همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر سامسونگ در همدان

دسته بندی مقالات

08138251188

شنبه تا پنجشنبه 9 تا 21

501
9 ژانویه 2024
tavoosian
مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر سامسونگ در همدان
مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر سامسونگ در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر سامسونگ در همدان

08138251188 – 09181117805

ایرادات رایج در تعمیرات ماکروفر سامسونگ Samsung
روشن نشدن مایکروویو سامسونگ
کار نکردن دکمه های مایکروویو سامسونگ
دود کردن مایکروویو سامسونگ
روشن نشدن گریل مایکروویو سامسونگ
خاموش شدن مایکروویو سامسونگ در حین پخت غذا
عدم چرخش سینی مایکروویو سامسونگ
گرم نکردن مایکروویو سامسونگ
صدای مایکروویو سامسونگ

مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر سامسونگ در همدان

مشکلات مایکروویو سامسونگ SAMSUNG
روشن نشدن مایکروویو سامسونگ
از جمله مشکلات رایج در مایکروویو سامسونگ روشن نشدن آن است. دلایلی که باعث روشن نشدن این دستگاه می شود می توان به قطعی برق، عدم اتصال دو شاخه به برق، استفاده از سیم های رابطی که سالم نیستند اشاره کرد. ابتدا این موارد را بررسی کنید در صورتی که در موارد ذکر شده مشکلی وجود نداشت، مشکل از موتور مایکروویو سامسونگ خواهد بود و شما باید آن را بررسی و تعمیر کنید.
کار نکردن دکمه های مایکروویو سامسونگ SAMSUNG
این مشکل زمانی رخ می دهد که قفل کودک دستگاه فعال شده باشد. برای حل این مشکل مایکروویو را به مدت دو دقیقه خاموش کرده و سپس دوباره آن را روشن کنید. در صورت کار نکردن دکمه ها احتمالا برد آن دچار مشکل شده باشد که باید با تعمیرکار مطمئن و متخصص تماس حاصل کنید. برای تماس با تعمیر کار مجرب و متخصص شما می توانید با تعمیرات مایکروفر در کرج پارسینا سرویس تماس حاصل کنید تا در زمان کوتاهی مشکل را بررسی و حل کنند.
دود کردن مایکروویو سامسونگ
تز دیگر رایج ترین مشکلات مایکروویو سامسونگ، دود کردن آن می باشد. اگر دستگاه در حین پخت غذا دود کند مشکل جدی نخواهد بود و با تمیز کردن مایکروویو مشکل برطرف خواهد شد. اما یک ظرف آب را درون آن قرار دهید و سپس آن را روشن کنید. در صورت مشاهده دود مشکل جدی است و باید آن را به متخصص مربوطه نشان دهید.
روشن نشدن گریل مایکروویو سامسونگ
برای بررسی این مشکل یک لیوان آب را درون دستگاه قرار دهید و آن را در حالت گریل روشن کنید. در صورتی که المنت بالای مایکروویو روشن شد، دستگاه هیچ مشکلی ندارد. اما اگر پس از دو دقیقه روشن نشد مشکل جدی است و باید به تعمیرکار متخصص نشان داده شود.
خاموش شدن مایکروویو سامسونگ در حین پخت غذا
یکی دیگر مشکلات مایکروویو سامسونگ، خاموش شدن آن در حین پخت غذا می باشد. مایکروویو سامسونگ به صورتی طراحی شده است که اگر دما و حرارت داخلی آن افزایش یابد به طور خودکار خاموش خواهد شد. بنابراین در هر جایی که دستگاه مایکروویو خود را قرار می دهید باید از هر ۴ طرف دارای اندازه مناسبی باشد تا بتواند خنک شود. همچنین تمامی اتصالات مربوطه باید سالم و بدون هیچ عیب و نقصی باشد.
عدم چرخش سینی مایکروویو سامسونگ
ابتدا بررسی کنید که سینی به تنهایی قابل چرخش نیست یا با قرار دادن غذاها و ظرف های سنگین بر روی آن قادر به حرکت و چرخش نخواهد بود. برای حلی این مشکل سینی، چرخ ها و ریل مایکروویو را تمیز کنید. سپس در صورتی که مشکل حل نشد احتمالا مشکل از شفت دستگاه باشد که باید آن را تعویض کنید.
گرم نکردن مایکروویو سامسونگ
مایکروویو به دلیل مشکل دیود، سوئیچ درب و مگنترون گرم نخواهد شد. اگر هر کدام از این قسمت ها دچار مشکل شده باشند شما باید با تعمیرکار متخصص تماس حاصل کنید تا مشکل ایجاد شده را بررسی و حل نمایند.
صدای مایکروویو سامسونگ
در صورتی که صدای مایکروویو سامسونگ شما بسیار بلند باشد، ممکن است شفت آن قادر به چرخش عادی نباشد یا دستگاه تراز به صورت کامل تراز نیست هر دو مشکل را بررسی کنید و در صورت رفع نشدن مشکل با تعمیرکار متخصص تماس حاصل کنید.
باز نشدن در مایکروویو سامسونگ
از دیگر مشکلات مایکروویو سامسونگ می توان به باز شدن در آن می باشد. دلیل باز نشدن در مایکروویو این است که میکروسوئیچ درب آن خراب شده است و شما باید آن را تعویض و جایگزین کنید.
سوخته شدن مداوم فیوز مایکروویو سامسونگ
احتمالا دیود یا خازن مشکل داشته باشد که باید هر چه سریع تر توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود.
کار نکردن لامپ مایکروویو سامسونگ
این مشکل به دلیل سوخته شدن خود لامپ، و مشکل در سیم ها، سوکت ها و اتصالات مایکروویو ایجاد می شود. برای حل این مشکل باید تمامی موارد بررسی و جایگزین شوند.
کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو سامسونگ
علت این مشکل برد مایکروویو است که باید توسط متخصص بررسی و در صورت نیاز تعویض و جایگزین شود.

 

ارور یا کد خطای ماکروفر سامسونگ

ارور یا کد خطا E1  ماکروفر سامسونگ
این کد خطا نشان‌دهنده کاهش برق ورودی است. در صورتی که برق ورودی کمتر از 50 هرتز شود این کد ارور نمایش داده خواهد شد. برای رفع این کد خطا، اتصالات برق مایکروفر را چک کنید.
ارور یا کد خطا E11 ماکروفر سامسونگ
این کد خطا بیانگر وجود ایراد در حسگر رطوبت‌سنج مایکروفر است. برای رفع این کد ارور، باید حسگر رطوبت‌سنج دستگاه را چک و در صورت نیاز تعمیر کنید.
ارور یا کد خطا  E5 ماکروفر سامسونگ
کد ارور E5 مایکروفر سامسونگ ممکن است به معنای گیر کردن یکی از دکمه‌های پانل مایکروفر باشد. برای حل این مشکل باید مایکروفر را از برق بکشید و تمام دکمه‌های آن را چک کنید.
ارور یا کد خطا SE ماکروفر سامسونگ
کد ارور SE ماکروفر سامسونگ نشان می‌دهد دکمه استارت تا نیمه گیر کرده است. برای رفع این کد خطا دکمه استارت را چند بار فشار دهید تا زمانی که آزاد شود.
ارور یا کد خطا E83 ماکروفر سامسونگ
این کد ارور مایکروفر سامسونگ نشان‌دهنده خرابی درب مایکروفر شما است. برای رفع این کد خطا باید در مرحله اول میکروسوئیچ درب مایکروفر را بررسی کنید. در صورت خرابی، لازم است هرچه زودتر آن را تعویض نمایید.
ارور یا کد خطا E32 ماکروفر سامسونگ
کد ارور E32 مایکروویو سامسونگ به شما هشدار می‌دهد که سنسور وزن موتور صفحه‌گردان ایراد پیدا کرده است. برای رفع این کد ارور باید از تکنسین تعمیرات کمک بگیرید.
ارور یا کد خطا E24 ماکروفر سامسونگ
کد خطای E24 نشان می‌دهد مایکروفر شما به‌شدت داغ شده است. راه‌حل ساده برای رفع این ارور مایکروفر سامسونگ این است که دستگاه را از برق بکشید و با باز نگه داشتن درب آن اجازه دهید برای چند ساعت خنک شود. پس از خنک شدن کامل مایکروفر دوباره آن را روشن کنید.
ارور یا کد خطا E41 ماکروفر سامسونگ
وجود خطا در سوئیچ مدار مایکروفر دلیل اصلی نمایش ارور E41 است. برای رفع این مشکل باید سوئیچ مدار را بررسی و در صورت نیاز آن را تعمیر کنید.
ارور یا کد خطا E42 ماکروفر سامسونگ
این کد خطا زمانی ظاهر می‌شود که مدار داخلی اجاق ایراد پیدا کند. برای رفع این کد ارور مایکروفر سامسونگ باید دستگاه را به‌مدت 10 ثانیه از برق بکشید و دوباره وصل کنید . اگر مشکل همچنان ادامه داشت از تعمیرکار مجاز محصولات سامسونگ کمک بگیرید.
ارور یا کد خطا  C-20 , C-21 , C-22 ماکروفر سامسونگ
این کدهای ارور مایکروفر سامسونگ همگی به‌معنای وجود ایراد در سنسور حرارتی مایکروفر هستند. برای رفع این کد خطا باید این قطعه را تعمیر یا در صورت نیاز تعویض کنید.
کدهای ارور C-70 , C-71 , C-72 ماکروفر سامسونگ
خرابی سنسور رطوبت‌سنج مایکروفر دلیل اصلی نمایش این کدهای ارور مایکروفر سامسونگ است. برای رفع مشکل باید سنسور رطوبت‌سنج را تعمیر یا تعویض کنید.
کدهای خطای C-FO , C-F1 , C-F2 ماکروفر سامسونگ
این کدهای خطا نشان‌دهنده وجود اختلال و ایراد در سیم‌ کشی‌های ارتباطی داخل مایکروفر هستند.
کدهای ارور C-do , C-d1 , C-d2
این کدهای ارور مایکروفر سامسونگ نشان می‌دهند درب مایکروفر ایراد پیدا کرده است و باید تعمیر شود.
ارور یا کد خطا E-01 ماکروفر سامسونگ
باز ماندن درب مایکروفر دلیل اصلی نمایش این کد خطا است. برای رفع این کد ارور، بسته بودن درب مایکروفر را چک کنید.
کدهای خطای E-02 , E-03 , E-04 , E-05 ماکروفر سامسونگ
این کدهای ارور مایکروفر سامسونگ نشان می‌دهند زمان تعیین‌شده برای پخت غذا یا گرم کردن آن به اتمام رسیده است. وقتی درب مایکروفر را باز کنید این کدها حذف خواهند شد.
ارور یا کد خطا E-33 ماکروفر سامسونگ
این کد خطا نشان‌گر کم بودن وزن و حجم غذایی است که در مایکروفر شما است!
دستگاه چنین تشخیص می‌دهد که خالی است و هیچ غذایی برای پختن یا گرم کردن در داخل محفظه وجود ندارد ؛ به این ترتیب این کد خطا نمایش داده می‌شود. برای رفع این کد خطا باید مقدار بیشتری ماده غذایی داخل دستگاه قرار دهید.
ارور یا کد خطا E-36 ماکروفر سامسونگ
اگر درب مایکروفر سامسونگ شما باز باشد این ارور مایکروفر سامسونگ نمایش داده می‌شود. برای رفع این کد خطا باید درب و میکروسوئیچ آن را از نظر سالم بودن چک کنید.

مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر سامسونگ در همدان

08138251188 – 09181117805

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.