همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ

مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ در همدان با مدیریت طاوسیان

با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات محصولات یخچال ، ساید بای ساید ،لباسشویی ،ظرفشویی ،جاروبرقی و ماکروفر میتوانید با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ در همدان

مرکز تخصصی تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در محل

خدمات تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در محل یا منزل شما با متخصصین و کارشناسان مجرب همدان سرویس ب مدیریت طاوسیان با بیش از 35 سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی در همدان .
 
 

مشکلات و خرابی هایی که ممکن است در یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما بوجود آید به یکی از اشکال زیر نمایان میگردد .

روشن نشدن یخچال و ساید

خرابی یخ ساز
خنک نکردن یخچال و فریزر
روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه
داغ شدن شدید موتور
برفک زدن یخچال
صدای زیاد یخچال
روشن نشدن یخچال
اتومات نکردن یخچال

کم شدن سرمای یخچال و ساید ( بالا رفتن دما )
ظاهر شدن خطا و ارور برروی صفحه نمایشگر
مشاهده برفک و یخ زدگی
کار نکردن موتور یا کمپرسور
داغ شدن بیش از اندازه بدنه دستگاه
شنیده شدن صدای زیاد وغیر طبیعی
نشتی گاز یا تمام شدن گاز
جمع شدن آب در کف یخچال ( پشت جامیوه ای )

يخساز سايد بای سايد سامسونگ يخ توليد نمی کند

مواردی وجود دارد که با یک بررسی ساده خودتان می توانید به آن پی ببرید. در ابتدا مطمئن شوید یخساز در حالت خاموش قرار نگرفته باشد. سپس مسیر خروج یخ را بررسی کنید تا مسدود نشده باشد (در این صورت مخزن یخ را خارج کرده و مسیر را با آب گرم شست و شو دهید). هم چنین وضعیت یخ ها را نیز بررسی کنید. در صورتی که استفاده ی شما از یخساز کم باشد یا دمای فریزر خیلی پایین باشد، یخ ها به یکدیگر می چسبند. در این صورت مخزن یخ را خالی کرده و اجازه دهید مجددا یخ تولید شود.

چنانچه بعد از بررسی موارد گفته شده همچنان مشکل برطرف نشد، علت می تواند یکی از موارد زیر باشد:

ممکن است قالب يخساز سايد بای سايد سامسونگ شکسته باشد.
موتور يخساز سايد سوخته باشد.
ممکن است شير برقی یخچال دچار مشکل شده باشد.
ممکن است شير و شلنگ های ورودی آب به یخچال فریزر بسته باشد.
اگر سرمای فریزر افت کرده باشد یخ تولید نمی شود بنابراین، سرمای دستگاه باید بررسی شود.
احتمال خرابی برد کنترل اصلی وجود دارد.

برفک زدن یخچال سامسونگ 
برفک همان ذرات آب موجود در هواست که به دلیل ورود به اواپراتور از حالت گازی شکل به حالت جامد درآمده اند. برفک زدن یخچال فریزر می تواند نشانه ای از عملکرد نا مناسب یکی از قطعات داخلی این دستگاه باشد. به همین دلیل لازم است این مساله در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و برطرف گردد.

صدای زیاد یخچال سامسونگ 
یکی دیگر از معایب یخچال سامسونگ که خانم‌های خانه دار را بسیار اذیت می‌کند و همواره فکر می‌کنند که مشکل بسیار حاد و غیر قابل حلی می‌باشد صدای بسیار زیاد یخچال سامسونگ است. اگر این چنین اتفاقی برایتان افتاد می‌توانید با چک کردن پایه‌های موتور یخچال سامسونگ و یا فن یخچال این ایراد را تا حدودی پیدا کنید و اقدام به تعمیر آن نمایید.

داغ شدن بیش از حد کمپرسور یخچال فریزر سامسونگ
کمپرسور یا موتور یخچال، هنگام روشن بودن همیشه کمی داغ است. اما اگر کمپرسور بیش از اندازه داغ شود یعنی دمای آن بالای 80 درجه باشد، نشان دهنده وجود یک مشکلی می باشد. این مشکل می تواند در اثر کمبود گاز مبرد، خرابی کمپرسور، کارکرد زیاد، خرابی برد و… به وجود آمده باشد. در صورت داغ شدن بیش از حد کمپرسور، باید سریعا دستگاه را از برق بکشید و از یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی معتبر در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ کمک بخواهید.
موارد بالا از اصلی ترین مشکلات ثبت شده در تعمیرگاه طاوسیان  میباشد ، در صورت مشاهده هر کدام از این موارد اصلا نگران نباشید مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کنار شماست تا در کمترین زمان این مشکلات را رفع کند ، کافیست با شماره 08138244444 تماس بگیرید .

آشنایی با علامت های روی یخچال سامسونگ
شناخت علامت های روی یخچال سامسونگ، می تواند در رفع ارور یخچال سامسونگ به شما کمک کند. اگر به تازگی دستگاه خود را خریداری کرده اید، ممکن است با کلیدهای روی نمایشگر یخچال آشنایی کافی نداشته باشید، به همین منظور نحوه کار این کلیدها را به عنوان نمونه برای شما توضیح خواهیم داد.

کلید power freeze
زمانی که محصولات غذایی جدید خریداری کرده اید، برای اینکه بو و طعم آنها تغییری نکند، این حالت را فعال می کنید و مواد غذایی مثل گوشت یا مرغ با سرعت بیشتری منجمد می شوند.

کلید freezer
برای اینکه دسترسی به دمای فریزر داشته باشید و بتوانید آن را تنظیم کنید، این کلید برای شما طراحی شده است.

کلید ice type
برای اینکه تعداد یخ های خروجی از دستگاه کنترل شوند، این کلید طراحی شده است. شما با استفاده از این حال می توانید مشخص کنید که، از 10 تا 12 یخ از یخساز خارج شود. در زمانی که قصد دارید به مسافرت بروید، حتما این حال را برای یخچال خود خاموش نگه دارید.

کلید power cool
این کلید برای این منظور طراحی شده است، تا بتواند مواد غذایی که باید سریع یخ بزنند را سریعا منجمد کند. مواد غذایی مثل گوشت و مرغ که باید سریعا فریز شوند، یا مواد غذایی که زمان طولانی باید از آنها نگهداری شوند، نیاز به استفاده از این حالت دارند.

تنظیم درجه یخچال Fridge
کلید Fridge، حالتی است که برای تنظیم میزان سرمای یخچال استفاده می گردد. برای تنظیم دمای یخچال سامسونگ پیشنهاد می کنیم، دما یخچال را بین 3 یا 4 درجه در نظر بگیرید، زیرا این دمای نرمال یخچال محسوب می شود.

child lock یا کلید قفل کودک
برای اینکه تمام کلیدهای یخچال را غیر فعال کنید، نیازی به کلیدی دارید که این کار را برای شما انجام دهد. برای استفاده از کلید child lock، باید این کلید را به مدت 3 ثانیه نگه دارید، بعد از گذشت سه ثانیه، تمامی کلیدهای یخچال به طور خودکار غیر فعال می شوند.

ارور یخچال سامسونگ به راحتی رفع می شود، اما نیاز به آگاهی در مورد علامت های روی یخچال سامسونگ دارد. کدهای خطایی که روی نمایشگر نشان داده می شوند، کار شما را راحت می کنند و از آن ها می توانید برای عیب یابی سطحی استفاده کنید.

ارور یا کد خطایی 4E یخچال سامسونگ
این کد خطا نشان ­دهنده خراب شدن سنسور دیفراست فریزر است. در اینصورت باید برای تعویض آن اقدام کنید. برخی مواقع ممکن است این کدخطا ناشی از سیم‌های شل شده باشد. سیم‌ها را چک کرده و از سالم بودن آنها مطمئن شوید.
ارور یا کد خطایی 5 و 5e یخچال سامسونگ
این ارور یخچال سامسونگ نشان دهنده از کار افتادن سنسور دیفراست فریزر یا قطعی برق است.

برای رفع این کدخطای یخچال سامسونگ، یکبار دستگاه را ریست کرده و مجدد راه اندازی کنید.
ارور یا کد خطایی  6E ارور یا کد خطایی
این مورد مربوط به سنسور دمای محیط است که ممکن است پس از قطعی برق اتفاق بیافتد. برای رفع آن به صورت زیر عمل کنید:

کلیدهای Power Freeze و Power Cool را همزمان فشار دهید و به مدت 15 تا 20 ثانیه نگه دارید. اگر مشکل برطرف نشد، از یک تکنسین کمک بگیرید.
ارور یا کد خطایی 8E یخچال فریزر سامسونگ
این خطا به دلیل از معیوب شدن سنسور یخ ساز رخ می‌دهد. معمولا این بدین معناست که سنسور دچار قطعی شده یا کار نمی‌کند.

سیم کشی و خود سنسور را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد که کل این قسمت و یا بخشی از آن را تعویض کنید.
همچنین بررسی کنید سیستم یخساز غیرفعال نشده باشد.
ارور یا کد خطایی خطای 23E
علت نمایش این ارور یخچال سامسونگ می‌تواند موارد گوناگونی باشد:

اولا، این مورد ممکن است خطا یا ارور فن کندانسور باشد، که به مشکلی در عملکرد فن اشاره می­‌کند. در صورت معیوب بودن، باید فن را تعمیر یا تعویض کنید.
ثانیا، این امر ممکن است به دلیل مشکلات صفحه کنترل یا مهار سیم‌ها باشد (اگر اینچنین است، اقدام قبلی اثر گذار نخواهد بود).
ارور یا کد خطایی 33E
این ارور از کارکرد نادرست گرمکن لوله پرکن آب ناشی می‌شود.

در بسیاری از موارد، این اتفاق زمانی رخ می دهد که یخچال را تکان می‌دهید یا جابجا می‌کنید. در اینصورت برای رفع این ارور یخچال سامسونگ، کلیدهای روشنایی و ذخیره انرژی را همزمان فشار داده و آنها را برای مدت 8 الی 10 ثانیه نگه دارید..
گاهی ممکن است این ارور به دلیل صدمات فیزیکی که منجر به گودی یا تو رفتگی و تخریب عایق می‌شود، بوجود آید که برای رفع مشکل باید از یک تکنسین کمک بگیرید.

ارور یا کد خطایی 39E یخچال سامسونگ
این خطا مربوط به سنسور یخ ساز است:

ممکن است مشکل در داخل یا اطراف خود یخ ساز باشد. تمامی اتصالات اطراف یخ ساز را بررسی کنید (مهار سیم‌ها، خطوط آب و …).
خطا یا ارور ممکن است از کار افتادن خود یخ ساز را مشخص کند. اما به شما اطلاع نمی‌دهد که چه چیزی دقیقا از کار افتاده است در اینصورت باید تک تک قطعات آن مورد بررسی قرار بگیرد.
گاهی ممکن است کمبود آب در یخساز علت نمایش این ارور باشد. خط لوله آب و اجزاء آن که نزدیک به یخ ساز می است را بررسی کنید.
ارور 84E یا 84C یخچال سامسونگ
این خطا قفل شدگی روتور را نشان می‌دهد. ممکن است کمپرسور DC سه سرعته نیاز به تعویض داشته باشد. در واقع، به علت شیفت ولتاژی که در اثر قفل شدن روتور رخ می‌دهد، این کدخطا ظاهر می‌شود.

زمانی که این اتفاق می افتد، یک برد کنترلی مبدل کد خطا را فعال می‌کند (فلش زدن برد کنترلی مبدل نشانه دیگری از مشکل است).

ارور یا کد خطایی های 85e و 83e و 86e
این گروه از خطاها ممکن است از قطعی برق ناشی شوند و منجر به بی ثباتی جریان در مبدل PDA گردند. تمامی این خطاها می‌تواند با ریست کردن یخچال برطرف شود.

یخچال را از برق بکشید.
حدود یک دقیقه منتظر بمانید و دوباره به برق متصل کنید
ارور یا کد خطایی های 88 یخچال سامسونگ
اگر کدهای 88 88، 83e ،85e یا 86e را روی صفحه نمایش یخچال سامسونگ خود مشاهده کردید، به صورت زیر عمل کنید:

یخچال را خاموش کنید یا از برق بکشید.
3 تا 5 دقیقه منتظر بمانید.
سپس یخچال را دوباره روشن کرده یا به برق بزنید تا کدخطا پاک شود.

08138251188

09181117805

مرکز تعمیر سامسونگ در همدان

تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی سامسونگ 

ماشین های شستشوی سامسونگ نقش بسزایی در نظافت و آسایش ما دارند ، این دستگاه هم همانند سایر لوازم خانگی سامسونگ نیاز به سرویس و نگهداری و تعمیر را دارند ، مهم ترین مشکلات و خرابی های ماشین های شستشو عبارت اند از :

صدای زیاد و غیر طبیعی
تخلیه نشدن و ماندن آب
روشن نشدن لباسشویی یا ظرفشویی
لرزش لباسشویی در دور خشک کن
طولانی شدن زمان شستشوی لباس یا ظروف
توقف لباسشویی یا ظرفشویی در حین کار ( ارور )
موارد بالا از اساسی ترین مشکلات در ماشین های شستشوی سامسونگ بوده که در سرویس برتر ثبت شده است ، برای رفع مشکلات و تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی سامسونگ خود همین حالا با شماره 08138251188 تماس بگیرید .


خدمات و تعمیرات مایکروفر ، مایکروویو سامسونگ 

یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه مایکروفر میباشد ، مایکروفر و مایکروویو های سامسونگ ممکن است بعد از گذشت 5 تا 10 با مشکل روبرو شوند ، برخی از قطعات مایکروفر دارای طول عمر خاصی میباشند و بعد از گذشت مدتی نیاز به تعویض یا تعمیر دارند .

مشکلات رایج و متداول در مایکروفر و مایکروویو های سامسونگ به شرح زیر میباشند :

مایکروفر غذا را گرم نمیکند
مایکروفر جرقه میزند
سینی مایکروفر ثابت شده و نمیچرخد
صدای زیاد و غیر طبیعی از مایکروفر شنیده میشود
مایکروفر روشن نمیشود
المنت های مایکروفر کار نمیکنند
صفحه کلید یا تاچ مایکروویو کار نمیکند
درب مایکروفر باز نمیشود
بدنه مایکروفر برق دارد

گرم نشدن غذا توسط ماکروفر:
تجربه کارشناسان تعمیر مایکروویو سامسونگ نشان داده است که این اشکال غالبا مربوط به یکی از بخش های زیر است: لامپ، دیود، خازن، ترانش های ولتاژ و در نهایت برد. احتمالا با بررسی این موارد و تعمیر آنها مشکل گرم نشدن غذا توسط مایکروفر مرتفع گردد.

عدم چرخش صفحه گردون درون ماکروفر:
اگر سینی دستگاه نمی چرخد، احتمالا شما ظروف سنگین یا غذا های خیلی سنگینی را روی سینی پیریکس دستگاه قرار داده و یا این که ممکن است که زیر سینی ذرات غذا گیر کرده باشد و باقی مانده مواد غذایی مانع از چرخیدن غلطک سینی شوند. علاوه بر این موارد، خرابی ریل، خرابی موتور صفحه گردان، خرابی کوپلر، خرابی مگنترون و… نیز ممکن است باعث نچرخیدن سینی شوند.

جرقه زدن مایکروفر:
هنگامی که مایکروفر جرقه میزند میتواند مشکل از لامپ مگنتران باشد. علت دیگر این اشکال می تواند آن باشد که فلزی داخل دستگاه است و یا آنکه صفحه میکا نیاز به تعویض داشته باشد.

روشن نشدن مایکروفر:
تجربه ما در تعمیر مایکروفر سامسونگ نشان داده است که مشکل روشن نشدن مایکروفر معمولاً به دلیل وجود اشکال در برد دستگاه است. این اشکال با بررسی و تعمیر برد قابل رفع است.

کار نکردن کلیدهای پنل مایکروفر:
بروز این اشکال نیز عمدتاً مرتبط با برد دستگاه است.

باز نشدن درب ماکروفر:
در صورتی که در مایکروفر شما بسته شده و باز نمی شود این احتمال وجود دارد که اشکالاتی در میکروسوئیچ مایکروفر ایجاد شده است.

کار نکردن گریل مایکروفر:
کارشناسان تعمیر مایکروفر سامسونگ بروز این اشکال را غالباً با تعمیر یکی از بخش های المنت، ترموستات و برد برطرف می سازند.


مرکز تعمیر سامسونگ در همدان

تعمیرات تخصصی جاروبرقی سامسونگ SAMSUNG

بیشترین مشکلات و خرابی های جاروبرقی سامسونگ به علت عدم سرویس بموقع و استفاده نادرست در جاروبرقی سامسونگ نمایان میشود ، سرویس شامل تعویض پاکت ( پاکت یکبار مصرف ) تعویض فیلتر ها و هوابندی موتور میباشد ، این کار باید هر 6 ماه یکبار حداقل انجام شود .

مشکلات رایج و متداول که باعث از کار افتادن جاروبرقی میشوند عبارت اند از :

کم شدن قدرت جمع آوری جاروبرقی
خاموش شدن جاروبرقی در حین کار
داغ شدن بیش از اندازه موتور جاروبرقی
صدای زیاد و غیر طبیعی موتور
کار نکردن سیم جمع کن
روشن نشدن جاروبرقی
پس زدن خاک از جاروبرقی
در صورت مشاهده موارد غیر طبیعی در جاروبرقی سامسونگ حتما با تعمیرگاه سامسونگ در همدان  تماس بگیرید .

مرکز تعمیرات تلوزیون سامسونگ

تعمیرات تلوزیون سامسونگ 
تلوزیون ، ال سی دی ، ال ای دی های سامسونگ ممکن است با مشکلاتی چون :

روشن نشدن تلوزیون
تار شدن تصویر
قطع شدن صدا
افتادن خط برروی صفحه ( خط های رنگی ثابت )
خاموش روشن شدن تلوزیون
وجود حاله تیر در تصویر
رفتن به حالت استند بای

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ
دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات تلویزیون به حساب می‌آید. اگر خطوط عمودی که بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیب‌دیده است یا فلت‌های ارتباط‌دهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب‌دیده است.

وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون می‌شوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری کنید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد:

در این حالت تلویزیون روشن است و حتی کانال‌ها را می‌توان عوض کرد، اما چیزی دیده نمی‌شود. یکی از دلایل عمده آن وجود مشکل در بک لایت است. برای رفع این مشکل باید تلویزیون را باز کرد و ال ای دی های آن را یکی یکی جدا کرد و ال ای دی های جدید نصب کرد. تکنسین می‌تواند این کار را به راحتی در منزل انجام بدهد.

دلیل دوم به دلیل ناسازگاری بک لایت با برد پاور تلویزیون است که در این صورت باید برد پاور سازگار با بک لایت قرار داده شود تا دیگر چنین مشکلی پیش نیاید. برد پاور را پس از بررسی و تشخیص می‌توان تعویض یا تعمیر کرد.

مشکل خرابی بک لایت در همه ال ای دی ها شایع است و در ال ای دی سری F، H و EH سامسونگ بیشتر متداول است. برای این کار باید برخی از ال ای دی ها یا همه آنها را تعویض کرد یا اینکه برد پاوری ضعیف‌تری قرار داد تا با آنها تناسب داشته باشد.

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ
یکی از مشکلاتی متداولی که در تمام تلویزیون های LED و LCD وجود دارد خاموش و روشن شدن تلویزیون می باشد. اولین کاری که باید انجام بدهید بررسی محافظ برق می باشد ، برای این کار دوشاخه برق را مسقیم به پریز بزنید در صورتی که مشکل حل شد، محافظ را تعویض کنید.

خرابی دستگاه های متصل به تلویزیون باعث به وجود آمدن این مشکل می شوند، در صورتی که با بررسی محافظ برق مشکل ادامه داشت تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون را جدا کنید، اگر مشکل برطرف شد، دستگاه ها را به صورت تک تک به تلویزیون وصل کنید تا دستگاه معیوب مشخص شود.

عواملی همچون فلش و هارد ویروسی نیز باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، قبل از اتصال آن به تلویزیون فلش را ویروس کشی کنید.

چراغ پاور چشمک می زند ولی تلویزیون روشن نمی شود
چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون سامسونگ
چشمک زدن چراغ پاور دلایل زیادی دارد. با توجه به سایز و مدل تلویزیون علت ها متفاوت است. یکی از این دلایل خرابی بک لایت تلویزیون می باشد. این عیب بیشتر در تلویزیون های سری d اتفاق می افتد.

یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن این مشکل خرابی برد پاور تلویزیون می باشد. در صورتی که با این مشکل واجه شدید بهتر است که تلویزیون را خاموش کنید و با تعمیرگاه تلویزیون تماس بگیرید.