همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال جی پلاس در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1149
23 جولای 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی یخچال جی پلاس در همدان

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال جی پلاس در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181113793 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس یخچال جی پلاس شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل یخچال شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال جی پلاس در همدان

08138251188 – 09181113793

مشکلات رایج در یخچال فریزر:
خنک نکردن یخچال
خنک نبودن فریزر
روشن نشدن یخچال
روشن نشدن فریزر
یکسره کارکردن یخچال فریزر
گرم‌شدن دیواره‌های یخچال
داغ شدن موتور یخچال
یخ‌زدن مواد غذایی در یخچال
برفک زدن یخچال
ایجاد صدای غیرطبیعی از یخچال فریزر
جمع‌شدن آب در کف یخچال
بالارفتن دمای یخچال یا فریزر
خراب‌شدن لاستیک درب یخچال
روشن نشدن موتور یخچال
نمایش ارور روی صفحهٔ نمایشگر
کار نکردن آب‌سردکن

دلایل نمایش انواع ارور و کد خطای یخچال جی پلاس و رفع آنها
یک سری مشکلات از جمله درست کار نکردن سیستم یخ زدایی و دیفراست و البته خراب شدن قطعات سنسور دمای فریزر باعث نمایش انواع کد خطا و ارور روی نمایشگر یخچال می گردد که در ادامه متن این مقاله علت و نحوه رفع هر ارور را خواهیم نوشت.

علت و رفع ارور EC یخچال جی پلاس
در صورتی که ارتباط بین برد الکترونیکی و برد دیسپلی و نمایشگر یخچال قطع شود باعث نمایش این ارور می گردد که برای رفع ارور باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا آنها را بررسی و نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات اقدام کند.

علت و رفع کد خطای EF یخچال جی پلاس
زمانی که فن یخچال درست کار نمی کند این ارور روی نمایشگر یخچال نشان داده می شود که در صورت عدم رفع ارور باعث می شود که به درستی سرماسازی انجام نشود و با تعمیر یا تعویض فن یخچال توسط تعمیرکار است که ارور برطرف خواهد شد.

علت و رفع اخطار E0 یخچال جی پلاس
اگر سنسور فریزر جی پلاس درست کار نکند و به اشتباه دما فریزر را تشخیص دهد باعث نمایش این ارور می گردد که باید سنسور تشخیص دما فریزر بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد تا ارور برطرف شود و اگر این کار انجام نشد نسبت به بررسی برد الکترونیکی و تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید که برای اینکار در تهران می توانید شماره تعمیرکار همدان سرویس را بگیرید.

علت و رفع ارور E6 یخچال جی پلاس
خراب شدن سنسور تشخیص دما دلیل نمایش این ارور است که باید سریعا برطرف شود در غیر اینصورت خرابی سنسور باعث اختلال در عملکرد کمپرسور یخچال می گردد که با بررسی و عیب یابی سنسور دما و برد الکترونیکی توسط تعمیرکار ارور برطرف خواهد شد که در تهران می توانید با همدان سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکار در محل و آدرس شما حاضر شود کار تعمیرات یخچال جی پلاس را انجام دهد.

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال جی پلاس در همدان

08138251188 – 09181113793

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.