همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

کد خطای le و یا e9 ماشین لباسشویی سامسونگ

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1004
19 سپتامبر 2023
tavoosian
کد خطای le و یا e9  ماشین لباسشویی سامسونگ

کد خطای le و یا e9 ماشین لباسشویی سامسونگ زمانی که خرابی پمپ آب دستگاه ارور یا کد خطا LE و یا E9 در ماشین لباسشویی سامسونگ ظاهر می‌شود. علت به وجم ود آمدن پیغایکی از موارد زیر می‌تواند باشد: خرابی پمپ آب دستگاه،خرابی هیدرواستات لباسشویی ، خرابی برد دستگاه و … می‌باشد. هنگامی که ارور LE و یا E9 روی نمایشگر لباسشویی نمایان می‌شود ،مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ خود را ثبت کنید.

درخواست تعمیر لباسشویی سامسونگ

با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

کد خطای LE و یا E9 ماشین لباسشویی سامسونگ

کد خطای le و یا e9 ماشین لباسشویی سامسونگ

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی سامسونگ در همدان
08138251188 – 09181117805

دلیل به وجود آمدن کد خطا یا ارور LE و یا E9 در ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung یکی از علت زیر باشد:

خرابی پمپ آب دستگاه
خرابی هیدرواستات لباسشویی
خرابی برد دستگاه
خرابی سنسور تشخیص نشتی آب

خرابی در هیدروستات از علتهای ارور یا کد خطایی le یا e9 در ماشین لباسشویی سامسونگ
هیدروستات، یکی از قسمت های کوچک اما مهم در ماشین لباسشویی می باشد، که وظیفه آن کنترل آب ماشین لباسشویی است. خراب شدن آن باعث ایجاد مشکل در کنترل آب شده و آب بیشتر از ظرفیت مورد نیاز وارد دستگاه می شود. در این صورت آب نشت کرده و با خطای le یا e9 ماشین لباسشویی سامسونگ روبه رو می شوید.

ایراد در شلنگ ها و اتصالات ماشین لباسشویی سامسونگ
ماشین های لباسشویی سامسونگ، دارای ۳ شلنگ مخصوص آب گرم، آب سرد و تخلیه می باشند. بعد از مشاهده هرگونه ریزش آب یا نشتی از دستگاه خود، باید سریعاً این سه شلنگ را از لحاظ فرسودگی، پارگی، گرفتگی و یا نشتی بررسی کنید. در واقع اولین قدم در عیب یابی کد le یا e9 ماشین لباسشویی باید بررسی اتصالات آن باشد. اگر هر ۳ شلنگ دستگاه از جا کنده شده باشند و یا به شکل نادرستی وصل شده باشند، می توانند منجر به نشتی آب ماشین لباسشویی شوند.

خرابی پمپ تخلیه آب  

کد خطای le و یا e9 ماشین لباسشویی سامسونگ

پمپ تخلیه آب ، آب کثیف را از دستگاه به بیرون پمپاژ می کند . خرابی این قطعه باعث میشود که آب در داخل دستگاه بماند و با ورود آب جدید ، نشت آب به بیرون اتفاق بیفتد . در این صورت باید پمپ تخلیه آب توسط تکنسین متخصص تعمیرات لباسشویی سامسونگ بررسی شود و در صورت معیوب بودن پمپ تخلیه باید این قطعه تعمیر شود و یا تعویض شود .

ارور یا کد خطایی  le یا e9 در ماشین لباسشویی سامسونگ
یکی از قطعات مهم در ماشین لباسشویی سامسونگ، برد آن است که نقش مغز آن را ایفا می کند. تمام قطعات الکتریکی دستگاه به برد آن متصل است و دستور شروع و پایان خود را از آن دریافت می کنند. اگر برد خراب شود، باعث می شود تا در ارسال دستورات و یا دریافت اطلاعات از قطعات، خطا رخ داده و منجر به خرابی دستگاه شود. در این صورت ارور le یا e9 در ماشین لباسشویی سامسونگ دیده می شود و چون تعمیر برد ماشین لباسشویی نیاز به ابزار و اطلاعات خاصی دارد باید از یک متخصص کمک بگیرید.

خرابی برد دستگاه

همان طور که می دانید ، برد الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی می باشد ، برد الکترونیکی با تمام قطعات ماشین لباسشویی در ارتباط می باشد و همه ی قطعات دستور شروع یا توقف را از برد می گیرند و اطلاعات را به برد گزارش می دهند . در نتیجه برد قطعه ی بسیار مهمی می باشد که روی تمام قطعات تاثیر گذار می باشد و به طبع خرابی این قطعه می تواند دستگاه با اختلال جدی مواجه کند . خرابی برد باعث می شود دریافت و ارسال اطلاعات با اشتباه مواجه شوند و در برخی موارد این اتفاق باعث شده که آب ، بیش از حد وارد دستگاه شود و در نتیجه آبریزی و نشت آب به بیرون اتفاق بیوفتد و ارور le یا e۹ در لباسشویی سامسونگ رخ دهد .

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی سامسونگ در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.