همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی دوو در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1178
29 آوریل 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی دوو در همدان
مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی دوو در همدان با بیش از 35 سابقه به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش برندهای برتر در همدان فعالیت دارد. این مرکز با داشتن کادری فنی و مجرب در ارائه خدمات پس از فروش محصولات برند مطرح می‌پردازد. فقط کافیست با شماره 08138251188  و 09181117805  تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی دوو شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل ماشین ظرفشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات ظرفشویی دوو در همدان

08138251188-09181117805

مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی دوو در همدان
مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی دوو در همدان
زمانی نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی دارید که یکی از مشکلات زیر در ظرفشویی شما رویت شود.
پس از شستشو، ماشین ظرفشویی تمیز نمی کند
آب داخل ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود
دکمه های ماشین ظرفشویی کار نمی کند
چراغ های نمایشگر دستگاه ERROR می دهد
برنامه شستشو نیمه کاره قطع می شود
آب ماشین ظرفشویی نشتی دارد
بدنه ماشین ظرفشویی بسیار داغ می شود
بدنه دستگاه برق دارد
ماشین ظرفشویی روشن نمی شود
شوینده بر روی ظروف باقی می ماند
پودر در محفظه مخصوص باقی می ماند
آب ماشین ظرفشویی پر نمی شود
ماشین ظرفشویی صدای زیاد می دهد
خشک کن دستگاه کار نمی کند
مرکز تعمیرات تخصصی ظرفشویی دوو در همدان
08138251188-09181117805
انواع ارور های موجود در ماشین ظرفشویی دوو
ارور E1 در  ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در ورود آب به دستگاه می باشد. همچنین ممکن است که آب وارد دستگاه شود، اما با فشار یا با سرعت کم و در نتیجه در مدت زمان تعیین شده، آب به سطح مشخصی نرسد و این ارور نمایش داده شود. در واقع این ارور به معنای طولانی شدن زمان آب گیری می باشد. در صورت نمایش این ارور باید شیر برقی دستگاه، پارگی شلنگ ورودی آب، باز بودن شیر آب ورودی به دستگاه، خم شدگی یا پیچ خوردگی شلنگ ورودی آب و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی و تعمیرگاه های مجاز و معتبر در زمینه تعمیرات ظرفشویی دوو را مورد بررسی قرار دهید.
ارور E3 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در گرم شدن آب می باشد. این مشکل معمولا بخاطر خرابی هیتر ایجاد می شود. در نتیجه لازم است تا هیتر یا همان المنت حرارتی بررسی شود و در صورت خرابی لازم است تا آن را تعویض کنید. علاوه بر این لازم است تا سیم کشی و اتصالات هیتر و برد الکترونیکی دستگاه نیز بررسی شود.
ارور E4 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای نشت آب از دستگاه به بیرون می باشد. در صورت مشاهده این ارور لازم است تا ابتدا محل دقیق نشتی پیدا شود، در این صورت روند بر طرف کردن مشکل سریع تر انجام می شود. برای پیدا کردن محل نشت لازم است تا مواردی از قبیل شلنگ تخلیه، درز ها و لاستیک اطراف درب و… مورد بررسی قرار بگیرند.
ارور E6 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی ترمیستور یا همان سنسور دما می باشد. در این صورت احتمالا سنسور مدار باز شده است و لازم است تا مقاومت سنسور اندازه گیری شود و در صورت خرابی سنسور لازم است تا آن را تعویض کنید. همچنین باید سیم کشی های متصل به سنسور و برد الکترونیکی دستگاه نیز توسط یک تکنسین مجرب از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو بررسی شود.
ارور E7 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی ترمیستور یا همان سنسور دما می باشد. در این صورت احتمالا سنسور اتصال کوتاه شده است و لازم است تا مقاومت سنسور اندازه گیری شود و در صورت خرابی سنسور لازم است تا آن را تعویض کنید. همچنین باید سیم کشی های متصل به سنسور و برد الکترونیکی دستگاه نیز بررسی شود.
ارور E9 در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا تنها در ماشین های ظرفشویی دوو که دارای صفحه نمایش لمسی هستند ممکن است که نمایش داده شود، و به این معناست که مشکلی در صفحه لمسی به وجود آمده است. این ارور معمولا زمانی که کلید های لمسی روی دستگاه به مدت زیاد مثلا به مدت بیش از 30 ثانیه فشار داده شوند، نمایش داده می شود. همچنین این ارور در اثر وجود بخار یا وجود مواد غذایی روی صفحه تاچ ممکن است که ایجاد شود.
ارور ED در ماشین ظرفشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل ارتباطی بین برد اصلی و برد نمایشگر ( دیسپلی ) نمایش داده می شود. معمولا این ارور جزء ارور هایی می باشد که به ندرت نمایش داده می شود و در صورت برزو این ارور لازم است تا برد اصلی و برد نمایشگر و سیم کشی های بین این دو برد بررسی شوند.
مرکز مجاز تعمیر ظرفشویی دوو در همدان 
08138251188-09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.