همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات پاکشوما

مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما در زمینه تعمیرات تخصصی  لوازم خانگی پاکشوما با مدیریت برادران طاوسیان با بیش از سی و پنج سال سابقه، با کادری مجرب از مهندسین و تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته ایم با تهیه قطعات و لوازم اصلی دستگاه های پاکشوما در زمینه نصب و تعمیرات   یخچال ساید بای ساید ال جی، یخچال فریزر پاکشوما ، ماشین لباسشویی پاکشوما ، ماشین ظرفشویی پاکشوما ، جاروبرقی پاکشوما ، تعویض فیلتر و سرویس های دوره ای خدماتی سریع با کیفیت با ضمانت شش ماهه به شما همشهریان عزیز ارائه نماییم.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاکشوما

مرکز تعمیرات یخچال پاکشوما

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید پاکشوما در محل

خدمات تعمیرات یخچال فریزر پاکشوما در محل یا منزل شما با متخصصین و کارشناسان مجرب همدان سرویس ب مدیریت طاوسیان با بیش از 35 سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی در همدان .


 

مشکلات و خرابی هایی که ممکن است در یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما بوجود آید به یکی از اشکال زیر نمایان میگردد .

یخ نزدن فریزر یخچال پاکشوما

نشت آب در یخچال پاکشوما

برفک زدن یخچال پاکشوما

اتومات نکردن یخچال پاکشوما

یخچال فریزر پاکشوما سر و صدای زیادی دارد
یخچال فریزر پاکشوما خنک نمی کند
یخچال برفک می زند

یخ نزدن فریزر یخچال پاکشوما

نشت آب در یخچال پاکشوما

برفک زدن یخچال پاکشوما

اتومات نکردن یخچال پاکشوما

یخچال فریزر پاکشوما سر و صدای زیادی دارد
یخچال فریزر پاکشوما خنک نمی کند
یخچال برفک می زند

لیست ارورهای یخچال فریزر پاکشوما

ارور ساید بای ساید پاکشوما کد خطا E1
این ارور نشان دهنده آسیب دیدن سنسور یخچال می باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید مقدار اهم سنسور و سیم های متصل به آن را مورد بررسی قرار دهید.

ارور ساید بای ساید پاکشوما کد خطا E2
این ارور نشان دهنده آسیب دیدن سنسور فریزر می باشد که برای برطرف کردن ارور ساید بای ساید پاکشوما میتوانید این سنسور را بررسی کنید و مقدار اهم آن را تست کنید.

ارور ساید بای ساید پاکشوما کد خطا E3
این ارور نشان دهنده آسیب دیدن سنسور سیستم یخ زدا می باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید این سنسور و همچنین ترموفیوز آن را مورد بررسی قرار دهید و با این کار میتوانید ارور ساید بای ساید پاکشوما را برطرف کنید.

ارور ساید بای ساید پاکشوما کد خطا E8

این ارور یخچال پاکشوما نشان دهنده آسیب دیدن سنسور محیط یخچال می باشد که باید برای برطرف کردن ارور ساید بای ساید پاکشوما این سنسور را مورد بررسی قرار دهید.

ارور ساید بای ساید پاکشوما کد خطا E0
این ارور یخچال پاکشوما نشان دهنده آسیب دیدن سنسور یخساز می باشد که این سنسور را باید مورد بررسی کنید.

انواع سروصدای زیاد یخچال فریزر پاکشوما
در برخی از مواقع با گذشت زمان و مصرف از یخچال فریزر پاکشوما امکان شنیدن صداهای غیر طبیعی از ساختار آن امکان‌پذیر می‌باشد، در صورت برخورد با این مشکل شما باید سریعاً به دنبال علت باشید؛ زیرا هر مشکل در یخچال فریزر پاکشوما در ابتدا می‌تواند سطحی و پس از آن جدی شود.

به همین دلیل در ادامه انواع صداهای یخچال فریزر پاکشوما را برای شما بیان کردیم، در صورت تشخیص مشکل یخچال در ابتدا خوب گوش کرده تا صدا را تشخیص داده و در بین موارد ذکر شده علت را پیدا کنید.

ایجاد صدای تق تق در یخچال
صدای تق تق نسبت به صداهای دیگر بسیار خطرناک‌تر است زیرا معمولاً نشانگر خرابی موتور یخچال یا ایراد رله اورلورد است، در صورت برخورد با آن شما باید سریعاً برق یخچال را قطع کرده و با یک تعمیرکار مطمئن تماس حاصل کنید.

• شنیدن صدای تیک تیک در طولانی مدت
صدای تیک تیک نسبت به صداهای دیگر رایج در است زیرا ایجاد آن از عواملی همچون صدای رله برد یا رله اورلود کمپرسور خواهد بود. در صورت برخورد با این صدا امکان تعمیر قطعات وجود ندارد و شما حتما باید به تعویض آنها بپردازید که کمی هزینه بر می‌باشد.

 صدای جیر جیر از پشت یخچال شما
یکی از صداهای رایج در یخچال فریزر پاکشوما صدای جیر جیر است، این صدا نسبت به صداهای دیگر بسیار جدی نیست و معمولاً نشانگر خرابی فن اپراتور شدن لرزه گیر‌های موتور یا تجمع زیاد برفک در یخچال فریزر خواهد بود. درصورت برخورد با این صدا شما می‌توانید به تعمیر سریع آن بپردازید.

 ایجاد صدای شر شر آب از یخچال
آیا تا به حال با صدای شرشر آب از یخچال روبرو شده‌اید این صدا تاثیر پذیری از عملیات یخ زدایی و دیفراست است که در واقع نشانگر خطر نمی‌باشد و برای تمامی یخچال‌ها عادی خواهد بود. البته قابل ذکر است که در برخی از موارد نیز ایجاد صدای شرشر آب از یخچال می‌تواند نمایانگر ایراد در کارکرد یخساز یا صدای برگشت گاز باشد که توسط یک تعمیرکار قابل تشخیص است.

 صدای ناهنجار درب یخچال
زمانی که عمر یخچال شما افزایش پیدا می‌کند شما در زمان باز و بسته کردن درب یخچال با صدای ناهنجاری روبرو خواهید شد؛ این صدا تأثیرپذیری از خرابی و پوسیدگی لولای درب یا دفرمه شدن درب است که شما با کمترین هزینه ممکن می‌توانید به تعمیر و تعویض لولای درب پردازید.

 شنیدن صدای پشت یخچال:
آیا تا به حال از پشت یخچال خود صدای ناهنجار شنیده اید؟ این صداها در برخی از مواقع می‌تواند نمایانگر مشکل و در برخی از مواقع می‌توانند عادی باشند که تنها توسط یک تعمیرکار ماهر قابل تشخیص خواهد بود. برای مثال طبق اطلاعات صدای پشت یخچال می‌تواند تاثیر‌پذیر از شل بودن پیچ‌های کندانسور یا معیوب بودن فن کمپرسور باشد؛ اما در برخی از مواقع نیز می‌تواند تنها به دلیل رفت و برگشت گاز در لوله‌های کندانسور باشد که کاملا عادی است.

 ایجاد صداهای مختلف بعد از جابجایی یخچال
یکی از عواملی که مصرف‌کنندگان به آن توجه نمی‌کنند. تراز بودن یخچال است زیرا تراز بودن پایه کارگر در یخچال می‌باشد و عدم بهره‌مندی از آن می‌تواند مشکلات بسیار زیادی مانند سروصدای زیاد یخچال فریزر پاکشوما برای شما به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل پس از جابجایی یخچال حتماً بهتر از بودن آن دقت کنید.

سروصدای زیاد فریزر
در برخی از مواقع مصرف کنندگان از صداهای ناهنجار یخچال فریزر پاکشوما آزار می‌بیند و پس از دقت متوجه خواهد شد که این صدا تنها از فریزر است. سر و صدای زیاد فریزر می‌تواند تاثیر‌پذیر است برخورد پروانه‌ها و برفک‌ها، خشکی پره‌های پروانه فن یا برخورد پروانه با یونیلت‌های داخل فریزر باشد. در هر سه مورد ذکر شده شما نیازی به تعمیر توسط تعمیرکار نداشته و خودتان می‌توانید از این برخورد با کمی دقت جلوگیری کنید.

مرکز تعمیر جاروبرقی پاکشوما

تعمیرات تخصصی جاروبرقی پاکشوما pakshoma
بیشترین مشکلات و خرابی های جاروبرقی پاکشوما به علت عدم سرویس بموقع و استفاده نادرست در جاروبرقی پاکشوما نمایان میشود ، سرویس شامل تعویض پاکت ( پاکت یکبار مصرف ) تعویض فیلتر ها و هوابندی موتور میباشد ، این کار باید هر 6 ماه یکبار حداقل انجام شود .

مشکلات رایج و متداول که باعث از کار افتادن جاروبرقی میشوند عبارت اند از :

کم شدن قدرت جمع آوری جاروبرقی
خاموش شدن جاروبرقی در حین کار
داغ شدن بیش از اندازه موتور جاروبرقی
صدای زیاد و غیر طبیعی موتور
کار نکردن سیم جمع کن
روشن نشدن جاروبرقی
پس زدن خاک از جاروبرقی
در صورت مشاهده موارد غیر طبیعی در جاروبرقی پاکشوما حتما با تعمیرگاه پاکشوما در همدان تماس بگیرید .

مرکز تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما

لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما
ماشین های شستشوی پاکشوما نقش بسزایی در نظافت و آسایش ما دارند ، این دستگاه هم همانند سایر لوازم خانگی پاکشوما نیاز به سرویس و نگهداری و تعمیر را دارند ، مهم ترین مشکلات و خرابی های ماشین های شستشو عبارت اند از :

صدای زیاد و غیر طبیعی
تخلیه نشدن و ماندن آب
روشن نشدن لباسشویی یا ظرفشویی
لرزش لباسشویی در دور خشک کن
طولانی شدن زمان شستشوی لباس یا ظروف
توقف لباسشویی یا ظرفشویی در حین کار ( ارور )
موارد بالا از اساسی ترین مشکلات در ماشین های شستشوی پاکشوما بوده که در همدان  سرویس ثبت شده است ، برای رفع مشکلات و تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی پاکشوما خود همین حالا با شماره 08138251188 تماس بگیرید .

ارور DE ماشین لباسشویی پاکشوما
ارور de لباسشویی پاکشوما، مربوط به خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه و یا سوختگی آن می‌باشد. اگر ایراد در این قطعه باشد، باید میکروسوئیچ درب دستگاه را تعویض نمایید. در غیر این صورت، اگر ایرادی در بازوبسته کردن درب لباسشویی وجود نداشت، این کد خطای دستگاه مربوط به ایراد برد الکترونیکی می‌باشد.
ارور OE ماشین لباسشویی پاکشوما
علت نمایش ارور OE لباسشویی پاکشوما، به دلیل خرابی پمپ تخلیه و یا ایراد برد الکترونیکی دستگاه می‌باشد که میتواند باعث عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی شود. برای رفع این کد خطا، ابتدا باید لوله تخلیه آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید. اگر گرفتگی و یا پیچ‌خوردگی در این قسمت وجود داشت، می‌توانید خودتان آن را برطرف نمایید. البته بهتر است که پمپ تخلیه دستگاه نیز چک شود تا در صورت وجود مشکلی در این قطعه، تعمیر و یا تعویض شود.
ارور PE ماشین لباسشویی پاکشوما
ارور PE، به معنای معیوب بودن قطعه هیدروستات دستگاه می‌باشد. هیدروستات ماشین لباسشویی، وظیفه کنترل سطح آب ورودی به دیگ دستگاه را دارد
ارور E10 ماشین لباسشویی پاکشوما
ارور e10 لباسشویی پاکشوما، به دلیل آبگیری نکردن لباسشویی دستگاه نمایش داده می‌شود. این کد خطای دستگاه به دلیل ایراد در قطعات هیدروستات لباسشویی، بسته بودن شیر آب، پیچ‌خوردگی و یا پارگی شلنگ ورودی آب، خرابی شیر برقی و یا برد دستگاه به وجود آمده است.
ارور E12 ماشین لباسشویی پاکشوما
ارور E12 ، به معنای پر شدن بیش‌ازحد آب در دستگاه می‌باشد. قطعات معیوب شده لباسشویی که دلیل این کد خطای دستگاه شده‌اند، مربوط به خرابی پمپ تخلیه، ایراد سنسور هیدروستات، خرابی شیر برقی و عدم قطع جریان ورودی آب به لباسشویی می‌باشد.
ارور E21 ماشین لباسشویی پاکشوما
ارور e21 لباسشویی پاکشوما، به معنی مشکل عدم تخلیه درست آب در دستگاه می‌باشد. این ایراد به دلیل گرفتگی شلنگ تخلیه آب، خرابی پمپ تخلیه و یا برد الکترونیکی دستگاه به وجود می‌آید. برای رفع این ارور لباسشویی پاکشوما، باید به ترتیب ایراداتی که در قطعات دستگاه ذکر کردیم را بررسی کنید.
ارور E3D ماشین لباسشویی پاکشوما
علت نمایش ارور E3D لباسشویی پاکشوما مربوط به نوسان زیاد ولتاژ برق منزل می‌باشد. برای رفع این کد خطای دستگاه می‌توانید از یک محافظ جریان برق برای لباسشویی استفاده نمایید.
ارور یا کد خطای  E30 و E31
ارورهای E30 و E31 ماشین لباسشویی پاکشوما بیانگر وجود مشکل در درب دستگاه و یا برد الکترونیکی می‌باشد. اگر درب لباسشویی به صورت کامل بسته نشده و میکروسوئیچ درب مشکل داشته باشد، این ارورهای لباسشویی پاکشوما نمایش داده می‌شوند.
ارور یا کد خطایی E33 ماشین لباسشویی پاکشوما
علت نمایش ارور E33، به دلیل خرابی قطعه سنسور سطح آب دستگاه می‌باشد. در واقع چون این ایراد در قطعه باعث عدم تعیین درست میزان سطح آب در لباسشویی می‌شود، عملکرد دستگاه با مشکل روبرو شده و کد خطای E33 را نمایش می‌دهد. برای رفع این ارور باید این قطعه تعمیر و یا تعویض شود.
ارور یا کد خطای  E34 و E35 ماشین لباسشویی پاکشوما
ارورهای E34 و E35 به معنای خرابی مدار سنسور حرارت‌سنج آب دستگاه می‌باشد. برای رفع این ارورهای لباسشویی پاکشوما، ابتدا ولوم دما بر روی برد دستگاه را چک نمایید. اگر سنسور ترمیستور NTC لباسشویی معیوب شده باشد، باید این قطعه تعویض شود.
ارور یا کد خطای  E36 لباسشویی پاکشوما
ارور E36 مربوط به گرم نشدن آب دستگاه می‌باشد. دلایلی که باعث نمایش این کد خطا بر روی لباسشویی می‌شود، مربوط به خرابی المنت و همچنین ایراد برد الکترونیکی دستگاه است. برای رفع این ارور لباسشویی پاکشوما، باید قطعات المنت و مدار برد دستگاه را بررسی و تعمیر کنید.


کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی پاکشوما

کد خطا E1 ماشین ظرفشویی پاکشوما
یکی از مهم ترین کدهای خطا ماشین ظرفشویی پاکشوما که باید جدی گرفته شود، ارور E1 است. این ارور نشان دهنده مشکل در موتور دستگاه است و ممکن است موتور سوخته باشد. علاوه براین، موتور ممکن است قفل شده یا سوکت آن خراب باشد. توجه داشته باشید که این قبیل ارورها بهتر است توسط متخصص تعمیر ماشین ظرفشویی بررسی و رفع شود.

کد خطا E2 ماشین ظرفشویی پاکشوما
اگر سطح آب درون مخزن ظرفشویی بیش از اندازه زیاد یا کم باشد، نشان دهنده خرابی در هیدروستات است. به همین دلیل این وضعیت و اختلال با کد خطای E2 نمایش داده میشود. هیدروستات وظیفه دارد سطح آب دستگاه را تشخیص داده و بر همین اساس برد فرمان قطع و وصل ورود آب را ارسال می کند. برای رفع ارور هیدروستات را بررسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

ارور E3 ماشین ظرفشویی پاکشوما
ترموستات در ماشین ظرفشویی وظیفه سنجش دمای آب را برعهده دارد و اطلاعات را به برد ارسال می کند تا فرمان خاموش و روشن شدن به هیتر داده شود. یکی از ارورهای ماشین ظرفشویی پاکشوما در مدل های جدید، ارور E3 است که نشان دهنده خرابی ترموستات است. در واقع با این ارور متوجه خواهید شد که دمای آب در سطح استاندارد قرار ندارد و لازم است ترموستات تعویض شود.

ارور E4 ماشین ظرفشویی پاکشوما
اگر آب درون ماشین ظرفشویی به هر دلیل به درستی تخلیه نشود، کد خطای E4 نمایش داده میشود. از مهم ترین دلایلی که باعث میشود این کد خطا در ماشین های ظرفشویی پاکشوما نمایش داده شوند، خرابی پمپ تخلیه، گرفتگی فیلتر، انسداد و گرفتگی شلنگ تخلیه می باشد. به جز پمپ تخلیه، سایر موارد را می توانید بدون تخصص بررسی و مشکلات آنها را برطرف کنید.

کد خطا E6 ماشین ظرفشویی پاکشوما
عدم تخلیه آب در برخی از مواقع با ارور E6 در ماشین ظرفشویی پاکشوما نمایش داده میشود. در بسیاری از مواقع برای رفع ین ارور لازم است برد و سیم کشی توسط تکنسین بررسی و عیب یابی شود.