متداول دیگر که SE به معنای خطای سنسور بوده می‌تواند نشان از نیاز ماشین لباسشویی شما به تعمیر جدی باشد. چنین خطاهایی زمانی ایجاد می‌شوند که دیگر راهی به‌جز تعمیر نیست. اما عموماً پیشنهاد می‌شود راهکارهای معمول را انجام دهید. دستگاه را خاموش و از برق بکشید، اجازه دهید به مدت ده دقیقه ماشین به همان حالت بماند. پس‌ازآن دستگاه را دوباره روشن کرده و با زدن دکمه استارت پروسه شستشو را از سر بگیرید. در این صورت ممکن است خطا رفع شود. درصورتی‌که این خطا رفع نشود دستگاه نیاز به تعمیر خواهد داشت و لازم است که توسط یک تکنسین رفع ایراد شود.

متأسفانه این‌گونه خطاها راهی جز تعمیرات سخت‌افزاری برای مشتریان نمی‌گذارند و معمولاً یکی از آزاردهنده‌ترین خطاها هستند که نیازمند عیب‌یابی مفصل هستند. البته توجه کنید که این خطا روی نمایشگر به شکل 5E نیز مشاهده می‌شود. درنهایت این دو خطا به معنای یک پیغام هستند.
برای رفع این خطاکار شما به‌عنوان یک شخص ناآشنا به این حوزه کمی سخت است. موتور لباسشویی باید بررسی‌شده و همین‌طور نیاز است که تعمیرکار نسبت به رفع آن اقدام نماید.

کد خطا یا ارور TE ماشین لباسشویی ال جی
این کد خطا زمانی رخ می‌دهد که دمای آب دستگاه از حد استاندارد بیشتر باشد. در اینصورت باید قطعات زیر توسط تکنسین چک شود:

ترموستات ماشین لباسشویی ، المنت ،اتصالات و سیم کشی دستگاه ،سنسور حرارتی و … میباشد.

کد خطا یا ارور AE یا EI

برای رفع ایراد AE یا EI ماشین لباسشویی ال جی موارد 
ممکن است محل تخلیه ماشین لباسشویی گرفتگی داشته باشد و مانع تخلیه کامل آب شود و باعث نشتی از شلنگ تخلیه شود.
در صورتی که کف آشپزخانه را شسته باشید، امکان دارد این ارور را مشاهده نمایید. در این حالت بهتر است چند ساعت ماشین لباسشویی را خاموش کنید تا سطح زیر آن خشک شود. در صورت عدم رفع ایراد، نیاز به بررسی و تعمیرات لباسشویی می باشد.

کد خطا یا ارور E7 در ماشین لباسشویی LG
ارور یا کد خطا E7 در ماشین لباسشویی ال جی به معنی عدم اتصال است و مربوط به ماشین لباسشویی‌های Twin Wash می باشد.
ماشین لباسشویی کوچک (Mini Wash) به تنهایی نمی‌تواند کار کند و باید زیر یک ماشین لباسشویی مناسب LG درب از جلو (Main Wash) قرار بگیرد. یک کلید اتصال رابط بین دو ماشین لباسشویی قرار دارد، در صورتی Mini Wash زیر دستگاه (Main Wash) نصب نشود کلید اتصال کار نخواهد کرد. در صورت عدم رفع ایراد نیاز به بررسی و تعمیرات لباسشویی می باشد.

کد خطا یا ارور FE در ماشین لباسشویی LG
 ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی زمانی نمایان می‌شود آب وارد شده داخل دستگاه بیش از حد معمول باشد.
علت بروز ارور یا پیغام FE در ماشین لباسشویی ال جی ایرادات شیر برقی، هیدرواستات و … می‌باشد. هنگامی که ارور FE روی نمایشگر لباسشویی نمایان می‌شود، برای رفع عیب نیاز به بررسی از طرف تکنسین است.

 

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.