همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1086
7 آگوست 2023
tavoosian
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در همدان

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی کندی شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در همدان

08138251188 – 09181117805

مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی کندی

ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود.
در ماشین لباسشویی باز نمی‌شود.
ماشین لباسشویی نشتی دارد.
درام ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.
ماشین لباسشویی با سروصدای زیاد کار می‌کند.
ماشین لباسشویی بعد از خاموش شدن، آب‌گیری می‌کند.
ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند.
ماشین لباسشویی کندی پر از آب می‌شود و سپس تخلیه می‌شود.

ارور یا کد خطای در لباسشویی کندی :

شما با آشنایی بیشتر با دلایل بروز هر کدام از این کدهای خطا می توانید به سادگی به رفع آن ها بپردازید و یا در صورت نیاز از کمک متخصصین این حوزه همچون نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی کندی استفاده کنید.

ارور یا کد خطا E00 لباسشویی کندی :

در صورت ضعیف بودن ماژول کنترل می توان این کد خطا را مشاهده کرد. چنانچه کنترل کننده الکترونیکی برنامه ریزی نشده باشد؛ مجددا این ارور رخ خواهد داد. جهت رفع آن باید به تعویض کنترل کننده الکترونیکی اقدام نمایید. در غیر اینصورت هر چه سریعتر با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

ارور یا کد خطا E01 لباسشویی کندی :

در صورت وجود ایراد در قفل درب دستگاه این ارور رخ خواهد داد. گاهی قفل درب سالم بوده ولی به دلیل باز بودن آن این هشدار را خواهید دید. برای رفع آن بهتر است قفل درب، سیم برق و ترمز درام را بررسی کنید.

ارور یا کد خطا E02 لباسشویی کندی :

 دلیل عمده نمایش این ارور، گرفتگی یا انسداد شیلنگ آب است. برای رفع آن باید ابتدا شیلنگ آب ورودی، فیلتر و دریچه ها را از جهت عدم انسداد بررسی کرده و در صورت لزوم سوئیچ فشار، سیم کشی و اتصالات لباسشویی را نیز مورد ارزیابی قرار دهید.

ارور یا کد خطا E03 لباسشویی کندی :

مهمترین دلیل بروز این ایراد مربوط به مدار تخلیه و در نتیجه عدم روال صحیح تخلیه آب می‌شود. بهتر است فیلتر و شیلنگ را از جهت نبود انسداد بررسی کرد. سپس از سلامت سیم برق و پمپ تخلیه مطمئن شوید. در ضمن بررسی خرابی ها در سنسور و سوئیچ سطح آب را نیز فراموش نکنید و در صورت آسیب قطعات باید مورد تعویض قرار گیرند.

ارور یا کد خطا E04 لباسشویی کندی :

دلایل وقوع این ارور را باید در ایرادات مربوط به خرابی های سوئیچ فشار سنج، سوپاپ ورودی و یا وجود نشتی آب دانست. برای رفع آن باید هر کدام از قطعات را بررسی کرده و در صورت صدمه به تعویض آن اقدام کرد.

ارور یا کد خطا E05 لباسشویی کندی :

این ارور حاکی از وجود مشکل در قطعه NTC یا سنسور درجه حرارت است. جهت رفع مشکل باید سیم کشی‌های مربوط به سنسور دما را مورد ارزیابی قرار داد. در صورت لزوم باید ترمیستور را نیز از جهت سلامت در کارکرد بررسی کرد.

ارور یا کد خطا E06 ماشین لباسشویی کندی :

در صورت خارج شدن دستگاه از حالت تعادل خود که در اثر معیوب بودن کنترل کننده یا برد الکتریکی رخ می دهد؛ این ارور به ما هشدار خواهد داد. برای برطرف کردن آن باید سیم برق و کنترل الکتریکی را مورد بررسی قرار داد.

ارور یا کد خطا E07 لباسشویی کندی :

چنانچه ایرادی در قفل درب و همچنین در سنسور سرعت موتور و یا خرابی های احتمالی در موتور دستگاه رخ دهد؛ می‌تواند سبب بروز این ارور شود. جهت رفع مشکل، اتصالات سیم برق و قفل درب را مورد ارزیابی قرار دهید.

ارور یا کد خطا E07a لباسشویی کندی :

در صورتیکه موتور دستگاه دچار مشکل شود و یا درام خراب شده باشد این پیام هشدار نمایش داده می شود. ابتدا درام را بررسی کرده و بلوک اتصال دهنده موتور، سیم برق، برس‌های کربنی، اتصالات سرعت سنج و موتور را مورد ارزیابی قرار دهید.

ارور یا کد خطا E08 لباسشویی کندی :

در صورت خرابی موتور یا وقوع ایرادات در سنسور سرعت موتور این مشکل روی خواهد داد. بهتر است در ابتدا بلوک اتصال دهنده، سیم های موتور و اتصالات تاکومتر را مورد بررسی قرار دهید.

ارور یا کد خطا E09 لباسشویی کندی :

در صورت وجود مشکل در قطعه تریاک موتور و یا ایرادات موتور و اتصالات آن این ارور را خواهیم دید. بهتر است کنترل کننده الکترویکی موتور را نیز مورد بررسی قرار داد.

ارور یا کد خطا E10 لباسشویی کندی :

این ارور در نتیجه مشکلات موتور حاصل می شود.چاره ای جز تماس با یک تعمیرکار ماهر را ندارید.

ارور یا کد خطا E11 ماشین لباسشویی کندی :

در صورت وقوع مشکلات در مدار خشک کن و یا اشکال در ماژول این اخطار را می بینید. بهتر است سیم‌های مربوطه از سنسور بالای درام تا صفحه مدار را مورد ارزیابی قرار دهید.

ارور یا کد خطا E12 لباسشویی کندی :

با بروز خطای ارتباطی بین تابلوهای الکترونیکی و سیم کشی دستگاه این خطا نمایش داده می شود. اگر ایرادی در مدار باز سنسور بخاری بخش خشک کن دستگاه نیز رخ دهد این مشکل پدیدار می شود. برای رفع آن باید سیم کشی‌های مربوطه را بررسی کرد. بهتر است تا ماژول‌های کنترل الکترونیکی را نیز چک نمایید.

ارور یا کد خطا E13 لباسشویی کندی :

در صورت اشکال در سنسور درجه حرارت دستگاه و سنسورهای ماژول این ارور رخ خواهد داد. باید قطعات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

ارور یا کد خطا E14 لباسشویی کندی :

چنانچه در بخش گرمایش آب اشکالی پیش آید این ارور را خواهیم دید که برای رفع مشکل ابتدا سیم کشی‌های ترموستات را بررسی کنید. بهتر است سنسور دما را نیز چک نمایید.

ارور یا کد خطا E15 لباسشویی کندی :

وجود ایرادات در مدار دستگاه نظیر خراب شدن تراشه حافظه این ارور رخ خواهد داد. باید نسبت به تعویض این قطعات اقدام کرد.

ارور یا کد خطا E16 لباسشویی کندی :

این ارور ناشی از مشکلات عایق کاری و جعبه فیوز دستگاه رخ می دهد. چاره ای جز کمک گرفتن از تکنسین های حرفه ای در این زمینه را نخواهید داشت.

ارور یا کد خطا E17 لباسشویی کندی :

باید اتصالات تاکومتر، سیم برق و خود موتور توسط تکنسین ماشین لباسشویی بررسی شود.

ارور یا کد خطا E18 لباسشویی کندی :

وجود مشکل در بخش PBC را می توان دلیل اصلی بروز این ارور دانست. در صورت ضعیف بودن فرکانس ورودی ماژول کنترل و وجود مشکل در بخش سیم کشی نیز این ارور رخ خواهد داد.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.