همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1096
12 ژوئن 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی بوش  در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه  در ارائه خدمات سریع با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز  میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی بوش شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان

کد خطا لباسشویی بوش:
اخطارها معمولا در برخی مدل های لباسشویی بوش و به جای کدخطاها به کار می رود. در برخی از موارد این اخطارها صرفا به منظور اطلاع‌رسانی بوده و ایراد جدی به حساب نمی‌آیند و در صورت مشاهده با خطا ها باید با نمایندگی های مجاز بوش تماس بگیرید.

ارور E3 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، خطای قفل درب است.

به احتمال زیاد، درب ماشین لباسشویی شما به خوبی بسته نشده است و یا قفل درب معیوب است. ابتدا برسی کنید که آیا لباس و یا جسم دیگری مانع بسته شدن درب نشود؛ سپس می توانید سنسورهای قفل درب را با پنبه آغشته به الکل تمیز کنید.

اگر این روش کار نکرد، باید کل قفل درب را عوض کنید. برای این کار می توانید از مقاله اختصاصی “راهنمای گام به گام تعویض قفل درب ماشین لباسشویی (تمامی برندها)” کمک بگیرید و یا از همدان سرویس درخواست تکنسین کنید.

ارور F01 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، پر نشدن ماشین لباسشویی با آب است.

در اولین مرحله برای نحوه رفع خطا و ارور های F01 ماشین لباسشویی بوش ، شیلنگ های ورودی را برسی کنید و مطمئن شوید که شیر های ورودی باز هستند. همچنین باید صفحه فیلتر شیر ورودی را برسی کنید؛ چرا که در صورت کثیف بودن، می تواند مانع از ورود صحیح آب به لباسشویی شود.

ارور F02 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، گرم نشدن آب ماشین لباسشویی بوش است.

برای پاک کردن این ارور، باید المنت حرارتی ماشین لباسشویی و اتصالات را برسی کنید. در صورت مشکل، المنت حرارتی باید تعویض شود و با قطعه جدید جایگزین گردد.

برای رفع مشکلات لباسشویی بوش خود با شماره های زیر تماس بگیرید تا از خدمات سریع، با کیفیت، مقرون به صرفه و با ضمانت مرکز خدمات پس از فروش بوش همدان سرویس بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی همدان سرویس
ارور F03 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، زمان بردن بیش از حد برای تخلیه آب لباسشویی است.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان
08138251188 – 09181117805

برای رفع این ارور در مرحله اول شیلنگ تخلیه را برسی کنید تا از گرفته نبودن آن مطمئن شوید. علاوه بر این، باید مسدود نبودن پمپ تخلیه را نیز برسی نمایید. اگر مشکل انسداد وجود نداشت، احتمالا پمپ تخلیه معیوب است و باید تعویض شود. تعویض پمپ حتما باید توسط تکنسین حرفه ای صورت گیرد.

تعمیر لباسشویی بوش در تهران
ارور F04 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، مشکل در موتور است.

برای رفع خطا و ارور های F04 ماشین لباسشویی بوش ، سیم کانکتور و دیگر اتصالات موتور را برسی کنید. در صورت مشاهده علائم ساییدگی و خوردگی سیم ها، باید از کمک حرفه ای استفاده کنید.

ارور F05 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، مشکلات موتور بوش است.

معمولا برای رفع این ارور کافیست ذغال های کربن موتور که فرسوده شده اند را تعویض کنید. همچنین در صورت مشکل در اتصالات موتور، خرابی کانکتور موتور و … نیز ممکن است ارور F05 ماشین لباسشویی رخ دهد.

ارور و خطا F06 ماشین لباشویی بوش
معنی این ارور وجود اتصال کوتاه است.

برای رفع این ارور باید اتصالات سنسور و برد لباسشویی را برسی کنید. اگر مشکل را با سفت کردن آن ها نتوانستید حل کنید، باید از یک تکنسین حرفه ای لباسشویی بوش کمک بگیرید.

ارور و خطای F08 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور بسته نشدن درب دستگاه در هنگام شروع چرخه شستشو است.

برای پاک کردن این ارور لباسشویی بوش، کافیست درب را ببندید. اگر مشکل حل نشد، با یک پنبه آغشته به الکل، دور تا دور درب را تمیز کنید. راه حل نهایی این ارور، تعویض سوئیچ درب می باشد.

ارور F09 ماشین لباسشویی بوش
معنی ارور F09 لباسشویی بوش ، گرم شدن بیش از حد دستگاه شماست.

علت این ارور، معمولا خرابی ترموستات است. اتصالات سیم ترموستات را برسی کنید. اگر خود ترموستات معیوب شده است، احتمالا باید تعویض گردد.

ارور و خطای F10 ماشین لباسشویی بوش
معنی ارور F10 لباسشویی های بوش ، وجود مشکل در اتصالات است.

باید سیم های دستگاه از نظر آسیب و یا زدگی برسی شوند و در صورت نیاز، تعویض گردند. توجه داشته باشید که رفع این ارور بدون دانش کافی، با خطرات زیادی رو به رو است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم از خدمات حرفه ای بهره ببرید.

نحوه رفع خطا و ارورهای ماشین لباسشویی بوش – همدان سرویس
ارور F11 ماشین لباسشویی بوش
این ارور به معنی این است که برد کنترل موتور (PCB) بیش از حدم گرم شده است.

برای رفع این ارور، باید دستگاه به کلی باز شود؛ بنابراین هرگز به تنهایی برای رفع این ارور اقدام نکنید و از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

ارور F12 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور وجود اتصال کوتاه و یا مشکل در موتور است.

ذغال های موتور را برسی کنید و در صورت فرسودگی، آن ها را تعویض نمایید. همچنین اتصالات موتور را برسی نمایید و در صورت مشکل، با تکنسین های حرفه ای تعمیر لوازم خانگی های بوش، تماس حاصل کنید.

ارور F13 ماشین لباسشویی بوش
معنی ارور F13 ماشین لباسشویی بوش ، ولتاژ ورودی بسیار بالا است.

این ارور نشان دهنده وجود ولتاژ ورودی بسیار بالا است که لباسشویی نمی تواند بدون آسیب دیدن از آن استفاده کند. پیشنهاد می شود با یک برقکار تماس بگیرد تا ولتاژ برق شما را برسی کند.

ارور F14 ماشین لباسشویی بوش
برعکس ارور قبل، خطای F14 ماشین لباسشویی های بوش نشان دهنده وجود ولتاژ بسیار پایین است. ولتاژ پایین می تواند باعث از کار افتادن موتور و حتی سوختن آن است. سریعا با یک برقکار یا تکنسین تمای بگیرید تا ولتاژ ورودی دستگاه را برسی کند.

علت ارور F15 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور خرابی سنسور دمای برد کنترل است.

برای رفع این ارور، باید اتصالات و سنسور دما برسی شود؛ پیشنهاد می کنیم برای رفع این ارور به تنهایی اقدام نکنید.

ارور F16 یا E16 ماشین لباسشویی بوش
معنی ارور F16 یا E16 ماشین لباسشویی بوش ، باز بودن درب دستگاه است.

قبل از هر چیزی، مطمئن شوید چیزی مانع بسته شدن درب دستگاه نمی شود. اگر به طور مداوم ارور F16 یا E16 را دریافت می کنید، احتمالا باید کل قفل درب را تعویض نمایید.

ارور F17 یا E17 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، مشکل در شیر ورودی آب است.

برای رفع خطا و ارور های E7 و F17 ماشین لباسشویی بوش ، باید مطمئن شوید تمامی شیرهای ورودی آب به طور کامل باز هستند. در صورتی که آب مورد نیاز برای شروع سیکل شستشو به دستگاه نرسد، این ارور رخ می دهد.

علت ارور F18 یا E18 ماشی لباسشویی بوش
معنی ارور F18 یا E18 ماشین لباسشویی بوش ، مسدود بودن شلنگ تخلیه و یا پمپ است.

برای رفع این ارور باید پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه را از نظر انسداد برسی و رفع کنید. همچنین مطمئن شوید که شلنگ تخلیه به درستی نصب شده است.

خوشبختانه این ارور را با کمی تلاش می توانید خودتان برطرف کنید و ظرف چند دقیقه ماشین لباسشویی تان را به حالت عادی برگردانید؛ البته تا زمانی که این ارور به دلیل آسیب جدی قطعات داخلی نباشد!برای این کار کافیست فیلتر پمپ تخلیه را تمیز کنید و پمپ را از نظر نشتی برسی نمایید. اگر مشکل حل نشد، شلنگ تخلیه را از نظر پیچ خوردگی، آسیب و انسداد چک نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل، انسداد را برطرف کنید و یا شلنگ تخلیه را تعویض نمایید.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان
08138251188 – 09181117805

علت ارور F18 یا E18 ماشی لباسشویی بوش – همدان سرویس
علت ارور E19 یا F19 ماشین لباسشویی بوش
معنی این کد خطا، زمان گرمایش بسیار طولانی است و این ارور در ماشین لباسشویی های سری ۶، ۷ و ۸ آن رایج می باشد.

رفع ارور E19 و F19 ماشین لباسشویی های بوش ساده نیست و نیاز به کمک تکنسین حرفه ای دارد.

ارور E20 یا F20 ماشین لباسشویی بوش
معنی این ارور، شناسایی خطای گرمایش است. برای رفع آن باید ترموستات ماشین لباسشویی تان را برسی کنید. ممکن است لازم باشد برد کنترل اصلی لباسشویی تان را تعویض نمایید.

اگر دانش مکانیکی و تجربه فنی لازم را دارید، ما برای شما مقاله گام به گام آموزش تعویض برد کنترل ماشین لباسشویی” را آماده کرده ایم.

ارور F23 یا E23 لباسشویی بوش
این ارور به معنی تشخیص آب در بدنه است و به دلیل نشتی ماشین لباسشویی اتفاق می افتد. نشتی یکی از اصلی ترین نشانه های معیوب بودن ماشین لباسشویی بوش می باشد و معمولا نیاز به رسیدگی حرفه ای دارد.

قبل از این که ماشین لباسشویی را برسی کنید، سراغ سوییچ شناور بروید و مطمئن شوید که فعال نمی باشد.

ارور F25 و E25 لباسشویی بوش
به معنی خرابی سنسور تشخیص کثیفی است. این سنسور که آب دستگاه را برسی و میزان کثیفی آن را تشخیص می دهد. در صورت خرابی این قطعه، تنها باید از تکنسین حرفه ای کمک بگیرید. با این حال پیشنهاد می کنیم قبل از هزینه کردن، ریست کردن آن را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش ریست کردن تمامی مدل ماشین لباسشویی های بوش

ارور F26 یا E26 لباسشویی بوش
این کد خطا نشان می دهد که سنسور فشار معیوب است. این موضوع با سطح آب در دستگاه در ارتباط می باشد و متاسفانه با روش های پیش افتاده حل نمی شود.

ارور E27 لباسشویی بوش
معنی این ارور، تشخیص اختلال در عملکرد سیستم فشار است. مانند ارور قبلی، این کد خطای لباسشویی بوش هم با سطح آب دستگاه در ارتباط است و به تنهایی قابل حل نیست. با این حال اگر تجربه و دانش لازم را دارید، شاید خودتان بتوانید دست به کار شوید!

ارور ماشین لباسشویی های بوش – همدان سرویس
ارور F28 یا E28 لباسشویی بوش
این کد خطا مربوط به سنسور جریان است. این سنسور نیز با سطح آب دستگاه در ارتباط است. زمانی که آب به سطح مورد نیاز نرسد، این ارور نشان داده می شود.

ارور ماشین لباسشویی قدیمی WAA بوش
برخی تصور می کنند که سری های قدیمی تر لباسشویی بوش بدون کد خطا هستند. اما اینچنین نیست و آن ها نیز ارورهای مخصوص خود را دارند. در پایین ارور ماشین لباسشویی قدیمی WAA بوش آورده شده است:

ارور ۱: به معنی این است که آب لباسشویی گرم نمی شود و ممکن است المنت حرارتی نیاز به تعویض داشته باشد.
ارور ۲: موتور مشکل دارد و به همین علت درام قادر به چرخیدن نیست.
ارور ۳: در بسته نیست و یا مکانیزم میکروسوئیچ درب مشکل دارد.
ارور ۴: چرخه گرمایش در زمان اشتباهی فعال شده است.
ارور ۵: آب وارد دستگاه نمی شود. به دلیل قطع بودن آب و یا قطع بودن شیر.
ارور ۶: دستگاه در پایان چرخه خود در تخلیه با مشکل مواجه دشه است.
ارور ۷: سنسور دمای دستگاه مشکل دارد.
ارور ماشین لباسشویی قدیمی WAE بوش
سری ماشین لباسشویی های قدیمی WAE بوش ، بدون نمایشگر هستند، اما سری های جدیدتر آن دارای نمایشگر می باشند. در پایین کد خطاهای مرتبط با این سری لباسشویی های بوش را آورده ایم:

کد خطای ۱: قفل درب مشکل دارد و ممکن است مکانیزم آن مشکل داشته باشد.
کد خطای ۲: دستگاه به اندازه کافی سریع تخلیه نمی شود.
کد خطای ۳: دستگاه شما به درستی با آب پر نمی شود.
کد خطای ۴: ایرادی در موتور رخ داده است و نیاز به تعمیر دارد.
کد خطای ۵: دستگاه دچار نشتی شده است.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.