همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1098
1 آگوست 2023
tavoosian
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی ارج در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09188127015 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی ارج شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در همدان

08138251188 – 09188127015

مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی ارج

تمام نشدن چرخه شستشوی ماشین لباسشویی ارج
صدای زیاد ماشین لباسشویی هنگام تخلیه آب
نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ارج
باز نشدن درب ماشین لباسشویی ارج
روشن نشدن ماشین لباسشویی ارج

روشن نشدن ماشین لباسشویی ارج
بوی بد ماشین لباسشویی ارج

کارنکردن لباسشویی
دلایلی که ممکن است باعث کارنکردن لباسشویی ارج شوند، عبارت‌اند از:

در صورتی که برق دستگاه، مشکل پیدا کرده باشد، ماشین لباسشویی کار نمی‌کند. پس حتما برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج، اگر با چنین مشکلی روبرو بودید، اتصالات الکترونیکی دستگاه را بررسی کنید. خرابی پریز برق یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل است.
هر ماشین لباسشویی، ظرفیتی دارد که بر حسب لیتر بیان می‌شود. این عدد بیانگر حجم لباسی‌ است که دستگاه در یک زمان، می‌تواند شستشو دهد. اگر شما حجمی زیادتر از ظرفیت دستگاه را بر آن تحمیل کنید، ممکن است دستگاه کار نکند.

نشتی آب
در حین کار با ماشین لباسشویی ارج، ممکن است با نشتی آب لباسشویی روبرو شوید. این اشکال ممکن است ناشی از خرطومی جاپودری یا پارگی شلنگ تخلیه رخ دهد. در این حالت برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج، گزینه تعویض شلنگ یا لوله خرطومی را امتحان کنید.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
اگر سیستم قفل درب خراب شود یا تسمه محرک دچار اشکال شده و یا یک نقص سیستم مکانیکی داخل ماشین لباسشویی(کلاچ و..) رخ دهد، ممکن است دیگ ماشین لباسشویی نچرخد. تعمیر ماشین لباسشویی ارج در این شرایط به بررسی اجزای مکانیکی دستگاه نیاز دارد. این قطعات، عموماً در صورتی که مشکل در مراحل اول باشد، به راحتی و با هزینه کم قابل تعویض هستند.

گرم‌نکردن آب
اشکال در ترموستات یا هیدروستات دستگاه ممکن است موجب این شود که ماشین لباسشویی ارج، آب را گرم نکند. خرابی تایمر یا برد الکترونیکی هم ممکن است به دلیلی برای گرم‌نکردن آب در لباسشویی تبدیل شوند.

صدای زیاد ماشین لباسشویی
صدای هر ماشین لباسشویی، همیشه باید مقدار استانداری باشد که در کاتالوگ آن ذکر شده است. در غیر اینصورت موجب به هم خوردن آسایش ساکنین می‌شود. صدای زیاد ماشین لباسشویی ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

بازشدن تسمه و تجهیزات جنبی دستگاه
شل‌شدن جایگاه ماشین لباسشویی بر روی پایه‌ها
قرارگرفتن نامتعادل لباس‌ها در درام لباسشویی
در صورتی که با این مشکلات روبرو بودید، ممکن است صدای زیاد ماشین لباسشویی، شما را آزار دهد. در این موارد، برای تعمیر ماشین لباسشویی ارج، به گزینه‌هایی از دستگاه رجوع کنید که ذاتاً فرایند حرکتی آن‌ها، تولیدکننده صداست و مشکل را در آن بخش‌ها برطرف کنید.

عدم شستشوی مناسب لباس‌ها
اگر ماشین لباسشویی ارج، البسه شما را درست نمی‌شوید، ممکن است مشکلاتی شبیه این موارد رخ داده باشد:

عدم آبگیری کافی دستگاه
خطای شیربرقی و هیدروستات
نامناسب‌بودن پودر ماشین لباسشویی
گرفتگی المنت ماشین لباسشویی
عدم تخلیه آب به میزان کافی

خرابی تایمر ماشین لباسشویی
تایمر ماشین لباسشویی، با گرفتن اطلاعات از سنسورها، دستورات مناسب برای انجام کامل فرایند شستشو را به پمپ‌ها، موتور و سلونوئیدها منتقل می‌کند. خرابی تایمر، زنجیره این عملکردها را دچار خلل می‌کند. به طور کلی این نکته حائز اهمیت است که تایمر ماشین لباسشویی ارج، پیچیده‌ترین بخش دستگاه است و شامل هر دو بخش مکانیکی و الکترونیکی است.

دلایلی که ممکن است موجب خرابی تایمر ماشین لباسشویی ارج شوند، عبارت‌اند از:

خرابی میکروسوئیچ درب: برای اطمینان از صحت عملکرد میکروسوئیچ، آن را در حالت خاموش دستگاه، با یک مولتی‌متر آزمایش کنید.
اشکال در موتور تایمر: برای تست موتور تایمر، تمامی ورودی و خروجی‌های تایمر بایستی با مولتی‌متر مورد آزمایش قرار گیرند.
خرابی دستگیره تایمر: تایمر، شامل قطعاتی مکانیکی مثل محور و چرخ‌دنده است. اگر دستگیره پلاستیکی تایمر یا بخش فلزی که آن را به شفت متصل می‌کند، دچار شکستگی شود، بایستی دستگیره تایمر ماشین لباسشویی را عوض کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ارج در همدان

08138251188 – 09188127015

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.