همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی زیرووات در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1117
8 آگوست 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی زیرووات در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی زیرووات در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی زیرووات شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی زیرووات در همدان

08138251188 – 09181117805

مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات Zerowatt

عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی
روشن نشدن ماشین لباسشویی زیرووات
وجود لکه پس از شستشو
ماشین لباسشویی آبگیری نمیکند
سرو صدای زیاد ماشین لباسشویی zerowatt

ارور یا کد خطای در لباسشویی زیرووات :

خطای E01 لباسشویی زیرووات 
توجه داشته باشید که بسیاری از کدها نشان می‌ دهند که خطاهای سیم‌ کشی می‌تواند باعث بروز خطا در گزارش شود، این می‌تواند شامل اتصالات معیوب یا کثیف بودن و همچنین آسیب فیزیکی سیم‌ کشی یا شل شدن بلوک‌ های اتصال و غیره باشد. هنگام بروز این ارور:

بررسی کنید که درب به درستی بسته و بسته شده باشد.
سیم کشی را بررسی کنید.
قفل درب را چک کنید.

ارور یا کد خطای E02 لباسشویی زیرووات
این ارور لباسشویی زیرووات نشان میدهد که آب داخل ماشین لباسشویی پر نمیشود. فشار آب اصلی و شلنگ های ورودی را از نظر پیچ خوردگی بررسی کنید. سپس فیلتر ورودی را بررسی کنید. سپس شیر ورودی آب را چک کنید. خرابی سوئیچ فشار و خطای سیم کشی نیز ممکن است از دلایل بروز این ارور باشند.

ارور یا کد خطای E03 لباسشویی زیرووات
این ارور لباسشویی زیرووات نشان میدهد که آب در زمان مجاز تخلیه نشده است و ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی کند. همچنین بررسی کنید که فیلتر مسدود نشده باشد و شلنگ تخلیه از هرگونه انسداد یا گرفتگی پاک باشد. سپس سیم کشی پمپ تخلیه را چک کنید پمپ تخلیه معیوب نباشد. سنسور یا سوئیچ سطح و سیم کشی به سنسور سطح را نیز بررسی کنید.

ارور یا کد خطای E04 لباسشویی زیرووات
هنگامی که آب بیش از حد در دیگ دستگاه جمع میشود این ارور لباسشویی زیرووات ظاهر میشود. دریچه تخلیه آب و شیربرقی در این مواقع باید تعویض شوند. مواردی هم وجود دارد که خرابی برد عامل اصلی این ارور می باشد.

ارور یا کد خطای E05 لباسشویی زیرووات
این ارور لباسشویی زیرووات نشان میدهد که ترموستات معیوب است یا آب به اندازه کافی گرم نمیشود. معمولا در این موارد ترموستات ترمیستور؛ سنسور دما، و سیم‌ کشی‌ ها خراب شدند و به برد فرمانی صادر نمیکند، برای حل مشکل بهتر است با یک تکنسین متخصص لباسشویی زیرووات در تماس باشید.

ارور یا کد خطای  E06 لباسشویی زیرووات
این ارور لباسشویی زیرووات نشان میدهد که مشکلی برای موتور دستگاه پیش آمده است ، خرابی EEPROM برد (کنترل کننده الکترونیکی معیوب) و سیم کشی فرسوده نیز از دلایل بروز این ارور می باشد. برای حل مشکل سوکت های موتور و خود موتور را بررسی کنید. در صورت نیاز تنها با یک کلیک می توانید نزدیک ترین تکنسین به محل استقرار را برای تعمیر لباسشویی خود فرا بخوانید.

ارور یا کد خطای E07 لباسشویی زیرووات
این خطا نشان میدهد که مشکلی برای برد اصلی و قسمت فنی در موتور پیش آمده است ،برای حل مشکل به مدت ۲۴ ساعت دستگاه را از برق بکشید در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیر کاران خبره در ارور لباسشویی زیرووات و زمینه تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E08 لباسشویی زیرووات
این خطای لباسشویی زیرووات نشان میدهد دستگاه در خواندن برنامه مشکل پیدا کرده و فرمان درست ارسال نمیشود ، برای حل این مشکل سلکتور برد الکتریکی باید توسط تکنسین متخصص لباسشویی زیرووات عیب یابی شود.

ارور یا کد خطای E09 لباسشویی زیرووات
این ارور لباسشویی زیرووات نیز مرتبط با مشکلات فنی در قطعات داخلی موتور لباسشویی می باشد. سیم‌ کشی‌ های داخلی موتور به مشکل برخوردند و باید توسط تکنسین بررسی شوند.

ارور یا کد خطای E12 لباسشویی زیرووات
ماژول های کنترل الکترونیکی و خرابی و سوختگی برد از دلایل این کد خطا می باشند که باید در هر صورت توسط تعمیرکار متخصص برطرف شود. در غیر این صورت کل سیستم لباسشویی زیرووات شما به مراتب از کار خواهد افتاد.

ارور یا کد خطای E13 لباسشویی زیرووات
این کد خطا اشاره به خرابی قطعات داخلی برد دستگاه اشاره میکند. خطای ارتباط بین برد و سیم کشی، تماما باید بررسی شوند.

ارور یا کد خطای E14 لباسشویی زیرووات
مشکل در گرم شدن آب ورودی است. ترموستات و المنت لباسشویی زیرووات شما حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.

ارور یا کد خطایE15 لباسشویی زیرووات
این خطای لباسشویی زیرووات مستقیما به وجود مشکل در برد الکترونیکی دستگاه اشاره میکند که باید حتما توسط تکنسین متخصص تعمیر و بررسی شود. تنها با یک کلیک می توانید در سریع ترین زمان ممکن، این ایراد را توسط تعمیرکار حرفه ای رفع کنید.

ارور یا کد خطای E16 لباسشویی زیرووات
عنصر گرمایش آب را بررسی کنید؛ در صورت پیدا کردن مشکل پیشنهاد میشود دستگاه را از برق بکشید وبا نمایندگی  تعمیرات لباسشویی زیرووات تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی زیرووات در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.