همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1059
18 جولای 2023
tavoosian
مرکز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در همدان

مرکز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در همدان

8138251188 – 09181117805

چه زمانی نیاز به تعمیر جاروبرقی سامسونگ داریم ؟ زمانی که :

دستگاه خاموش شده و روشن نمیشود
دستگاه در حین کار خاموش میشود و بعد از چند دقیقه مجددا روشن میشود .
مکش جاروبرقی کم شده و قدرت سابق را ندارد .
جاروبرقی در حین کار صدای زیادی میدهد .
جاروبرقی بوی سوختگی میدهد .
سیم جمع کن قادر به جمع کردن یا باز کردن سیم نمیباشد .
سیم جمع کن دچار قطعی شده است .
از فیلترهای بالای جاروبرقی گرد و خاک بیرون می آید .
و ….

نکات مهم در استفاده و نگهداری از جاروبرقی سامسونگ

ازپاکت های مخصوص همان جاروبرقی استفاده کنيد.
هر چند ماه يکبار فيلتر جارو برقی را تميز کنيد.
لوله ی جاروبرقی را در صورتی که هرگونه آشغال و پلاستيک گير کرده باشد تميز کنيد.
در حين کار با جاروبرقی از کشيدن سيم جاروبرقی بپرهيزيد.
از پاکت های يکبار مصرف دوباره استفاده نکنيد. زیرا قدرت مکش را پايين آورده و باعث داغی موتور جاروبرقی سامسونگ می شود.
گاهی به دليل کارکرد نامناسب بوی سوختگی از جاروبرقی بلند می شود که بهتر است آن را از برق کشيده و به نمايندگی تعميرات جاروبرقی سامسونگ ببريد.
سرویس دوره ای یا سالیانه برای جاروبرقی خود در نظر بگیرید.
مرتبا برس جاروبرقی را تمیز کنید. پرز و کرک های چسیبیده به برس را جدا کنید.
جارو برقی را به طور منظم و مداوم روشن نگذاريد.
در صورت شنیدن صداهای ناهنجار با متخصصان مرکز تعمیر جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید و یا جارو برقی را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ برسانید.

ایرادات رایج در تعمیرات جاروبرقی سامسونگ
از ایرادات رایج در تعمیرات جاروبرقی سامسونگ می توان به اشکالاتی از قبیل روشن نشدن دستگاه، ضعیف بودن مکش، خاموش نشدن دستگاه، خرابی دکمه ی خاموش و روشن، وجود بوی سوختگی از دستگاه، سر و صدا و لرزش غیر عادی دستگاه، پاره شدن لوله خرطومی و… اشاره کرد. همچنین خدماتی از قبیل فروش انواع قطعات جاروبرقی سامسونگ، تعویض تمامی قطعات، تعویض موتور، سرویس موتور، تعویض بلبرینگ، پروانه، ذغال، جا ذغالی، بوبین، تعمیر سیم جمع کن، شستشوی دستگاه و… نیز در مرکز سامسونگ انجام می شوند.

یک سری ایرادات در تمامی جاروبرقی ها وجود دارد که اصلا ربطی به مدل یا برند دستگاه شما ندارد. یعنی دستگاه شما با هر کیفیتی هم که باشد ممکن است دچار این ایرادات شود، زیرا نحوه ی کارکرد تمام جاروبرقی ها تقریبا شبیه به هم می باشند. ما در ادامه به بررسی شایع ترین و پر تکرار ترین ایرادات در جاروبرقی سامسونگ پرداخته ایم. لازم به ذکر است که اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ تماس بگیرید.

روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ
روشن نشدن جاروبرقی ممکن است به دلایل مختلفی مانند خرابی کلید روشن و خاموش، مشکلات فیوز و پریز برق، خرابی کیت الکتریکی، خرابی اتصالات، مشکلات سیم کشی دستگاه، خرابی سیم جمع کن، تمام شدن زغال ها، کثیف بودن زغال ها و… اتفاق افتاده باشد. در این صورت می توان امید داشت که دستگاه با انجام تعمیرات روشن می شود و می توان از آن استفاده کرد. اما اگر روشن نشدن دستگاه بخاطر سوختن موتور اتفاق افتاده باشد، موضوع اصلا خوشایندی نمی باشد. در این صورت چاره ای جز تعویض کامل موتور توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سامسونگ نمی باشد.

خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی سامسونگ
جاروبرقی شما ممکن است که بنا به دلایل خیلی ساده، مثل جدا شدن دو شاخه دستگاه از پریز برق، پریدن فیوز برق منزل، قطعی برق منزل و… به صورت ناگهانی خاموش شود، اما اگر این موارد مشکلی نداشتند، و اگر بخواهیم کمی فنی تر به موضوع نگاه کنیم، باید مواردی از قبیل کابل برق دستگاه ( از نظر آسیب دیدگی یا پارگی )، مشکلات اتصالات الکتریکی داخلی دستگاه، مشکلات موتور و… بررسی شوند. 

کاهش مکش جاروبرقی سامسونگ
اگر مکش دستگاه شما کم شده و آشغال ها را از سطح زمین به خوبی جمع نمی کند، ابتدا باید از پر نبودن کیسه، مسدود نبودن لوله تلسکوپی و لوله خرطومی، تا خوردگی و یا پارگی لوله خرطومی، کیپ بودن وکثیفی فیلتر های هوا و… مطمئن شوید. بعد از این که این موارد را بررسی کردید، باید به سراغ موتور بروید، خیلی اوقات ممکن است که موتور نیم سوز شده باشد و یا این که موتور سوخته باشد، که در این صورت لازم است تا موتور دستگاه تعویض شود. موتور در اثر کارکرد زیاد و طولانی مدت و یا بخاطر کثیفی فیلتر ها یا نوسانات برق ممکن است که بسوزد.

سر و صدای زیاد و غیر طبیعی جاروبرقی سامسونگ
جاروبرقی هنگام روشن بودن از خود صدا تولید می کند و این صدا بخاطر کارکرد موتور می باشد. حالا بعضی از دستگاه ها صدای بیشتر ( معمولا دستگاه های قدیمی تر صدای بیشتری دارند ) و برخی مدل ها صدای کم تری تولید می کنند. اما گاهی ممکن است که احساس کنید صدای دستگاه شما بسیار بیشتر شده و این صدا غیر طبیعی است. این مشکل می تواند به دلیل خرابی بلبرینگ، خرابی آرمیچر، خرابی کفشک ها ( یا کمربند نگه دارنده موتور )، خرابی فن یا شکستگی پر های فن، گیر کردن اجسام در لوله خرطومی یا لوله تلسکوپی و… اتفاق افتاده باشد. در نتیجه تمام این موارد باید بررسی شوند تا ایراد اصلی دستگاه پیدا شود.

وجود بوی سوختگی از جاروبرقی سامسونگ
اگر متوجه ی بوی سوختگی یا وجود دود از جاروبرقی تان شدید، باید سریعا دستگاه را خاموش کنید. سپس باید مواردی از قبیل کابل برق، گیر کردن تسمه، بلبرینگ ( به خصوص اگر دچار فرسودگی شده باشد )، موتور و… بررسی شوند. اگر کابل برق سوخته باشد، باید آن را تعویض کنید، اگر تسمه مانعی سر راهش وجود داشته باشد گیر می کند و موجب بوی سوختگی می شود، اگر بلبرینگ فرسوده باشد بوی سوختگی ایجاد می کند و اگر موتور نیم سوز شده باشد نیز بوی سوختگی ایجاد می کند و اگر موتور سوخته باشد نیز دستگاه از کار میافتد.

داغ شدن بیش از حد جاروبرقی سامسونگ
وقتی دستگاه شما روشن است و موتور در حال کارکردن است، به صورت طبیعی بدنه دستگاه کمی داغ می شود و این امری طبیعی است. اما اگر حین جارو کشیدن متوجه شدید که بدنه ی دستگاه شما بیش از حد داغ شده و یا حتی متوجه ی بوی سوختگی هم شدید، این موضوع نشان دهنده ی وجود یک مشکل است. اولا که در این حالت باید سریعا دستگاه را خاموش کنید. سپس باید مواردی از قبیل خرابی ترموستات، خرابی فن، نیم سوز شدن موتور و… بررسی شوند. توجه داشته باشید که موتور جاروبرقی، قبل از این که به طور کامل بسوزد، نیم سوز می شود، یعنی سیم پیچ های آن کم کم می سوزند و نهایتا منجربه سوختن کامل موتور می شود، بنابراین اگر در صورت داغ شدن بیش از حد موتور، بلافاصله دستگاه را خاموش نکنید، ممکن است که موتور به طور کامل بسوزد و خب در این صورت تنها راه چاره تعویض موتور می باشد.

کار نکردن دکمه ی خاموش و روشن و دکمه ی سیم جمع کن روی بدنه جاروبرقی سامسونگ
اگر با فشار دادن دکمه ی خاموش و روشن، دستگاه شما خاموش و یا روشن نمی شود و یا این که با فشار دادن دکمه ی سیم جمع کن، سیم دستگاه جمع نمی شود، احتمالا این دکمه ها خراب شده اند و علت خرابی آن ها نیز ممکن است بر اثر وارد شدن فشار زیاد یا وارد شدن ضربه به دکمه ها و یا فرسودگی دستگاه اتفاق افتاده باشد. معمولا این مشکل، جز مشکلاتی است که به راحتی و با هزینه ی بسیار کمی بر طرف می شود. در این صورت باید قاب و بدنه ی دستگاه باز شود و وضعیت دکمه ها بررسی شود. 

تنظیم نشدن مکش جاروبرقی سامسونگ
اگر با چرخاندن ولوم تنظیم سرعت موتور ( تنظیم میزان مکش )، مکش دستگاه کم یا زیاد نمی شود، در این صورت احتمالا پتانسیومتر روی برد دچار مشکل شده است. همچنین ممکن است که ولتاژ ورودی دستگاه و مقاومت های محدود کننده جریان دچار مشکل شده باشند. همچنین ممکن است که دیود به کار رفته بر روی برد یا دایاک برد دچار مشکل شده باشد.

 

مرکز تعمیرات جاروبرقی سامسونگ در همدان

8138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.