همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1086
17 جولای 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی در همدان

مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی در همدان

81382511088 – 09181117805

 

ایراد های رایج در تعمیرات جاروبرقی ال جی
جاروبرقی های ال جی جزء پر فروش ترین جاروبرقی ها در ایران می باشند و کیفیت مطلوبی دارند. اکثر مواقع ایرادات و خرابی این دستگاه، بخاطر استفاده ی نا مناسب اشخاص می باشد. در بیشتر اوقات بسیاری از خرابی های جاروبرقی ال جی رفع می شود، پس جای نگرانی وجود ندارد. همچنین نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که بسیاری از مشکلات جاروبرقی ها، بخاطر کثیفی فیلتر یا پر بودن پاکت دستگاه می باشد، پس قبل از هر چیزی بهتر است تا این دو مورد را بررسی کنید. ما در ادامه به شایع ترین ایرادات در جاروبرقی ال جی پرداخته ایم. لازم به ذکر است که اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی تماس بگیرید.

روشن نشدن جاروبرقی ال جی LG
اگر دستگاه شما روشن نمی شود، علت آن می تواند یکی از این موارد باشد : برق نداشتن پریز برق، معیوب بودن دو شاخه برق دستگاه، خرابی کلید قطع و وصل، خرابی سیم جمع کن، سوختن رله، خرابی برد دستگاه، خرابی ترموستات، سوختن موتور و. . . . بنابراین باید هر یک از این موارد توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی بررسی شوند.

مکش ضعیف جاروبرقی ال جی
اگر دستگاه شما دارای مکش ضعیفی است، حتما پاکت جاروبرقی را بررسی کنید. یکی از محتمل ترین علل پر بودن پاکت یا کیسه ی دستگاه می باشد و در صورت پر بودن، پاکت را خالی کنید و یا این که پاکت را تعویض کنید. همچنین موارد دیگری از قبیل خرابی موتور دستگاه، انسداد لوله خرطومی و لوله تلسکوپی جاروبرقی به واسطه ی گیر کردن اجسام بزرگ، کثیفی بیش از حد فیلتر ها و… را نیز بررسی کنید.

تولید سر و صدای زیاد جاروبرقی ال جی
اگر جدیدا احساس می کنید که دستگاه شما سر و صدای زیاد یا غیر عادی تولید می کند، لازم است تا مواردی از قبیل موتور، خرابی پروانه ها، خرابی بلبرینگ یا بوش، انسداد لوله خرطومی و انسداد لوله تلسکوپی، خرابی آرمیچر و کفشک ها، خرابی فن دستگاه و. . . را مورد بررسی قرار دهید. در اغلب موارد خرابی موتور باعث ایجاد سر و صدا می شود. همچنین لازم است تا نگهدارند لاستیکی موتور را نیز به دقت بررسی کنید. این قطعه پلاستیکی از لرزش و صدای زیاد موتور جلوگیری می کند و در صورت خرابی نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد. در صورت خرابی نگهدارنده لاستیکی موتور، لازم است تا آن را تعویض کنید.

عدم تنظیم دور موتور جاروبرقی ال جی
شما با تنظیمات دور موتور می توانید میزان مکش دستگاه را کنترل کنید، اما ممکن است که هنگام تنظیم کردن دور موتور، باعث شوید که دور موتور یکسره شود. این مشکل ممکن است که بخاطر خرابی پتانسیومتر ( پتانسیومتر دور موتور را کنترل می کند ) اتفاق افتاده باشد. دکمه ی تنظیم دور موتور می تواند هم روی بدنه و هم روی دستگاه وجود داشته باشد.

جمع نشدن سیم جاروبرقی ال جی
اگر با فشار دادن دکمه ی سیم جمع کن، سیم دستگاه جمع نمی شود، احتمالا فنر سیم جمع کن یا دکمه ی سیم جمع کن خراب شده است. دکمه ی سیم جمع کن می تواند بخاطر وارد شدن فشار زیاد، وارد شدن ضربه و. . . هرز شود و یا این که ممکن است این دکمه گیر کند، در نتیجه در صورتی که دکمه ی سیم جمع کن خراب شد، لازم است تا آن را تعویض کنید. معمولا در چنین شرایطی باید این قطعات ( منظور فنر سیم جمع کن و دکمه ی سیم جمع کن ) را تعویض کنید و امکان تعمیر وجود ندارد.

وجود بوی بد از جاروبرقی ال جی
گاهی ممکن است که هنگام روشن کردن جاروبرقی متوجه ی بوی بد یا بوی تعفن شوید. این مسئله ممکن است که بخاطر گندیدن زباله ها و آشغال ها اتفاق افتاده باشد. در این صورت لازم است تا پاکت جاروبرقی را، اگر به صورت یکبار مصرف است، آن را تعویض کنید و اگر پاکت دستگاه شما به صورت دائمی است، باید آن را خالی کنید و به خوبی بشویید و آن را در جای خود قرار دهید. همچنین لازم است تا فیلتر ها را نیز تعویض کنید.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ال جی
اگر دستگاه شما حین کار یکباره خاموش می شود، لازم است تا مواردی از قبیل فیوز ساختمان، پریز برق، کابل برق دستگاه ( از نظر آسیب دیدگی و پارگی )، دو شاخه برق دستگاه، سیم کشی داخلی جاروبرقی، و در نهایت موتور دستگاه بررسی شوند. همچنین توجه داشته باشید که در جاروبرقی های جدید، هنگام داغ شدن دستگاه، جهت جلوگیری از سوختن موتور، احتمال خاموش شدن دستگاه زیاد می باشد و این یک امر طبیعی است.

شکستگی چرخ جاروبرقی ال جی
چرخ های جاروبرقی باعث حرکت روان دستگاه می شوند و خرابی چرخ ها فرآیند جارو کشیدن را دشوار می کند. اگر چرخ دستگاه شما شکسته پیشنهاد می کنیم تا آن را تعویض کنید، زیرا تعویض آن ها هزینه ی زیادی ندارد ولی تاثیر زیادی در جارو کشیدن دارد و کار شما را راحت تر می کند.

پریدن فیوز هنگام روشن کردن جاروبرقی ال جی
اگر به محض روشن کردن دستگاه، پریز می پرد، باید کلید روشن و خاموش دستگاه را بررسی کنید. اگر کلید روشن و خاموش دستگاه خراب باشد و یا این که اتصالی داشته باشد ممکن است که این اتفاق رخ دهد. در صورت خرابی این کلید، لازم است تا آن را تعویض کنید. همچنین لازم است تا سیم های رابط و جعبه ترمینال نیز چک شوند، زیرا احتمال اتصال کوتاه شدن سیم های این ناحیه وجود دارد.

گرم شدن بیش از حد جاروبرقی ال جی
یکی از خرابی های شایع در جاروبرقی ها گرم شدن بدنه می باشد. از علل گرم شدن بدنه دستگاه می توان به مواردی از قبیل خرابی ترموستات، خرابی فن، نیم سوز شدن موتور دستگاه و. . . اشاره کرد. در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه باید آن را بلافاصله خاموش کنید و نباید در این صورت از دستگاه استفاده کنید. زیرا احتمال سوختن موتور در این حالت وجود دارد و باید اجازه دهید تا دستگاه خنک شود و بعد از چند دقیقه مجدد دستگاه را روشن کنید و به صورت مداوم دستگاه را خاموش و روشن نکنید. در صورت تکرار این مسله، یعنی گرم شدن بیش از حد دستگاه، بهتر است تا دستگاه شما توسط یک تکنسین حرفه ای از نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه های معتبر جاروبرقی ال جی بررسی شود تا از سوختن موتور جلوگیری شود.

لرزش جاروبرقی حین کار
اگر دستگاه شما هنگام کار، لرزش زیادی دارد، لازم است تا نگه دارنده ی پلاستیکی آن بررسی شود. نگهدارنده پلاستیکی، نمی گذارد تا موتور هنگام روشن بودن لرزش داشته باشد و همچنین از تولید صدا نیز تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کند. همچنین بررسی کنید که نگهدارنده پلاستیکی و موتور در جای خود فیکس شده باشند و شل نباشند.

سوختن موتور جاروبرقی ال جی
موتور جاروبرقی شما می تواند بنا به دلایل مختلفی بسوزد. موتور یکی از گران قیمت ترین اجزای جاروبرقی می باشد. اگر موتور سوخته باشد، وقتی برق مستقیما به آن وصل شده باشد، نیز روشن نمی شود و کار نمی کند. زیرا سیم پیچ های آرمیچر آن کاملا سوخته اند. معمولا موتور ابتدا نیم سوز می شود و در همین حالت نیم سوز بودن برای مدتی کار می کند و سپس به طور کامل می سوزد و عمر موتور تمام می شود. اگر موتور خراب باشد، یعنی عملا دستگاهتان هیچ کاربردی ندارد. در این صورت یاد موتور را تعویض کنید.

همچنین اگر موتور روشن می شود ولی قدرت کمی دارد لازم است تا مواردی از قبیل کثیفی کلکتور، خرابی یا تمام شدن زغال ها، خرابی یاطاقان ها، نیم سوز بودن موتور و. . . مورد بررسی قرار بگیرند. تا در صورت نیاز تعمیرات لازم توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی انجام شود تا موتور دچار سوختگی کامل نشود.

مرکز تعمیرات جاروبرقی ال جی در همدان

81382511088 – 09181117805

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.