همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال کنوود در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

537
2 ژانویه 2024
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی یخچال کنوود در همدان
مرکز تعمیرات تخصصی یخچال کنوود در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181113793 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس یخچال کنوود شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل یخچال شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال کنوود در همدان
08138251188 – 09181113793

مشکلات رایج در یخچال فریزر کنوود :
یخچال فریزر کنوود خنک نمیکند.
صدای غیرطبیعی یخچال فریزر کنوود
یخچال فریزر کنوود یکسره کار میکند .(دستگاه اتومات نمیکند)
لاستیک دور درب یخچال کنوود خراب شده است .
فن کندانسور یخچال کار نمیکند .
یخچال فریزر کنوود روشن نمیشود .
موتور یخچال فریزر کنوود کار نمیکند .
برد الکترونیکی یخچال فریزر کنوود خراب شده است .
دلایل نمایش انواع ارور و کد خطای یخچال کنوود و رفع آنها
ارور یا کد خطا E0 یخچال کنوود:
نمایش کد خطا E0 در یخچال و ساید کنوود نشان دهنده وجود خرابی در سنسور فریزر می باشد. برای رفع این کد خطا در مرحله اول لازم است سنسور به طور کامل بررسی و در صورت نیاز با قطعه جدید و سالم تعویض گردد. البته لازم به ذکر است که در بسیاری از مواقع ممکن است اتصالات به سنسور و همچنین برد اصلی با مشکل مواجه شده باشند. توجه داشته باشید که برای بررسی وضعیت برد اصلی لازم است این کار را به افراد حرفه ای در حوزه تعمیر یخچال فریزر کنوود بسپارید.
ارور یا کد خطا E1 یخچال فریزر کنوود:
در یخچال فریزرهای بدون برفک سنسور تعبیه شده است تا در زمان مناسب نسبت به ذوب شدن یخ و برفک دستگاه اقدامات لازم را انجام دهد. از دیگر ارورهای ساید کنوود و همچنین یخچال فریزرهای آن می توان به کد خطا E1 اشاره نمود که خرابی سنسور دیفراست را نشان می دهند. برای رفع این کد خطا لازم است سنسور به طور کامل بررسی شده و البته قبل از تعمیر و تعویض سنسور، حتما اتصالات چک شود تا مطمئن شوید که اتصال کوتاه ایجاد نشده باشد.
ارور یا کد خطا E3 یخچال فریزر کنوود:
برای برقراری ارتباط بین کابین یخچال و فریزر نوعی سنسور در نظر گرفته میشود که در صورت خراب بودن این قطعه، ارور E3 یخچال کنوود را مشاهده خواهید نمود. وضعیت سنسور را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را با قطعه جدید تعویض نمایید.
ارور یا کد خطا E4 یخچال کنوود:
در سیستم دیفراست یخچال و سایدها از هیتر المنت استفاده میشود تا در صورت افزایش میزان برفک در دستگاه و کاهش دما، برفک ها را ذوب کند. از جمله ارورهای یخچال کنوود که ممکن با آن مواجه شوید، کد خطا E4 می باشد که خرابی هیتر المنت را نشان می دهد. بررسی هیتر المنت کاملا تخصصی بوده و لازم است به افراد متخصص در زمینه تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر بسپارید.
ارور یا کد خطا E8 یخچال فریزر کنوود:
در ساید و یخچال فریزرهایی که دارای سیستم یخساز می باشند در صورت خراب شدن سنسور آن کد خطا E8 نمایش داده میشود. توجه داشته باشید که سیستم یخساز در یخچال فریزرها کمی پیچیده بوده و تعمیر و تعویض سنسور آن باید با مهارت و تجربه کافی انجام شود.
ارور یا کد خطا E9 یخچال کنوود:
در صورت خراب شدن برخی از قطعات سیستم یخساز در ساید و یخچال های کنوود ممکن است یخ به طور کامل تخلیه نشود. کد خطا E9 نشان دهنده این خرابی می باشد و برای رفع آن لازم است قطعات مختلف یخساز بررسی شوند.

مرکز تعمیرات تخصصی یخچال کنوود در همدان
08138251188 – 09181113793

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.