همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1076
19 جولای 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در همدان

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در همدان

81382511088 – 09181117805

مشکلات متداول جارو برقی بوش :

سوختن موتور جارو برقی بوش Bosch
برق داشتن بدنه جار برقی بوش Bosch
ضعیف شدن موتور جارو برقی بوش Bosch
داشتن صدای ناهنجار جارو برقی بوش Bosch

مواردی است که بارها توسط مشتری گزارش شده است و آن ها را به انجام تعمیر جاروبرقی بوش می کشاند . این مشکلات چنین هستند :

 جاروبرقی بیش از اندازه صدا تولید می کند
صدایی که از لوازم برقی شما خارج می شود می تواند نشان دهنده سلامت لوازم برقی شما باشد. اگر جاروبرقی شما در هنگام کار صدایی بیش از اندازه بلند تولید می کند ، باید سریعا به تعمیر جاروبرقی بوش خود بپردازید.

چرا تعمیرات جاروبرقی در اسرع وقت اهمیت دارد؟ زیرا بلند شدن صدای بیش از اندازه از این دستگاه نشان از فشار آمدن بیش از اندازه به موتور و قطعات داخلی می باشد و می تواند منجر به سوختن آن شود.

 جاروبرقی قدرت مکش کافی ندارد
جاروبرقی با استفاده از مکشی که در لوله ایجاد می کند به نظافت محیط می پردازد. وقتی قدرت مکش جاروبرقی از حد معمول کمتر باشد می تواند خبر از مشکلی در جاروبرقی بدهد. علاوه بر این قدرت کم مکش جاروبرقی باعث می شود که مصرف کننده ، مدت زمان طولانی تری دستگاه را روشن بگذارد که این مورد در دراز مدت ، کار را به تعمیر جاروبرقی بوش می کشاند.

 جاروبرقی روشن نمی شود
روشن نشدن جاروبرقی می تواند یک مشکل بزرگ برای مصرف کنندگان باشد. علت روشن نشدن جارو برقی می تواند گسترده و متفاوت باشد و نیاز به برسی دقیق دارد. شما میتوانید برای کشف علت این مشکل و انجام تعمیرات جاروبرقی Bosch به نمایندگی ژاو سرویس مراجعه کنید.

احتمالا روشن نشدن جاروبرقی می تواند ناشی از آسیب دیدگی برد یا قطعی اتصالات داخلی و خارجی باشد که تعمیر آن یک عمر تخصصی است و لزوما باید در نمایندگی های تعمیر جاروبرقی بوش صورت بگیرد.

 جاروبرقی خاموش می شود
یکی از مشکلاتی مکررا گزارش شده است این است که دستگاه روشن می شود ولی پس از مدتی خاموش می شود. این مشکل می تواند بسیار اعصاب خورد کن باشد و مصرف کنندگان را به فکر تعویض دستگاه بیندازد. اما این مشکل می تواند ناشی از علت ساده ای باشد که به راحتی قابل حل است. پس به جای تعویض به فکر تعمیر جاروبرقی بوش خود باشید و با ژاو سرویس تماس بگیرید.

البته همانطور که ممکن است علت روشن نشدن جاروبرقی یک مشکل ساده مانند از کار افتادن صفحه کلید باشد می تواند یک علت بسیار مهم مانند نیم سوز شدن برد، موتور یا قطعی اتصالات باشد. در هر صورت لازم است که در این مواقع برای عیب یابی دقیق جاروبرقی آن را به نمایندگی جاروبرقی ببرید.

 اتصالات جاروبرقی خراب شده است
جاروبرقی در زمان کار دائما در حرکت است و از جایی به جای دیگر منتقل می شود. ممکن است به همین علت اتصالات و سیم های خارجی این دستگاه به مشکل بخورد. همچنین اتصالات برقی داخلی نیز به عنوان بخش مهمی از این دستگاه ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

صفحه کلید دستگاه کار نمی کند
صفحه کلید دستگاه بخش ساده ولی اساسی در جاروبرقی شما محسوب می شود. در حقیقت شما با این قسمت جاروبرقی خود را روشن ، قدرت مکش را تنظیم ، یا سیم را جمع می کنید. اگر این قسمت خراب شود عملا توانایی استفاده از جاروبرقی از کار می افتد و برای انجام کار مجددا باید به تعمیرات جاروبرقی خود بپردازید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در همدان

81382511088 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.