همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی آاگ در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1113
29 جولای 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی آاگ در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی آاگ در همدان با بیش از 35 سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش برندهای برتر در همدان فعالیت دارد. این مرکز با داشتن کادری فنی و مجرب در ارائه خدمات پس از فروش محصولات برند مطرح می‌پردازد. فقط کافیست با شماره 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی آاگ شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل ظرفشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی آاگ در همدان

08138251188 – 09181117805

مهمترین علت های خرابی های ماشین ظرفشویی آاگ

تمیز شسته نشدن ظروف قرار داده شده در ماشین ظرفشویی:
از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، تمیز نشدن ظروف و شستشوی نامناسب آن ها می باشد. با بروز چنین مشکلی عملاً استفاده از ماشین ظرفشویی هیچ فایده ای ندارد. دلایل مختلفی می‌ تواند باعث بروز این مشکل شوند. به عنوان مثال قرار دادن ظروف قبل از تمیز کردن مواد غذایی باقی ماند که به تدریج باعث انسداد فیلتر و… می شوند در بروز این مشکل رایج نقش دارند. در این حالت اقدام فوری برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ضروری است.

شنیده شدن صدا های اضافی و غیر عادی:
شنیده شدن صدا در حین شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی همیشه غیرعادی نیست. در حقیقت تمام ماشین های ظرفشویی در حین کارکرد مقداری صدا تولید می کنند که طبیعی می باشد. اما مشکل زمانی ایجاد می شود که این صداها مانند قبل نباشند و صدا های جدید و گوش خراشی شنیده شود. خراب شدن پمپ، قرار دادن غیر اصولی ظروف درون محفظه و نقص در کار کرده بازو های آبپاش ممکن است از دلایل بروز این مشکل باشند. کمک گرفتن از یک تعمیرکار ماهر برای تعمیر ماشین ظرفشویی و رفع مشکل ضروری است.

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی:
به طور طور کلی تمام فرآیند شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی به آب وابسته است. در صورتی که آب به محفظه داخلی دستگاه وارد نشود، مسلما هیچ کدام از مراحل شستشو انجام نمی‌ پذیرند. قطعات مختلفی در کنترل آب ورودی به ماشین ظرفشویی و آبگیری آن نقش دارند. در صورت اختلال و نقص در عملکرد هر یک از این قطعات کمک گرفتن از یک فرد با تجربه برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ضرور است. احتمالا عیب در شیر ورودی، تایمر و… خواهد بود که تعمیر آن توسط افراد غیر حرفه ای امکان پذیر نیست.

خیس ماندن ظروف در انتهای فرایند شستشو:
در برخی موارد زمانی که برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی به اتمام می رسد و شما در ماشین ظرفشویی را باز می کنید، با ظرف های خیس و جاری شدن آب رو به رو می‌ شوید. این مسئله یک مشکل نسبتا رایج در بین ماشین های ظرفشویی مختلف از جمله ماشین ظرفشویی آاگ است. خرابی مخزن تخلیه و انسداد پمپ تخلیه در بروز این مشکل نقش دارند‌. برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و رفع نواقص این قطعات باید به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه فرمایید.

باقی ماندن پودر روی ظروف
اگر بعد از پایان شستشو، پودر شوینده روی ظروف باقی ماند، دلیلش یکی از موارد زیر است:

گذشتن تاریخ انقضای پودر شوینده
استفاده از پودر غیراستاندارد
چیدمان غلط ظروف در دستگاه
نچرخیدن قفسه های ماشین ظرفشویی
برای یافتن دلیل مشکل نچرخیدن قفسه در ظرفشویی آاگ موارد زیر را بررسی کنید:

زنگ زدن غلتکها
ایراد در غلتکها
باقی ماندن پودر در جاپودری یا روی درب آن
باقی ماندن پودر شوینده در محفظه جاپودری یا روی درب آن به یکی از دلایل زیر اتفاق می افتد:

خرابی سیستم مکانیکی بازکننده درب جاپودری
مسدود بودن مجرای بازوی آب فشان
سوختن بویین مربوط به جاپودری
سپری شدن تاریخ انقضای پودر شوینده و سفت شدن پودر در جاپودری
متوقف شدن حرکت باوزی آب فشان به دلیل چیدمان بد ظروف
خاموش نشدن ظرفشویی آاگ
اگر ظرفشویی آاگ شما بعد از پایان فرآیند شستشو خاموش نشد موارد زیر را بررسی کنید:

نشت آب از دستگاه
خرابی سنسور نشتی
 از کار افتادن دکمه های ظرفشویی آاگ
در صورتی که دکمه های دستگاه از کار افتاده و کار نمی کند، موارد زیر را بررسی کنید:

خرابی پنل فرمان، تاچ پد دستگاه، برد الکتریکی

 استشمام بوی نا مطبوع از ماشین ظرفشویی:
ممکن است برای بسیاری از افراد این حالت پیش آمده باشد زمانی که قصد دارند ظروف نشسته را درون ماشین ظرفشویی قرار دهند، به خاطره بوی بسیار نامطبوع از این کار صرف نظر کنند. عاقلانه ترین رفتار این است که سریعاً با یک تعمیرکار مجاز تماس بگیرند، تعلل در تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ ممکن است باعث تشدید بو و خرابی بیشتر قطعات معیو شود. از جمله مهم ترین دلایل این مشکل موارد زیر هستند:

 انسداد فیلتر تخلیه به وسیله باقیمانده های مواد غذایی

 انسداد سوراخ های موجود در بازوهای آبپاش توسط باقیمانده های مواد غذایی

 نشتی آب ماشین ظرفشویی آاگ:
یکی از مشکلاتی که درخصوص این وسیله الکترونیکی بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند، تجمع آب روی زمین در حین فرایند شستشو و یا پس از اتمام کار ماشین ظرفشویی می باشد. در چنین شرایطی ضروری است تا یک تعمیرکار ماهر موارد زیر را بررسی کند و اقدامات لازم برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ را انجام دهد.

مستهلک و دفرمه شدن نوار لاستیکی در ماشین ظرفشویی

 انسداد و یا پارگی در شیلنگ تخلیه آب ماشین ظرفشویی

معویب شدن پمپ ماشین ظرفشویی و اختلال در کارکرد آن

مهم ترین کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ

مرکز تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی آاگ در همدان

ارور یا کد خطای  I10 ظرفشویی آاگ
این کد خطا در صورت مواجه شدن با مشکل در سیستم ورودی آب به داخل دستگاه بر روی صفحه نمایشگر ظرفشویی نمایش داده میشود.
ارور یا کد خطای I10 ظرفشویی آاگ 
برای برطرف شدن این کد خطا در مرحله اول باید شیر آب ورودی را به طور کامل بررسی کرد و از قطع نبودن شیر آب آشپزخانه مطمئن شد. اگر شیر آب ورودی با مشکل خاصی مواجه نباشد، لازم است سنسور و همچنین مگنت ورودی را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض نمایید. در صورتیکه که تمام این موارد کاملا سالم باشند، مشکل ممکن است در مدار برد اصلی باشد که نیاز به تخصص افراد حرفه ای در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ دارد.
ارور یا کد خطای I20 ظرفشویی آاگ
یکی دیگر از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که به طور رایج بروز می کند، I30 می باشد و نشان دهنده خرابی در سیستم تخلیه دستگاه است.
ارور یا کد خطای I20 ظرفشویی آاگ
در اولین مرحله برای برطرف شدن این کد خطا ظرفشویی آاگ لازم است شلنگ خروجی را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشد. در صورت نبود مشکل در این بخش، لازم است تا مگنت خروجی را بررسی نمایید و در صورت خرابی آن را تعمیر و یا تعویض کنید. البته لازم به ذکر است که در برخی از مواقع ممکن است وجود اشکال در برد اصلی و یا سیستم هیدرواستات باعث بروز و نمایش این کد خطا شود.
ارور یا کد خطای  I30 ظرفشویی آاگ
از دیگر کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که به طور رایج بروز می کند، کد I30 می باشد که نشان دهنده وجود نشتی در دستگاه است.
ارور یا کد خطای I30 ظرفشویی آاگ
اولین کار در مواجه شدن با این نوع ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ، قطع کردن برق دستگاه می باشد. بعد از قطع برق باید بررسی کنید که آیا دستگاه به اندازه کافی آبگیری شده است یا خیر؟ در برخی از مواقع بخاطر خرابی شمارنده آب ممکن است ظرفشویی بیش از اندازه آبگیری شود و در نهایت نشتی رخ می دهد. از دیگر راه های برطرف کردن این کد خطای ماشین ظرفشویی AEG، برطرف کردن زنگ زدگی های داخل دستگاه می باشد چون در نهایت باعث ایجاد سوراخ های کوچک و نفوذ آب به داخل سنسور میشوند.
ارور یا کد خطای I40 ظرفشویی آاگ
از جمله کدهای خطا ماشین ظرفشویی AEG که برطرف کردن آن کاملا تخصصی می باشد، کد مربوط به خرابی سیستم هیدرواستات و سیستم شمارش آب است.
ارور یا کد خطای I40 ظرفشویی آاگ
عملکرد سیستم هیدرواستات باید با دقت بررسی شود و در صورت نیاز سیستم ترمال تعویض می گردد.
ارور یا کد خطای I50 ظرفشویی آاگ
یکی از بدترین کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ این کد خطا بوده که نشان دهنده خرابی در موتور ظرفشویی AEG است.
ارور یا کد خطای I50 ظرفشویی آاگ
برای برطرف کردن کد خطا I50 در مرحله اول باید موتور دستگاه بررسی شود و در صورت نفوذ هرگونه شی اضافه به درون موتور، آن را خارج کنید. البته این در شرایطی می باشد که خوش شانس باشید، چون در اکثر مواقع بروز این خطا به معنای سوختن موتور است و نیاز به تعویض و یا تعمیر کاملا تخصصی دارد.
ارور یا کد خطای I60 ظرفشویی آاگ
از دیگر ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ که ممکن است در حین کار با آن مواجه شوید، خطای مربوط به سرد بودن آب داخل دستگاه می باشد.
ارور یا کد خطای I60 ظرفشویی آاگ
ابتدا لازم است المنت بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردد. در اغلب مواقع این مشکل کمی جدی تر است و نیاز به تعمیر هیپ پمپ ماشین ظرفشویی وجود دارد. تعمیر این قطعه از ماشین های ظرفشویی کاملا تخصصی می باشد و نباید بدون داشتن دانش و مهارت نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.
ارور یا کد خطای I70 ظرفشویی آاگ
خرابی در برد دستگاه علت اصلی رخ دادن این کد خطا ظرفشویی AEG می باشد. در صورت مواجه شدن با این خطا متوجه خواهید شد که عملیات شستشو به درستی انجام نمیشود و ظروف پس از اتمام عملیات دستگاه کثیف و مرطوب هستند
ارور یا کد خطای I70 ظرفشویی آاگ
برد اصلی دستگاه باید توسط افراد حرفه ای در تعمیر ماشین ظرفشویی بررسی گردد.
ارور یا کد خطای I80 ظرفشویی آاگ
از دیگر کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که بخاطر نوسانات برقی رخ می دهد، کد I80 می باشد. نوسانات برقی بر عملکرد برد تاثیر گذاشته و باعث خرابی آن میشود و در نتیجه ماشین ظرفشویی نمی تواند بدرستی عملیات شستشو را انجام دهد.
ارور یا کد خطای I80 ظرفشویی آاگ
برد اصلی دستگاه باید تعمیر و یا تعویض شود.

 

مرکز تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی آاگ در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.