همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1093
6 آگوست 2023
tavoosian
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در همدان

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی بکو شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در همدان

08138251188 – 09181117805

مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی بکو beko 
لباسشویی روشن نمیشود
روشن نشدن لباس به دلیل خرابی موتور
صدای زیاد لباسشویی بکو
خرابی برد الکترونیک ماشین لباسشویی beko 
درب ماشین لباسشویی باز یا بسته نمیشود
لباسشویی در حین کار خاموش میشود

ارور و یا کد خطاهای ماشین لباسشویی بکو

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در همدان

لیست ارور های ماشین لباسشویی بکو
نحوه رفع کردن ارورهای ماشین لباسشویی بکو 
سیستم ارور های لباسشویی بکو بسیار ساده است. به این شکل که تمامی مشکلات این دستگاه به صورت کدهای E1 تا E18 نمایان می‌شوند. بعضی از خطاها را می‌توان به راحتی برطرف کرد ولی برای رفع بعضی از آنها لازم است از یک تکنسین ماهر و با تجربه کمک بگیرید.

ارور یا کد خطای E1 ماشین لباسشویی بکو
این ارور لباسشویی بکو beko نشان دهنده وجود یک خطای NTC در دستگاه می باشد. ممکن است که سیم‌کشی ترمیستور در دستگاه دچار مشکل شده باشد.

ترمیستور و اتصالات را در لباسشویی بکو چک کنید.

ارور یا  کد خطای E2 ماشین لباسشویی بکو
ارور E2 ماشین لباسشویی بکو beko از وجود ایراد در هیتر خبر می دهد.ممکن است در سیم کشی ایرادی رخ داده باشد و به کمک راهنمای فارسی ماشین لباسشویی بکو beko بتوانید مشکل را برطرف کنید. با این حال، توصیه می‌شود از یک تکنسین فنی کمک بگیرید.

ارور یا  کد خطای  E3 ماشین لباسشویی بکو
این ارور هم مربوط به هیتر المنت لباسشویی است به این معنا که یک جریان ثابتِ گرما وجود دارد. برای رفع کردن این کد خطا باید رله برد فرمان در هیتر مورد بررسی قرار بگیرد.

ارور یا  کد خطای  E4 لباسشویی بکو 
این کد خطا چند ایراد متفاوت را شامل می‌شود اما همه این مشکل ها در نهایت به پر نشدن آب در لباسشویی مرتبط هستند. در برخی مواقع، برطرف کردن این ارور لباسشویی بکو  آسان است.

ممکن است درب لباسشویی ایراد داشته باشد و مانع از پر شدن آب شود.

ارور یا  کد خطای E5 لباسشویی بکو
این خطای ماشین لباسشویی بکو beko نشان می‌دهد که مشکل تخلیه آب در این دستگاه رخ داده است. عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی، می‌تواند بر اثر مشکل ساده‌ای مثل انسداد در فیلتر پمپ تخلیه رخ دهد. بروز این خطا می تواند به دلیل مشکلات پیچیده‌تری مثل رخ دادن ایراد در برد کنترل نیز باشد.

ارور یا  کد خطای E6 لباسشویی بکو 
کد خطای E6 به این معناست که موتور دستگاه دچار خرابی شده است. احتمالاً در طول سیکل شستشو متوجه تکان‌های شدید لباسشویی بکو beko خواهید شد. برای بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی از یک تکنسین راهنمایی بگیرید.

ارور یا  کد خطای E7 لباسشویی بکو 
ارور E7 لباسشویی بکو beko نشان می‌دهد که ایرادی در سنسور سطح تشخیص داده شده است. یکی از نشانه های رایج چنین ایرادی این است که ماشین لباسشویی هر بار که می‌خواهید آن را راه اندازی کنید از آب خالی می‌شود. در برخی موارد ممکن است اصلا سیکل شستشو شروع نشود.

ارور یا  کد خطای E8 ماشین لباسشویی بکو 
اگر ماشین لباسشویی در بازه زمانی مشخصی فرایند آبگیری را انجام ندهد، این ارور نمایش داده می‌شود. برای حل مشکل موارد زیر را چک کنید.

از سالم بودن شیلنگ لباسشویی و عدم خمیدگی یا پارگی آن اطمینان حاصل کنید.

فیلتر ماشین لباسشویی را از لحاظ تمیز بودن بررسی کنید.

پمپ تخلیه را چک کنید تا انسداد و گرفتگی نداشته باشد.

بررسی کنید که شیر ورودی آب باز باشد.

ارور یا  کد خطای E9 لباسشویی بکو
کد خطای E9 بیانگر این است که قفل درب ماشین لباسشویی ایراد دارد. ممکن است که مشکل درب ساده باشد و رفع آن نیز کار پیچیده ای نباشد. با این وجود احتمال بروز یک مشکل پیچیده‌تر نیز وجود دارد. از این جهت در صورتی که نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید یا نمی‌توانید مشکل را تشخیص بدهید، با نماینده بکو تماس بگیرید.

ارور یا  کد خطای E10 ماشین لباسشویی بکو
این ارور ماشین لباسشویی بکو  زمانی نمایان می شود که ایرادی در قفل درب لباسشویی وجود داشته باشد. برای رفع این ارور ماشین لباسشویی بکو beko باید قفل درب، زبانه و میکروسوئیچ مورد بررسی قرار بگیرد.

ارور یا  کد خطای E17 ماشین لباسشویی beko
ارور E17 لباسشویی بکو زمانی نمایان می شود که حجم زیادی کف در ماشین لباسشویی شناسایی شده باشد. خوشبختانه این خطا را می‌توانید فقط با پاک کردن کف و اجرای چند چرخه آبکشی برطرف کنید. این ایراد می‌تواند از مواد شوینده بی کیفیت یا قرار دادن حجم زیادی از لباس در دیگ شستشو نشات گرفته باشد.

ارور یا  کد خطای E18 ماشین لباسشویی بکو
ارور E18 لباسشویی بکو beko به این معناست که بار در دیگ شستشو به صورت متعادل توزیع نشده است. خوشبختانه می توانید این خطا را با متوقف کردن سیکل شستشو، قرار دادن مجدد لباس‌ها و سپس راه اندازی لباسشویی برطرف کنید.

ارور یا  کد خطای  E20 یا E21 یا C2 ماشین لباسشویی بکو
دلیل ایجاد ارور E20 یا E21 یا C2 در ماشین لباسشویی بکو beko وجود مشکلاتی از جمله ایراد پمپاژ، عدم تخلیه آب و عدم چرخش درام است. ممکن است به دلیل انسداد پمپ تخلیه، ماشین لباسشویی بکو صداهای غیر عادی ایجاد کند.

برای رفع مشکل ارور یا  کد خطای E20 یا E21 یا C2 در ماشین لباسشویی بکو که به دلایل متعددی ایجاد میشود، باید با یک تعمیرکار با تجربه برای تعمیر ماشین لباسشویی خود مشورت کنید.

ارور یا  کد خطای EFO یا EF3 لباسشویی بکو
نمایش ارور EFO یا EF3 بر روی دیسپلی ماشین لباسشویی بکو به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده است.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.