همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

ارور یا کد خطای LE لباسشویی ال جی

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

1090
22 آگوست 2023
tavoosian
ارور یا کد خطای LE  لباسشویی ال جی

ارور یا کد خطای LE لباسشویی ال جی ایرادات سیم کشی موتور ، روتور و ..می‌باشد. هنگامی که ارور LE روی نمایشگر لباسشویی نمایان می‌شود ،مشترک گرامی جهت رفع عیب و بررسی تحصصی دستگاه میتوانید با شماره های 08138251188 و یا 09181117805 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین درخواست تعمیر لباسشویی ال جی خود را ثبت کنید.

درخواست تعمیر لباسشویی ال جی

با تشکر از انتخاب شما مرکز خدمات همدان سرویس

ارور یا کد خطای LE لباسشویی ال جی

ارور یا کد خطای LE  لباسشویی ال جی

 

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی در همدان
08138251188 – 09181117805

دلیل ارور LE ماشین های لباسشویی ال جی LG؟
گاهی اوقات ممکن است روی ال سی دی ماشین لباسشویی ال جی شما ارور LE ظاهر شود.
ارور LE لباسشویی ال جی ممکن است در حین فرایند راه اندازی، شستشو یا خشک کردن روی صفحه نمایش شما روشن شود.

تاخو لباسشویی ال جی (سنسور روتور) قسمتی از سیستم خودکار لباسشویی است، که وظیفه فرمان به دایرکت موتور و چرخاندن آن را بر عهده دارد. این سنسور، کنترل دور موتور و عملکرد صحیح دستگاه را انجام می دهد، هرگونه اختلال در کارکرد این قطعه (سنسور هال) باعث توقف حرکت مخزن می گردد و تحت هیچ برنامه ای نمی چرخد و قفل می شود.

قطع بودن ارتباط بین نمایشگر و موتور
این مشکل به طور معمول برای ماشین لباسشویی‌هایی که تازه نصب شه است اتفاق می‌افتد. برای رفع آن تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

خاموش کردن ماشین لباسشویی
خارج کردن دو شاخ دستگاه از پریز برق
فشردن دکمه start / pause برای مدت 5 ثانیه
وصل کردن دو شاخ ماشین لباسشویی به پریز برق
تنظیم کردن دستگاه بر روی یکی از برنامه‌های شستشو

وزن اضافه لباس‌ها در شستشو
اگر شما بیشتر از حد مجاز لباس داخل لباسشویی بریزید ارور LE نمایان می شود . اگر قصد شستشوی لباس‌های زیادی را با لباسشویی ال جی دارید، دستگاه را روی چرخه ملایم، شستشوی دستی تنظیم نکنید. این موارد برای زمانی که لباس کمتری برای شستشو دارید مناسب هستند.

برای ریست مجدد ماشین لباسشویی، آن را از برق جدا کرده و دکمه START یا PAUSE را به مدت پنج ثانیه فشار دهید. ارور LE نشان‌دهنده این است که دستگاه به درستی پر نشده است، لباس‌های سنگین و البسه پرحجم به موتور دستگاه فشار وارد می کند آنها را خارج کنید و اجازه دهید تا ماشین لباسشویی به مدت نیم ساعت متوقف و خنک شود و مجدد آن را روشن کنید.

خرابی تاخوی موتور یا سیستم روتور
تاخوی موتور و سیستم روتور، قطعات مهمی در قسمت سیستم خودکار ماشین لباسشویی LG هستند که ممکن است به دلایل مختلفی اعم از استفاده نادرست، نوسان برق و یا فرسودگی خراب شوند.

داغی بیش از حد موتور از دلایل کد خطای le لباسشویی ال جی
گرم شدن بیش از حد موتور ماشین لباسشویی بسیار خطرناک است و می تواند باعث سوختگی موتور و سایر قسمت های ماشین لباسشویی شود. لباسشویی های ال جی مجهز به فیوز مخصوص از گرم شدن بیش از حد قطعات داخلی در هنگام خاموش شدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. اگر ارور ماشین لباسشویی ال جی به دلیل گرم شدن بیش از حد موتور رخ داده باشد، پس از چند ساعت با خاموش شدن دستگاه برطرف می شود. بنابراین توصیه می کنیم چند ساعت ماشین لباسشویی را خاموش کنید و بگذارید تمام قسمت های داخلی ماشین خنک شود.

خرابی تاخوی موتور یا سیستم روتور
تاخوی موتور و سیستم روتور، قطعات مهمی در قسمت سیستم خودکار ماشین لباسشویی LG هستند که ممکن است به دلایل مختلفی اعم از استفاده نادرست، نوسان برق و یا فرسودگی خراب شوند.

مشکلات سیم‌پیچ

یکی دیگر از دلایل نمایش ارور le، وجود مشکل در سیم پیج موتور است. زمانی که سیم پیچ آسیب ببیند، موتور قادر به حرکت نیست و از این رو ارور le برای شما نمایش داده می‌شود. در نظر داشته باشید که در صورت وجود این مشکل، به هیچ عنوان خودتان نباید وارد عمل شوید و باید کار را به دست تعمیرکاران مجاز ال جی بسپارید.

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی در همدان
08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.