همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال دوو در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1140
1 می 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی یخچال دوو در همدان

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی یخچال دوو در همدان با بیش از 35 سابقه  نمایندگی خدمات پس از فروش برندهای برتر در همدان فعالیت دارد. این مرکز با داشتن کادری فنی و مجرب در ارائه خدمات پس از فروش محصولات برند مطرح می‌پردازد. فقط کافیست با شماره 08138251188 ویا 09181113793 تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس یخچال دوو شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل یخچال  شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال دوو در همدان
08138251188 -09181113793

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال دوو در همدان

ارور های ساید دوو

کد ارور F1 یخچال ساید بای ساید دوو
این ارور مربوط به سنسور فریزر است زمانی که این خطا رخ می دهد یعنی اتصال کوتاه در مدار قطع شده است. این سنسور فن فریزر و کمپرسور را کنترل می کند که بصورت منظم 25 دقیقه خاموش و 25 دقیقه روشن است که اگر این قطعه بدون ایراد باشد ارور بصورت خودکار رفع می شود.

کد ارور R1 یخچال ساید بای ساید دوو
این کد خطا هم مانند ارور قبلی است فقط مربوط به سنسور یخچال است که مشکل از اتصالات مدار است.

کد ارور RT یخچال ساید بای ساید دوو
این خطا مربوط به سنسور دمایی یخچال است وظیفه این قطعه کنترل عملکرد عادی دستگاه است که در صورت نیاز حتما به یک متخصص تعمیر یخچال ساید دوو بسپارید.

کد ارور D1 یخچال ساید بای ساید دوو
زمانی که این ارور نمایش داده می شود مشکل از سنسور دیفراست است زمانی که در سیم ها و اتصالات خراب باشد این خطا را میدهد و این سنسور در بازه زمانی 30 دقیقه ای دیفراست را کنترل می کند.

کد ارور DR یخچال ساید بای ساید دوو
این ارور مربوط به باز بودن درب یخچال است که ارور هایی مانند DH، DF، DR هم برای باز ماندن درب های فریزر، یخچال و هوم بار است زمانی که درب بیشتر از یک دقیقه باز باشد ارور می دهد.

کد ارور c1 یخچال ساید بای ساید دوو
این خطا یعنی یک برنامه ای غیر عادی در سیستم یخچال بوجود آمده است و ممکن است کمپرسور بیشتر از 3 ساعت کار کرده باشد و سنسور دیفراست بیشتر از -5 درجه را نشان بدهد تا زمانیکه به زیر -5 بیاید ارور ار بین می رود.

کد ارور F3 یخچال ساید بای ساید دوو
زمانیکه دستگاه از حالت دیفراست به حالت عادی برمی گردد این ارور نمایش داده می شود و زمانی که درب بیشتر از یک دقیقه باز باشد احتمالا میکروسوئیچ مشکل دارد و باید تعویض شود.

کد ارور D2 یخچال ساید بای ساید دوو
این حالت زمانی که بصورت اجباری دیفراست برای A/C است که باید اول قفل را باز کنید بعد دکمه تنظیم یخچال را پنج بار فشار بدهید و همزمان دکمه تنظیم فریزر فشار دهید و زمانیکه سنسور دیفراست از 10 درجه بالاتر برود حالت دیفراست اجباری تمام میشود.

تعمیر یخچال دوو در همدان
کد ارور E1 یخچال ساید بای ساید دوو
این ارور مربوط به مشکل و سنسور یخساز است که باید بررسی شود و در صورت نیاز تعویض و یا تعمیر شود.

کد ارور EF یخچال ساید بای ساید دوو
این کد خطا هنگامی که مدتی از طرف یخچال واکنشی دریافت نشود و یا شیر آب باز باشد ارور می دهد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.