همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی هاردستون در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1121
9 آگوست 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی هاردستون در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی هاردستون در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی هاردستون شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی هاردستون در همدان

08138251188 – 09181117805

مشکلات رایج در تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون HARDSTONE

دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
خراب بودن سوئیچ درب ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی روشن نمی شود
ماشین لباسشویی با آب پر نمی شود

درب ماشین لباسشویی باز نمی شود

ارور  های لباسشویی هاردستون :

ارور یا کد خطای E10 در لباسشویی هاردستون

معمولا هنگامی که لباسشویی تراز نشده باشد، آب درون دستگاه نیز تراز نمی‌شود. در نتیجه این کد نمایان می‌گردد. برای رفع خطا، ابتدا دریچه ورودی آب را بررسی کنید. ممکن است گرفته باشد. همچنین گرفتگی لوله هوا عاملی دیگر بر بروز این خطاست. بهتر است هر دو بخش را بررسی کرده و گرفتگی را رفع کنید. از طرفی ماشین لباسشویی را تراز نمائید.

ارور یا کد خطای E11 در لباسشویی هاردستون :
آب گیری بیش از حد و سرازیر شدن آب عامل اصلی بروز این خطاست. برای عیب یابی باید هیدروستات بررسی شود. همچنین ممکن است مشکل از برد دستگاه باشد. برای رفع مشکل، ماشین لباسشویی را از برق خارج کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی هاردستون در همدان

08138251188 – 09181117805

ارور یا کد خطای E20 در لباسشویی هاردستون :
عدم تخلیه آب در لباسشویی مهم ترین دلیل است. این خطا در این هنگام رخ می‌دهد. در ابتدا پمپ تخلیه و سیم‌های مربوطه را بررسی کنید. در قدم بعدی مدار برد الکترونیک باید بررسی گردد. بهتر است برای رفع مشکل ابتدا دو شاخه را بکشید. سپس با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E21 در لباسشویی هاردستون :
این کد خطا نیز به تخلیه آب مربوط است. هر گاه روند تخلیه آب با مشکل مواجه شود و تخلیه به سختی صورت گیرد، این کد نمایان می‌شود. احتمالا پمپ تخلیه سوخته است. دومین دلیل نیز خراب شدن مدار برد الکترونیک است. در اینصورت نیز دو شاخه را از برق خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E30 در لباسشویی هاردستون :
باز بودن درب دستگاه علل بروز این خطاست. خراب شدن میکروسوئیچ نیز عامل دیگر است. درب را یکبار باز و بسته کنید. در صورت عدم رفع مشکل، اتصالات درب و میکروسوئیچ باید بررسی شود. در صورت نیاز باید تعویض گردد.

ارور یا کد خطای E31 در لباسشویی هاردستون :
این خطا نیز به خراب شدن میکروسوئیچ مربوط است. دومین دلیل خراب شدن مدار اصلی و یا سوختگی میکروسوئیچ است. بهتر است در هنگام بروز این خطا لباسشویی را از برق خارج کنید. سپس با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E33 در لباسشویی هاردستون :
خراب شدن سنسور دما باعث بروز این مشکل می‌شود. برای رفع مشکل، مقدار اهم سنسور دما باید بررسی شود. ممکن است سنسور دما خراب شده باشد. در اینصورت نیاز به تعویض دارد.

ارور یا کد خطای E34 در لباسشویی هاردستون :
خراب شدن سنسور المنت مهم ترین دلیل بر نمایان شدن این خطاست. برای رفع مشکل، سنسور المنت را بررسی و تعویض نمائید.

ارور یا کد خطای E35 در لباسشویی هاردستون :
در هنگام بروز این خطا، معمولا دمای آب کم نشان داده می‌شود. ترمیستور باید بررسی گردد. برای بررسی مقدار اهم آن را چک کنید. در صورت نیاز ترمیستور باید تعویض گردد. در صورت نیاز دو شاخه را خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E40 در لباسشویی هاردستون :

خراب شدن مدار برد، عامل اصلی بروز این مشکل است. در این هنگام E2PROM برد PC عمل نمی‌کند. در نتیجه این خطا نمایان می‌شود. بهتر است با نمایندگی تعمیرات لباسشویی هاردستون بگیرید.

ارور یا کد خطای E41 در لباسشویی هاردستون :
این خطا نیز با خطای فوق یکسان است. مراحل فوق را اجرا کنید.

ارور یا کد خطای  E50 در لباسشویی هاردستون :
این ارور زمانی نمایان می‌شود که ولتاژ برق شهری بالا می‌رود. در این هنگام احتمالا مدار برد آسیب دیده است. برای جلوگیری از آسیب بیشتر، لباسشویی را از برق خارج کنید. با یک تعمیرکار تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند.

ارور یا کد خطای E60 در لباسشویی هاردستون :
این ارور مستقیما به موتور مربوط است. همچنین بروز مشکل در بخش مدار برد نیز عاملی دیگر است. در این هنگام موتور و مدار برد باید توسط تعمیرکار بررسی گردد. بنابراین بهتر است اقدامی برای تعمیر نکنید. تنها کافیست دو شاخه را از برق خارج کنید. سپس با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E61 در لباسشویی هاردستون :
سرعت موتور در سه دقیقه بدون هیچ سیگنالی بیشتر از 0 شده است. این مشکل ممکن است به دلیل خراب شدن تاخو رخ دهد. همچنین خرابی مدار برد الکترونیک عاملی دیگر است. بهتر است دستگاه را از برق خارج کرده و با تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E62 در لباسشویی هاردستون :
موتور به طور صحیح نمی‌چرخد. معمولا این مشکل به دلیل خراب شدن موتور رخ دهید. از طرفی خراب شدن مدار برد ترایاک عاملی دیگر است. برای رفع مشکل، احتمالا موتور باید تعویض گردد. در هر صورت برای تعمیر اصولی تر با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای E70 در لباسشویی هاردستون :
خراب شدن برد پنل کلیدها عامل اصلی این مشکل است. با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

ارور یا کد خطای EC در لباسشویی هاردستون : 
مدار برد الکترونیک دچار مشکل شده است. بهتر است با تعمیرکار تماس حاصل نمائید. شاید نیاز به تعویض برد باشد.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی هاردستون در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.