همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

کد خطای de ماشین لباسشویی سامسونگ

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1033
12 سپتامبر 2023
tavoosian
کد خطای de ماشین لباسشویی سامسونگ

کد خطای DE ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی که درب دستگاه کامل بسته نشده باشد ارور یا کد خطا dE در ماشین لباسشویی سامسونگ ظاهر می‌شود. علت به وجم  ود آمدن پیغایکی از موارد زیر می‌تواند باشد: زبانه درب ،میکروسوئیچ درب ، شکستن مکانیسم قفل درب درام،خرابی برد کنترل و … می‌باشد. هنگامی که ارور DE روی نمایشگر لباسشویی نمایان می‌شود ،مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ خود را ثبت کنید.

درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ

با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

دلیل به وجود آمدن کد خطا یا ارور dE در ماشین لباسشویی سامسونگ  Samsung  یکی از علت زیر باشد:

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی سامسونگ در همدان
08138251188 – 09181117805

فرسودگی و خرابی میکروسوییچ
خرابی برد ماشین لباسشویی

بازماندن درب یا خرابی قفل درب

خرابی برد کنترل

ارور de ماشین لباسشویی سامسونگ که مخففDoor Error است، یکی از کد خطاهایی است که هر کاربری ممکن است در هنگام شستشوی لباس‌های خود با لباسشویی با آن مواجه شود. دلایل متفاوتی برای بروز این مشکل وجود دارد که رفع برخی از آنها ساده و برخی دیگر نیاز به اطلاعات و ابزارهای تخصصی دارد. از مهم‌ترین دلایلی که می‌تواند این کد خطا را بر روی نمایشگر ظاهر کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرسودگی و خرابی میکروسوییچ

یکی از مهم‌ترین دلایل ظاهر شدن ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ فرسودگی و خرابی میکروسوییچ است. میکروسوییچ قطعه ای است که وظیفه قفل شدن درب ماشین لباسشویی پس از شروع به کار را دارد. به عبارت ساده‌تر میکروسوییچ همان قفل کودک ماشین لباسشویی است که از باز شدن درب دستگاه در هنگام شستشو لباس‌ها جلوگیری می‌کند.

در صورت خرابی این قطعه، میکروسوییچ پس از دکمه شروع به کار دستگاه، فرمان قفل کردن درب را دریافت نمی‌کند و یا توانایی قفل کردن درب را ندارد. بدین ترتیب ماشین لباسشویی سامسونگ به جای شروع به کار کردن، ارور de را ظاهر می‌کند

بازماندن درب یا خرابی قفل درب

یکی از ساده‌ترین دلایلی که می‌‎تواند باعث نمایش‌دادن ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ شود، باز ماندن در است. در نظر داشته باشید که باز ماندن در، در برخی از مواقع می‌تواند تنها به دلیل یک بی‌دقتی ساده و در برخی مواقع هم به دلیل یک اشکال فنی رخ بدهد.

از این رو، قبل از هرکاری، ابتدا از درست بسته‌شدن در اطمینان داشته باشید. سپس نوارهای دور در را بررسی کنید که تغییر حالت نداده و از جای خود خارج نشده باشند. در ادامه نیز نوبت به بررسی لباس‌های داخل ماشین لباسشویی می‌رسد. به خوبی بررسی کنید که هیچ لباسی در مسیر لولای در قرار نداشته باشد. در ادامه نیز این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است این مشکل به دلیل خرابی در بخش قفل در رخ بدهد. از این رو، در صورت برطرف نشدن مشکل، باید به سراغ قفل در بروید

خرابی برد ماشین لباسشویی
برد نقش مغز را در لباسشویی ایفا می‌کند و تمامی فعالیت‌های شستشو زیر نظر برد انجام می‌شود. این قطعه با اتصالات الکترونیکی که با قطعات اصلی لباسشویی دارد، دستور روشن و شروع به کار و خاموش شدن را برای هر قطعه ارسال می‌کند. خرابی این قطعه باعث می‌شود که برد به اشتباه درب لباسشویی را باز تشخیص دهد و اجازه ادامه فرآیند شستشو را صادر نکند. همچنین خرابی برد به طور معمول بر اثر یکی از موارد زیر اتفاق می‌افتد:

فرسودگی
وجود کف و آب بیش از حد در دستگاه
قرار دادن لباسشویی در محیطی گرم یا مرطوب
استفاده مکرر و بیش از حد از ماشین لباسشویی در یک روز
نوسانات برق شهری
و…

رفع ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین‌های لباسشویی امروزی دارای سنسورهای متنوعی هستند که به شما این امکان را خواهند داد تا بتونید با کمک آن‌ها ایرادات ماشین‌های خود را بهتر متوجه شوید. ماشین‌های لباسشویی که دارای صفحه نمایش هستند، در صورت بروز هرگونه خطا، مشکلات را به صورت کد به شما نمایش خواهند داد که می‌توانید با دریافت اطلاعات درباره کد مورد نظر، به رفع مشکل بپردازید.

ارور de در ماشین لباسشویی سامسونگ می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به خرابی میکروسوییچ اشاره کرد. در نظر داشته باشید که هر کدام از این تعمیرات باید توسط یک کارشناس مجرب و مورد تایید در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ انجام شود و باید از هرگونه تعمیر بدون مشورت کارشناس، خودداری کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی سامسونگ در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.