همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ماکروفر ال جی در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

503
9 ژانویه 2024
tavoosian
مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ماکروفر ال جی در همدان

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ماکروفر ال جی در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید .

مرکز مجاز تعمیرات تخصصی ماکروفر ال جی در همدان

08138251188 – 09181117805

ایرادات رایج در تعمیرات ماکروفر و مایکروویو

علت گرم نکردن ماکروفر ال جی
علت روشن نشدن ماکروفر ال جی
علت نچرخیدن سینی ماکروفر ال جی
علت جرقه زدن ماکروفر ال جی
علت صدای زیاد ماکروفر ال جی
تعمیر برد ماکروفر ال جی
علت دود کردن ماکروفر ال جی
علت سوختن فیوز ماکروفر ال جی
علت کار نکردن گریل ماکروفر ال جی
تعمیر شیشه ماکروفر اینورتر ال جی 8265
تعمیر تاچ ماکروفر ال جی

مشکلات رایج در ماکروفر LG;

چرا مایکروویو ال جی بو میدهد؟
اگر مایکروویو بویی شبیه به سیم سوخته بدهد موارد زیر را بررسی کنید:
درصورتیکه دستگاه تازه نصب شده، استفاده اول یا دوم باشد و بو زیاد نباشد طبیعی است.
دستگاه به محافظ یا سه راهی وصل نباشد. امکان دارد بو از محافظ یا سه راهی باشد.
اگر بوی سیم سوخته همراه دود باشد نیاز به عیب یابی مایکروویو ال جی است.

چرا در حالت گریل، المنت سقف مایکروویو و یا سولاردام ال جی کار نمی کند؟
عیب یابی مایکروویو ال جی
کلید برنامه GRILL انتخاب کنید و پس از تایید 2 دقیقه زمان دهید سپس START را انتخاب کنید، اگر المنت گریل روشن شود یعنی قرمز شود، گریل سالم است. در غیر این صورت نیاز به ثبت درخواست مراجعه تعمیرکار است.
باید توجه داشت که در پخت های ترکیبی و منوی طبخ غذاها، المنت گریل مدام روشن نمی باشد و ممکن است در حین کار خاموش هم شود.
عیب یابی سولاردام ال جی
فر نوری سولاردام فقط در برنامه گریل 1 فعال می شود. در گریل 2، 3، در برنامه مایکرو و کانوکشن روشن نمیشود. همچنین در بعضی از پخت های ترکیبی و منو طبخ بعضی غذاها روشن می شود. فر نوری در حین کار خاموش می شود و مجدد روشن میشود.

مشکلات مایکروویوهای ال جی

روشن نشدن مایکروویو الجی
مایکروویو ال جی ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود. این دلایل عبارت اند از: اشکال در پریز، دوشاخه و یا کابل دستگاه، خرابی فیوز و یا خرتبی برد الکترونیکی باشد. بنابراین اگر از برق داشتن دستگاه مطمئن هستید از یک تکنیسین بخواهید قطعات داخلی را مورد بررسی قرار دهد.

مایکروویو الجی غذا را گرم نمیکند
دلایلی که باعث عدم گرم شدن مایکروویو الجی می‌شوند، بسیار زیاد هستند. این دلایل شامل خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و ترانس مایکروویو الجی، همچنین خرابی برد الکترونیکی، تایمر و میکروسوییچ درب مایکروویو الجی نیز می باشند.

البته در نظر داشته باشید که تنظیمات اشتباه و یا حتی یخ زدگی مواد غذایی باعث میشوند غذاهای درون مایکروویو به درستی گرم نشوند. اگر چنین مواردی در دستگاه شما به وجود نیامده است باید نسبت به بررسی قطعات گفته شده اقدام نمایید.

مایکروویو الجی صدای غیرطبیعی دارد
از اصلی ترین دلایل صدای غیر طبیعی دستگاه میتوان به سنگین شدن سینی مایکروویو اشاره نمود. از دلایل دیگر این مشکل مواردی مانند خرابی ترانس، مگنترون، دیود یا فن مایکروویو ال جی می باشد.

مایکروویو الجی هنگام کار جرقه میزند
استفاده از ظروف فلزی و یا قرار دادن ظروف چینی با طرح های دورطلایی و استفاده از ظروفی با لبه های پریده در داخل مایکروویو الجی، ممکن است باعث جرقه زدن داخل دستگاه شود. علاوه بر این مورد ، خرابی عایق میکا داخل دستگاه و خرابی مگنترون نیز باعث به وجود آمدن این مشکل خواهند شد.

سینی مایکروویو الجی نمیچرخد
دلایلی که باعث عدم چرخش سینی کف مایکروویو الجی می‌شود عبارتند از: خرابی موتور سینی گردان، کثیف بودن ریل های زیر سینی، شکستگی یا کثیف بودن کوبلن، و خرابی برد الکترونیکی. بنابراین در چنین مواقعی باید از یک تکنیسین حرفه ای بخواهید مشکل دستگاه شما را برطرف سازد.

تمام مواردی که بیان شد از اصلی ترین و مهم ترین مشکلات مایکروویوهای ال جی هستند که تمام این مشکلات با مایکروفرهای این برند نیز مشابه است و شما برای رفع عیب هرکدام از آنها میتوانید با تکنیسین های حرفه ای تیم ما تماس حاصل فرمایید. پس همین حالا با شماره 38251188-081 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

ارور یا کد خطای  E01 در ماکروویو ال جی
این ارور زمانی رخ می دهد که هنگام Convection یا همرفت اتصالت ترمیستور اتصال کوتاه شده باشند.

ارور یا کد خطای  E02 در مایکروویو ال جی
اگر دستگاه خود را در زمانی که از حالت فر آن استفاده می کنید به مدت 10 دقیقه دمای آن از 100 درجه به بالا نمی رود.

باید برای رفع این عیب قطعه ی رله فر را بررسی کرد و با مشاهده ی خوب کار نکردن این قطعه باید برد مدار چاپی را که نیاز به تعویض دارد را چک کرد.

بعد از این قطعه نوبت به چک کردن قطعه ی ترمیستور می رسد که باید آن را بررسی نمود و با تعویض قطعه مشکل دستگاه را برطرف کرد.

ارور یا کد خطای  E03 در ماکروویو ال جی
ارور E 03 کامل عکس E 02 است، تنها تفاوت آن ها در این است که E03 در حالت Cooling رخ می دهد چرا که این ارور به دلیل بالا رفتن دما بیش تر از 100 درجه در یک بازه زمانی مشخص رخ می دهد، برای رفع این ارور متخصص باید هیتر و ترمیستور دستگاه را بررسی کند و در صورت خرابی تعمیر و یا تعویض را انجام دهد.

ارور یا کد خطای  E05در ماکروویو ال جی
علت نمایش این ارور خرابی در هیتر است، زمانی که دمای داخل ماکروویو ال جی پایین تر از دمایی که در حال تنظیم شده در حالت همرفت باشد، ادر ابتدا باید ماکروویو را خنک کنید، در صورتی که این اتفاق مجدد رخ داد بهتر است از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

ارور یا کد خطای  E10 در  مایکروویو ال جی
وجود این ایراد به خاطر اتصال کوتاه شدن کلید می باشد، باید صفحه ی کلید را بررسی کرد که اگر کلیدی گیر کرده است و یا اگر اتصال کوتاه پیش آمده باشد آن را برطرف کرد تا دستگاه به کار خودش ادامه بدهد و ایرادش رفع گردد.

ارور یا کد خطای  F11 در مایکروویو ال جی
هر گاه با نمایش این ارور مایکروویو ال جی روبرو شدید ایراد در کار سیستم به دلیل قطعه شدن ارتباط بین موتور اینورتر با برد اصلی است.

برای رفع این ایراد باید با تعمیر کاران در ارتباط باشید و از آنها برای رفع ارور مایکروویو ال جی کمک بخواهید تا بتوانید مشکل را به راحتی رفع کنید.

ارور یا کد خطای F14 در مایکرویو ال جی
اگر در زمان استفاده ی مایکروویو با دمای بالای 70 درجه ی مایکروویو به مدت 4 ثانیه روبرو بشوید.

حتماً این کد خطا را به صورت آلارم مشاهده خواهید کرد، برای رفع ایراد باید دستگاه را خنک کنید و بعد درجه ی فر را روی 40 درجه تنطیم نمود.

با نداشتن تخصص در امر تعمیرات ماکروفر ال جی احتمال دارد با مشکلات بیشتری روبرو بشوید.

انجام تعمیرات قطعات بسیار حساس و دقیق می باشد که با یک بی توجهی می تواند خسارت بیشتری را به دستگاه مایکروویو ال جی وارد کند.

علت نمایش ارور F3 در دستگاه مایکروویو ال جی
اگر چنین کدی را در دستگاه مشاهده کردید ایراد در قسمتهای برد و سیستم سیم کشی و… می تواند باشد و برای برطرف کردن آن، تعمیر مایکروویو الزامی می شود.

نیازمند چک و بررسی بیشتر از جانب تکنسین های مجرب دستگاه مایکروویو ال جی می باشد.

ارور یا کد خطای  F17 در  مایکروویو ال جی
وجود این ارور مایکروویو ال جی مرتبط با ایرادهایی در قسمت سنسور دمایی موتور اینورتر است که زمانی که شما می خواهید این عیب دستگاه را برطرف نمایید باید از تکنسین ها استفاده کنید.

ارور یا کد خطای  LOC در مایکروویو ال جی
وقتی دستگاه این پیغام را نشان می دهد می توانید کلید STOP را نگه داشته و فشار بدهید تا اینکه این پیغام از روی صفحه ی آلارم پاک بشود، در صورت رفع نشدن باید بررسی های بیشتری صورت بگیرد.

شماره نمایندگی ال جی در همدان

08138251188 – 09181117805

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.