همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1064
5 جولای 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

08138251188 – 09181117805

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

رایج ترین مشکلات تلویزیون های پاناسونیک
ایراد ها و مشکلات مختلفی را می توان در این دستگاه ها مشاهده کرد. درست مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، خرابی تلویزیون های پاناسونیک نیز دور از ذهن نیست. اما با این حال برخی از مشکلات به صورت رایج تری در این دستگاه ها مشاهده می شود. متداول ترین ایراد هایی که در این دستگاه ها دیده می شود شامل موارد زیر است:

خرابی و بروز مشکل در سیستم چشمک زن تلویزیون های پاناسونیک و چشمک زدن چراغ پاور دستگاه
روشن نشدن تلویزیون های پاناسونیک
خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
خرابی و بروز مشکل در مین برد تلویزیون
بروز مشکل در برد های دیگر دستگاه مانند برد پاور
بروز مشکل در پورت های ورودی دستگاه نظیر پورت HDMI
بروز مشکل در صدا و تصویر نمایش داده شده در تلویزیون های پاناسونیک
خرابی و بروز مشکل در ال سی دی و پنل نمایشگر دستگاه
خرابی و بروز مشکل در آداپتور تلویزیون

مشکلات رایج کاربران تلویزیون Panasonic
چرا تلویزیون روشن نمی شود؟
فرسودگی قطعات تلویزیون می تواند یکی از دلایل روشن نشدن تلویزیون شما باشد. در صورتی که تلویزیون پاناسونیک شما به دلیل فرسودگی قطعات دچار چنین مشکلی شود، با تعویض و به روز رسانی قطعات تلویزیون پاناسونیک این مشکل برطرف می شود. یکی دیگر از دلایل اختلال در عملکرد تلویزیون، مشکل در مین برد تلویزیون می باشد. این ویروس ها مانع اجرای درست برنامه های تلویزیون می شوند.

تشخیص ویروسی شدن مین برد توسط کاربران امکان پذیر نیست. در صورت اختلال در مین برد، نیاز به تعمیر تلویزیون پاناسونیک توسط فردی متخصص وجود دارد. برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقی بهتر است که قبل از استفاده از فلش مموری آن را ویروس کشی کنید. همچنین کابل HDMI نامرغوب نیز می تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. برای جلوگیری از این اتفاق این کابل را از مراکز معتبر تهیه کنید.

دلیل کم رنگ شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک چیست؟
کم رنگ شدن تصویر در تلویزیون های پاناسونیک، یکی دیگر از مشکلات به وجود آمده برای کاربران مختلف است. در صورت کم رنگ شدن تصویر تلویزیون پاناسونیک، پیش از انجام هر گونه اقدامی نسبت به تنظیم مجدد تلویزیون اقدام کنید. در واقع فسفر به کار رفته در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی و همچنین پلاسما به مرور زمان با افت کیفیت روبرو می شوند.

نتیجه افت کیفیت فسفر به کار رفته در این تلویزیون ها، کاهش نور صفحه زمینه می باشد. این اختلال ریشه در استفاده بیش از حد از تلویزیون دارد که به مرور زمان اتفاق می افتد. در حقیقت تلویزیون در مقابل برق مصرفی، نور کمتری تولید می کند. تعمیر تلویزیون پاناسونیک نیاز به مهارت بالایی دارد، شایان ذکر است که سپردن تلویزیون به افراد غیر حرفه ای می تواند هزینه های بسیاری را به شما تحمیل کند.

دلیل قطع شدن صدای تلویزیون پاناسونیک چیست؟
قطع شدن صدای تلویزیون می تواند دلایلی چون خرابی مین برد، بهم ریختگی تنظیمات صوتی و همچنین خرابی بلندگوی تلویزیون داشته باشد. در صورتی که با تنظیمات دوباره تلویزیون، مشکل صدای آن برطرف نشود، احتمال خرابی مین برد بالا می رود. در بسیاری از موارد به دلیل دستکاری های ناخواسته، تنظیمات صوتی تلویزیون بهم ریخته و صدای آن قطع می شود.

در چنین شرایطی با تنظیمات دوباره ی تلویزیون این مشکل برطرف می شود. یکی دیگر از دلایل قطع صدای تلویزیون پاناسونیک، خرابی بلندگوی آن می باشد. برای تست درستی بلندگوها می توانید از خروجی هدفون کمک بگیرید. در صورتی که خروجی قادر به پخش صدا بود، مشکل از بلندگوهای شما است.

چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک نشانه چیست؟
چشمک زدن تلویزیون پاناسونیک می تواند به خاطر خرابی بک لایت، خرابی کابل LVDS و یا خرابی پنل تلویزیون باشد. خرابی بک لایت در اکثر مدل های تلویزیون پاناسونیک به این صورت است که تصویر به طور کامل قطع شده ولی صدا باقی می ماند. در صورت مواجهه با چنین اتفاقی سریعا تلویزیون را خاموش کنید، چرا که ممکن است خرابی بک لایت گسترش پیدا کند.

عیب یابی اختلالات تلویزیون پاناسونیک کار ساده ای نیست و باید توسط فردی حرفه ای انجام پذیرد. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک پس از عیب یابی این دستگاه انجام می گیرد. از سپردن تلویزیون پاناسونیک به افراد غیر حرفه ای جدا خودداری کنید.

روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک
روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک یکی از موضوعاتی است که توسط واحد تعمیر تلویزیون پاناسونیک مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. تلویزیون یکی از محصولات کاملا شناخته شده پاناسونیک است که ممکن است به دلایل مختلفی با این اختلال روبه رو شود.

برای رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک باید عیب یابی دقیقی از علت این اختلال صورت بگیرد. سپس فاز تعمیرات انتخاب و اجرا شود. عیب یابی درست کمک می کند تا منشا مشکل به وجود آمده به درستی شناسایی شود و تعمیر از مسیر صحیح پیش گرفته شود.

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

08138251188 – 09181117805

باید بدانید که فرسودگی قطعات اولین و مهمترین علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک است. تشخیص شدت فرسودگی با تعمیرکار است. ویروسی شدن مین برد و خراب و نامرغوب بودن کابل HDMI نیز می تواند زمینه ساز این مشکل باشد؛ در مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته، بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی اجرا می شود. متخصصان این مرکز به دلیل آشنایی با ساختار کلی و تکنولوژی های به کار رفته در انواع تلویزیون های این برند، خدماتی با کیفیت به کاربر ارائه می دهند.

رفع مشکل نمایش خطوط عمودی در تصاویر تلویزیون پاناسونیک
گاهی اوقات ممکن است ناگهان خطوط مزاحمی بر روی تصویر تلویزیون ایجاد شود و از کیفیت نمایشگر تلویزیون بکاهد. نمایش خطوط عمودی در تلویزیون ها مرتبط با برند و مدل خاصی نیست و می تواند در هر نوع دستگاهی ایجاد شود. چنین مشکلاتی عموما در اثر خرابی بردی به نام T Con پدید می آیند.

البته اصابت ضربه به پنل و ایرادات فنی آن نیز بی تاثیر نخواهد بود. در هر روی مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک قابل حل است. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل عیب یابی، ترمیم و بازیابی در این نمایندگی براساس پارامترهای استاندارد انجام شده و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی ارائه می شوند.

مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.