همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1193
27 آوریل 2023
tavoosian
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در همدان

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در همدان  آماده تعمیر لباسشویی دوو  شما است ماشین لباسشویی  نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است، سپردن لباسشویی دوو   به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی دوو در همدان

08138251188-09181117805

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در همدان

تعمیر تخصصی لباسشویی دوو

مسلما زمانی که ماشین لباسشویی شما خراب می شود به دنبال جایی می گردید که آن را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برای شما تعمیر کنند. ما به عنوان بهترین نمایندگی به شما قول می دهیم که دستگاه را با رعایت جدیدترین استانداردها و به کاربردن با کیفیت ترین قطعات تعمیر کنیم. برای درخواست اعزام کارشناس متخصص اقدامات زیر را انجام دهید:

– در ابتدا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و مشکل لباسشویی خود را به کارشناسان ما بگویید.

– تکنسین های این مجموعه در صورتی که خرابی دستگاه شما جزئی باشد، راهنمایی تان می کنند تا خودتان تعمیر را انجام دهید. در غیر این صورت تعمیرکار متخصص ما به منزل شما اعزام می شود.

– تعمیرکار پس از عیب یابی و تست لباسشویی، هزینه را به شما اعلام می کند و شروع به تعمیر دستگاه می کند. پس از اتمام کار به شما یک کارت ضمانت و فاکتورداده می شود تا در جریان ریز کارها قرار بگیرید

نکات لازم در زمینه نگهداری ماشین لباسشویی دوو
برای اینکه بتوانید عمر مفید ماشین لباسشویی خود را افزایش دهید و از ایجاد نقص در آن جلوگیری کنید باید اقداماتی را انجام دهید. کارشناسان ما در این زمینه تحقیقات جامعی انجام دادند و تمامی فاکتورهایی که می توانند به شما کمک به سزایی در این مسیر بکنند را گرداوری کرده اند. این فاکتوها عبارتند از:

– ماشین لباسشویی باید حتما تراز باشد و در مکانی صاف قرار گرفته باشد. برای تراز کردن حتما باید از پیچ های ماشین استفاده کنید.

– حتما باید دستگاه را در جایی قرار دهید که نزدیک به پریز برق، شیر اب و فاضلاب باشد.

– در مکانی که دارای رطوبت و یا سرما هست، دستگاه تان را قرار ندهید. همچنین لباسشویی نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.

– بیش از اندازه در آن لباس نریزید و ظرفیت آن را نیز در نظر بگیرید.

– حتما متناسب با جنس لباس ها برنامه شست و شو را انتخاب کنید. برای لباس ها با جنس مختلف برنامه های شست و شوی متفاوتی در نظر گرفته شده است.

– در زمانی که برنامه در حال اجراست به هیچ وجه ولوم دستگاه را تغییر ندهید.

– در صورتی که می خواهید برنامه شست و شو را تغییر دهید باید دستگاه را خاموش کنید و سپس آن را تغییر دهید.

– زمانی که از دستگاه خود استفاده نمی کنید حتما فلکه شیر تغذیه آب را ببندید.

– بعد از اتمام شست و شوی لباس ها و خارج کردن آن ها، حتما با یک دستمال لاستیک دور درب ماشین را خشک کنید.

– اگر لباس های پرزدار درون دستگاه قرار دادید، بعد از اتمام شست و شو فیلتر را به خوبی تمیز کنید.

– حتما هر از گاهی لوله تخلیه یا همان شیلنگ خروجی را چک کنید که مسدود نباشد.

– پس از هربار اتمام برنامه درب دستگاه را باز بگذارید تا خشک شود.

– ماشین لباسشویی را به طور منظم جرمگیری کنید.

– محفظه جا پودری را چند وقت یکبار تمیز و جرمگیری کنید.

– در صورتی که می خواهید چند بار در روز از دستگاه خود استفاده کنید، باید بین هر دور برنامه فاصله بیندازید و از دستگاه پشت سر هم استفاده نکنید.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در محل
نکته ای که در هنگام خراب شدن لباسشویی خود باید در نظر بگیرید این است که به هیچ وجه آن را تکان ندهید و به تعمیرگاه نبرید زیرا امکان دارد در زمان نقل و انتقال آسیب جدیدتری ببینید و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین در چنین شرایطی با یک نمایندگی مجاز تماس بگیرید تا تعمیرکار را به منزل شما بفرستند و دستگاه را تست و عیب یابی کند. افرادی بوده اند که این مورد را در نظر نگرفته اند و به دلیل پیشنهاد هزینه پایین تر دستگاه را جا به جا به جا کرده اند و به دلیل آسیب بدتر نتوانسته اند از لباسشویی خود استفاده کنند.

اگر لباسشویی شما از کار افتاده یا خراب شده و مشکلات جدی مثل موارد زیر دارد حتما باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا پس از عیب یابی مشکل را به صورت کامل رفع نماید.

موتور ماشین لباسشویی سوخته
خشک کن کار نمی کند
درب باز و بسته نمی شود
از زیر لباسشویی آب می ریزد
بدنه لباسشویی برق دارد
سه نظام دچار مشکل شده
لرزش زیاد موقع کار کردن
تسمه لباسشویی پاره شده
لباسشویی وسط کار خاموش می شود
تایمر از کار افتاده
لاستیک دور درب خراب شده
لباسها را خوب نمی شوید
نچرخیدن دیگ لباسشویی
صدای اضافی موقع کار
لباسشویی روشن نمی شود

ارور لباسشویی دوو

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو

ارور لباسشویی دوو oe

OE این خطا مشکل در سیستم تخلیه را گزارش می‌کند. یکی از دلایل احتمالی نقص پمپ آب، واردشدن صدمه به سیم‌های منبع تغذیه منتهی به پمپ است. امکان گرفتگی فیلتر سطل زباله و سایر قسمت‌های سیستم تخلیه را نیز فراموش نکنید. از طرف دیگر، شاید شلنگ تخلیه به‌درستی وصل نشده یا بیش از حد پیچ‌خورده است.

ارور لباسشویی دوو ie

IE ورود بسیار کند آب به مخزن یا عدم ورود آن را گزارش می‌دهد. در بیشتر موارد، این کد نشان‌دهنده مشکلاتی در سیستم ماشین لباسشویی نیست. ممکن است فراموش کرده باشید که شیر آب ورودی را باز کنید، در نتیجه ماشین لباسشویی نمی‌تواند آب را دریافت کند. شاید هم فشار آب ناکافی باشد. اگر این‌طور نیست، شلنگ آب ورودی را از نظر پیچ‌خوردگی و گرفتگی چک کنید، فیلتر واقع در ورودی لوله را بشویید. در موارد نادر، کد عدم توانایی در تنظیم فشار آب و میزان مصرف آب را نشان می‌دهد. نقص در عملکرد شیر القائی را فراموش نکنید.

ارور لباسشویی دوو ue

UE ممکن است در طول فرایند شستشو این خطا روی صفحه‌نمایش ظاهر شود که مربوط به عدم تعادل در مخزن است. یکی دیگر از دلایل نمایش کد، نصب نامناسب است، مثلاً ماشین لباسشویی روی سطح ناهموار قرار گیرد و تراز نباشد. این نوع خطا به‌ندرت رخ می‌دهد.

ارور لباسشویی دوو le

LE نشان‌ می‌دهد که دریچه محکم بسته نشده است. ممکن است قفل دریچه خراب شده باشد. همچنین، دریچه ممکن است به دلیل ساییدگی لولا خوب بسته نشود.

ارور لباسشویی دووH6

H6 این کد بر روی صفحه‌ نمایش ماشین لباسشویی دوو خطای جریان نشتی مدار در آب‌گرم‌کن را نشان می‌دهد. در بیشتر موارد، گرمکن خراب می‌شود، در این شرایط، المنت دیگر باید جایگزین شود.

ارور لباسشویی دووE8
E8 این کد برای ماشین لباسشویی مجهز به سنسور راه‌اندازی معمولی است و نقص عملکرد در المنت اندازه‌گیری و نیاز به نصب سنسور بار جدید را نشان می‌دهد.

ارور لباسشویی دووE9
E9 زمانی که این کد بر روی صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی دوو ظاهر می‌شود حاکی از خرابی سوئیچ فشاری (کنترلر فشار) یا سوئیچ سطحی است. برای اطمینان از محکم‌بودن اتصال لوله به المنت، باید شیلنگ منتهی به سنسور آبگیری را بررسی کنید. ممکن است نیاز به تعویض سوئیچ فشار داشته باشید.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی دوو در همدان

08138251188-09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.