همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات تخصصی لوزام خانگی دوو  در همدان با مدیریت طاوسیان

با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم. جهت ارائه خدمات محصولات یخچال ، ساید بای ساید ،لباسشویی ،ظرفشویی ،جاروبرقی  میتوانید با شماره های 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید تا تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت جهت تعمیر و سرویس لباسشویی شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، مشکل لباسشویی شما را رفع نمایند.

مرکز تعمیرات تخصصی لوزام خانگی دوو

مرکز تعمیرات تخصصی لوزام خانگی دوو

مرکز تعمیرات تخصصی لوزام خانگی دوو

یخچال دوو یکی از برندهای معروف و پرکاربرد در بازار است که از تکنولوژی‌های پیشرفته برای ساخت آن استفاده می‌شود. اما به دلیل استفاده مداوم، احتمال خرابی در آن نیز وجود دارد. از جمله مشکلاتی که ممکن است در یخچال دوو پیش آید، می‌توان به عیب در کمپرسور، مشکل در سیستم خنک‌کننده، لوله‌های خراب و یا دروازه‌های خراب اشاره کرد.

مشکلات و خرابی های رایج یخچال دوو

داغ کردن بیش از اندازه موتور یخچال
یک سره کار کردن موتور یخچال
خراب شدن صفحه دیجیتالی یخچال
تشکیل یخ در فریزر یخچال
یکسره شدن موتور فریزر
یکسره شدن موتور فریزر معمولا به دلیل بار زیادی که بر روی موتور قرار میگیرد و یا نقص در قطعات داخلی موتور اتفاق می افتد. برای حل این مشکل، بهتر است با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال دوو در منزل مشاوره کنید.

کار نکردن فن یخچال
کار نکردن فن یخچال مشکل رایج بعدی است.

فن یخچال معمولا برای تنظیم دما در یخچال استفاده میشود. اگر فن کار نمی کند، دلیل آن ممکن است خرابی در موتور فن، قطعات الکتریکی یا قطعات مربوط به سیستم تنظیم دما باشد.

برفک زدن
با رشد علم و تکنولوژی و ساخت یخچال های بدون برفک، ممکن است دیگر برفک زدن برای یخچال شما اتفاق نیفتد اما هنوز هم در این لیست حضور دارد.

این مشکل معمولا به دلیل نقص در سیستم خنک کننده یخچال و یا نشت گاز مبرد اتفاق می افتد. همچنین ممکن است در سیستم دیفراست اختلالی ایجاد شده باشد.

نشت آب از یخچال
نشت آب از یخچال مورد بعدی است.

این مشکل معمولا به دلیل نقص در لوله های آب داخل یخچال و یا درب خراب یا فرسوده است. برای حل این مشکل، می توانید لوله های آب را تعویض کنید.

چه کارهایی کنیم تا نیاز به تعمیر یخچال دوو نداشته باشیم؟
برای جلوگیری از نیاز به تعمیر یخچال دوو، می‌توانید اقداماتی انجام دهید که به حفظ عمر یخچال کمک کنند و از مصرف انرژی بیشتر جلوگیری کنند. در ادامه برخی از این اقدامات آورده شده است:

تمیز کردن یخچال: برای جلوگیری از ایجاد رسوبات در یخچال دوو و بهبود عملکرد آن، بهتر است هر دو هفته یکبار یخچال را تمیز کنید.
نگهداری دمای مناسب: مطمئن شوید که دمای یخچال دوو به درستی تنظیم شده است. در صورت نیاز، از ترمومتر داخل یخچال استفاده کنید تا دمای داخلی را بسنجید.
استفاده از سطوح حامل مواد غذایی: هنگام قرار دادن مواد غذایی در یخچال دوو، از سطوح حامل مواد غذایی استفاده کنید تا بتوانید در هر زمان به راحتی به مواد غذایی دسترسی پیدا کنید و به دمای مناسب خود نگه دارید.
جلوگیری از بستن درب یخچال: مطمئن شوید که درب یخچال دوو به درستی بسته شده است تا بتوانید از دسترسی هوا به داخل یخچال جلوگیری کنید. این کار می‌تواند به کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از ایجاد یخ در داخل یخچال کمک کند.

کد خطاهای یخچال دوو
همانطور که اشاره شد، یخچال دوو ممکن است برای مختلف دلایل نیاز به تعمیر داشته باشد. در این بخش به برخی از کد خطاهایی که ممکن است در یخچال دوو ظاهر شود، اشاره می‌کنیم:

ارور یا کد خطای H1: این کد خطا به مشکل در سنسور دمای یخچال دوو اشاره دارد. برای برطرف کردن این خطا، ممکن است لازم باشد سنسور جایگزین شود.
ارور یا کد خطای  H2: این کد خطا به مشکل در سیستم یخزدایی یخچال دوو اشاره دارد. در این صورت، ممکن است لازم باشد که قطعات داخلی یخچال تعویض شوند.
ارور یا کد خطای H3: این کد خطا به مشکل در فن خنک کننده یا سیستم خنک کننده یخچال دوو اشاره دارد. در این صورت، ممکن است لازم باشد که فن خنک کننده یا قطعات دیگر سیستم خنک کننده جایگزین شوند.
ارور یا کد خطای  H4: این کد خطا به مشکل در سیستم تهویه یا تجهیزات خنک کننده یخچال دوو اشاره دارد. برای برطرف کردن این خطا، ممکن است لازم باشد تجهیزات داخلی یخچال تعمیر شود.
ارور یا کد خطای  H5: این کد خطا به مشکل در موتور یا کمپرسور یخچال دوو اشاره دارد. در این صورت، ممکن است لازم باشد کمپرسور یخچال جایگزین شود.


* لطفا در صورتی که یخچال دوو شما با هر کدام از این خطاها مواجه شده است، برای برطرف کردن آن به یک نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال دوو معتبر مراجعه کنید و خودتان سعی در تعمیر یخچال دوو نکنید.

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی دوو در همدان با بیش از 35 سال سابقه نمایندگی مجازخدمات پس از فروش شرکت های بزرگ در همدان و با کادری از مهندسین و تکنسین های با تجربه در ارائه خدمات سریع و با کیفیت در جهت رضایت همشهریان عزیز میکوشیم.

تولید صدای زیاد هنگام کارکرد جاروبرقی دوو
ضعیف بودن مکش جاروبرقی دوو
پایین بودن قدرت موتور دستگاه با وجود روشن شدن موتور جاروبرقی دوو
روشن نشدن جاروبرقی دوو
گرم شدن بیش از حد جاروبرقی دوو

ایجاد صدای بد از جاروبرقی

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی دوو
مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی و ظرفشویی دوو

مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی و ظرفشویی دوو با بیش از 35 سال تجربه ی درخشان می باشد. در این مرکز تعمیرات ظرفشویی  و لباسشویی دوو در منزل و در حضور خود مشتری انجام می شود. این مرکز سریع ترین خدمات را به همشهریان خود ارائه می کند و تمامی خدمات تعمیرات DAEWOO توسط این مرکز خدمات پس از فروش شامل تا ماه گارانتی 6  می شوند. قطعات موجود در این تعمیرگاه  از قطعات اورجینال استفاده می شود.

ایرادات رایج در تعمیرات ماشین لباسشویی دوو
عدم شروع برنامه در ماشین لباسشویی دوو
سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی دوو
خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی دوو
نچرخیدن آبکش ماشین لباسشویی دوو
تخلیه نکردن ماشین لباسشویی دوو

ارور IE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکل در وردی آب می باشد. ممکن است که آب وارد دستگاه نشده باشد یا آب با سرعت کمی وارد دستگاه شده یا آب در مدت زمان تعیین شده مخزن را پر نکرده باشد و… . در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل بسته نبودن شیر آب ورودی، مسدود بودن فیلتر شیر ورودی و… بررسی شوند.

ارور OE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در سیستم تخلیه دستگاه می باشد و آب کثیف از دستگاه تخلیه نمی شود و یا تخلیه آب به کندی انجام می شود و در مدت زمان تعیین شده تخلیه به درستی صورت نمی گیرد. 

ارور LE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای باز بودن یا بسته نشدن صحیح و کامل درب دستگاه می باشد. احتمالا مواردی وجود دارند که مانع از بسته شدن کامل درب دستگاه شده اند

ارور UE در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای تراز نبودن دستگاه می باشد. این ارور ممکن است که به علت گره خوردن لباس ها در هم یا عدم تعادل در قرار گیری لباس ها در آبکش اتفاق افتاده باشد که در نتیجه توازن ماشین لباسشویی به هم میخورد. در صورت مشاهده این ارور باید لباس ها را از دستگاه خارج کنید و با دقت بیشتری لباس ها را درون دستگاه قرار دهید و سعی کنید تا لباس ها را کاملا در دیگ پخش کنید و بررسی کنید که تمام لباس ها در یک سمت قرار نداشته باشند.

ارور E1 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای کم بودن فشار آب وارد شده به دستگاه می باشد. این ارور می تواند بخاطر چندین دلیل اتفاق افتاده باشد. در این صورت لازم است تا فشار آب را اندازه گیری کنید و مواردی از قبیل خرابی شیر برقی، کار نکردن پمپ تخلیه، خرابی PCB و… را مورد بررسی قرار دهید.

ارور E2 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای سر ریز آب از دستگاه می باشد. یعنی آب در مخزن دستگاه آنقدر زیاد است که دستگاه دچار سر ریز شده است. در این صورت باید مواردی از قبیل خرابی شیر برقی، کار نکردن پمپ تخلیه، خرابی سنسور سطح آب و سنسور فشار، سالم بودن شیر ورودی آب، شیر برقی و… بررسی شوند. 

ارور E3 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خرابی موتور فن می باشد. یعنی مشکلی در موتور فن وجود دارد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل موتور فن، برد الکترونیکی دستگاه ( PCB ) و… بررسی شوند.

ارور E4 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای نشت آب از دستگاه می باشد. این مشکل ممکن است که از لوله تخلیه و یا از قسمت دیگ اتفاق افتاده باشد. در صورت مشاهده نشت یا مشاهده این ارور باید مواردی از قبیل لوله تخلیه ( از جهت تا خوردگی یا پارگی )، پمپ تخلیه، آسیب دیدگی دیگ و… بررسی شوند. اگر شلنگ تخلیه پاره بود، باید آن را تعویض کنید.

اروریا کد خطای E5 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطای ولتاژ بالا می باشد. در این صورت ممکن است که لباس بین قسمت لاستیک دور درب و آبکش دستگاه گیر کرده باشد. بنابراین باید لباس ها را به درستی داخل دستگاه قرار دهید و حواستان باشد، لباس در قسمت لاستیک دور درب قرار نداشته باشد. همچنین در صورت تداوم این ارور لازم است تا برد الکترونیکی دستگاه نیز توسط یک سرویس کار حرفه ای از تعمیرگاه ها و نمایندگی معتبر تعمیر لباسشویی دوو بررسی شود.

ارور یا کد خطای  E6 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطای EMG می باشد. در این صورت احتمالا لباس ها بین لاستیک دور درب و آبکش دستگاه گیر کرده اند، و یا سیم کشی دستگاه و یا سوکت موتور دچار آسیب شده است.

ارور E7 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای خطای جهت چرخش می باشد. یعنی نحوه چرخش و جهت چرخش موتور دچار مشکل شده است. احتمالا موتور در جهت عکس می چرخد و یا این که ممکن است که آی سی موتور خراب شده باشد. در این صورت لازم است که تاخو موتور ( سرعت سنج موتور ) بررسی، برد الکترونیکی دستگاه، آی سی موتور و… شود. به تاخو، تاکو نیز گفته می شود.

اروریا کد خطای E8 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در موتور شستشو دستگاه می باشد. ممکن است که موتور سوخته باشد یا سیم کشی و سوکت های موتور دچار مشکل شده باشند. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل اتصالات موتور ( سوکت ها و سیم کشی های موتور )، نا متوازن بودن بار درون ماشین لباسشویی، خود موتور و… مورد بررسی قرار بگیریند.

ارور یا کد خطای  E9 در ماشین لباسشویی دوو
این کد خطا به معنای وجود مشکلی در سنسوور فشار می باشد. در این صورت لازم است تا مواردی از قبیل خرابی یا از کار افتادن هیدروستات ماشین لباسشویی ( سنسور سطح آب ) و برد الکترونیکی دستگاه بررسی شوند. در صورت خرابی هیدروستات باید این قطعه تعویض شود.


ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو

خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی دوو
عدم شروع برنامه در ماشین ظرفشویی دوو
سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی دوو
تخلیه نکردن ماشین ظرفشویی دوو
گرم نشدن آب در ماشین ظرفشویی دوو
وارد نشدن آب به داخل ماشین ظرفشویی دوو

انواع کد خطاهای ماشین لباسشویی دوو


کد خطای یا ارور E1 ماشین ظرفشویی دوو
نمایش کد خطای E1 ماشین ظرفشویی دوو بیانگر عدم ورود آب به دستگاه و طولانی شدن زمان آگیری در ظرفشویی می‌باشد. دلایل بروز این کد خطا ممکن است به خاطر عدم باز بودن شیر آب، کم بودن فشار آب، پیچ‌خوردگی و یا انسداد شلنگ آب، خرابی شیر برقی آب و یا ایرادات سیم‌کشی دستگاه رخ داده باشد.

 اگر این کد خطا به دلیل خرابی شیر برقی آب و یا ایرادات سیم‌کشی دستگاه به وجود آمده باشد، توصیه می‌کنیم که برای رفع آن با تعمیرکاران مجرب نمایندگی تماس بگیرید تا ایرادات به وجود آمده در قطعات را برطرف نمایند.

کد خطای یا ارور E2 ماشین ظرفشویی دوو
این ارور ظرفشویی دوو به خاطر وجود مشکل در ورودی آب دستگاه نمایش داده شده است. برای رفع این کد خطا باید قطعات فیلتر و شیر ورودی آب ماشین ظرفشویی را چک و بررسی نمایید. گاهی اوقات مسدود شدن فیلتر ورودی آب ظرفشویی با آشغالها و یا باقی‌مانده مواد غذایی در ظروف می‌تواند باعث ایجاد مشکل در دستگاه و نمایش این ارور ماشین ظرفشویی شده باشد.

کد خطای یا ارور E3 ماشین ظرفشویی دوو
نمایش این ارور ماشین ظرفشویی DAEWOO بیانگر ایراد و خرابی قطعه المنت حرارتی آب دستگاه می‌باشد. در واقع به دلیل معیوب بودن این قطعه، دمای آب برای شستشوی ظروف به مقدار تعیین شده نمی‌رسد و به دلیل وجود اختلال در عملکرد دستگاه، این ارور در نمایشگر ظرفشویی ظاهر خواهد شد. رفع این کد خطا و تعویض قطعه باید توسط تکنسین‌کاران صورت گیرد.

کد خطای E4 ماشین ظرفشویی دوو
نمایش این ارور ظرفشویی دوو به خاطر وجود نشتی آب در دستگاه می‌باشد. البته محل دقیق نشتی در هیچ یک از قطعات مااشین ظرفشویی مشخص نمی‌باشد. ازاینرو تکنسین‌کار باید پنل جلو و عقب دستگاه را باز کرده و محل دقیق نشتی را پیدا کرده و رفع نماید. به همین دلیل در صورت مشاهده این کد خطا بر روی ماشین ظرفشویی بهتر است که از دستکاری کردن دستگاه اجتناب کرده و بررسی و عیب‌یابی ماشین ظرفشویی را به تعمیرکاران بسپارید.

کد خطاهای یا ارور  E6 و E7 ماشین ظرفشویی دوو
نمایش این کد خطاهای ماشین ظرفشویی دوو، بیانگر خرابی قطعه ترمیستور و یا برد ‌دستگاه می‌باشد. تکنسین‌کار باید سیم‌های مربوط به ترمیستور را چک کرده و در صورت وجود ایراد، سنسور را تعویض نماید.

کد خطا یا ارور E8 ماشین ظرفشویی دوو
این ارور ماشین ظرفشویی DAEWOO به دلیل وجود مشکل در مسیر شیر توزیع دستگاه نمایش داده می‌شود. دلیل این ایراد نیز به خاطر شکستگی شیر توزیع و یا خطای مدار می‌باشد که تکنیسین‌کار باید آن را چک کرده و قطعات معیوب شده را تعویض نماید.

کد خطا یا ارور E9 ماشین ظرفشویی دوو
این ارور ماشین ظرفشویی دوو به خاطر 2 علت؛ ایراد در صفحه لمسی نمایشگر دستگاه و یا فشار بیش از ۳۰ ثانیه یکی از کلیدهای ماشین ظرفشویی نمایش داده خواهد شد. اگر این کد خطا به خاطر ایراد مورد اول باشد، باید تکنسین‌کار به تعمیر دستگاه اقدام نماید.

کد خطا یا ارور  ED ماشین ظرفشویی دوو
نمایش این ارور ظرفشویی دوو، بیانگر وجود اختلال در اتصال بین برد اصلی و برد صفحه نمایشگر دستگاه می‌باشد. در صورت مشاهده این کد خطا از دستکاری کردن دستگاه اجتناب نمایید و با نمایندگی تعمیرات دوو جهت بررسی و رفع ایراد ظرفشویی تماس بگیرید.

نمایندگی طاوسیان

با توجه به موارد گفته شده و رفع کد خطاهای ماشین ظرفشویی دوو، اگر قادر به رفع ایرادات دستگاه نبودید؛ می‌توانید جهت رفع ارورهای ظرفشویی با نمایندگی طاوسیان تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات تخصصی تلوزیون دوو

تعمیر تلویزیون دوو تا 360 روز ضمانت
خرابی شدن تلویزون الجی ممکن است به دلایل مختلفی باشد. از خراب شدن LCD تلویزیون ال جی گرفته تا مشکلات قطعات و یا خرابی کابل های تلویزیون، مهمترین مشکلاتی که ممکن است با آن ها مواجه شوید و برای تعمیر نیاز به متخصص داشته باشید در اینجا ذکر شده است.

تعمیر بک لایت تلویزیون دوو
روشن نشدن تلویزیون دوو
چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون های دوو
خاموش شدن ناگهانی تلویزیون دوو
تعمیر تلویزیون دوو بدون تصویر
تعمیر تصویر شطرنجی تلویزیون دوو
برطرف کردن مشکل رنگ تلویزیون دوو
عدم وضوح تصویر تلویزیون دوو

 

افزایش عمر تلویزیون دوو
برای مراقبت و افزایش عمر و کارایی تلویزیون دوو، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

 نگهداری و تمیزکاری منظم: تمیز کردن صفحه تلویزیون و بدنه آن با محلول‌های مناسب، جلوگیری از تماس آب با تلویزیون، جلوگیری از خوردگی اتصالات و تمیز کردن وسایل مرتبط مانند کابل‌ها، می‌تواند به نگهداری و افزایش عمر تلویزیون کمک کند.

عدم استفاده از تلویزیون در دمای بالا: استفاده از تلویزیون در دمای بالا می‌تواند باعث آسیب به قطعات داخلی تلویزیون شود و عمر آن را کاهش دهد. بنابراین، بهتر است در دماهای معمولی از تلویزیون استفاده کنید.

 خاموش کردن تلویزیون به درستی: خاموش کردن تلویزیون به درستی و عدم استفاده از کلیدهای قدرتی در اوقاتی که تلویزیون به کار نیست، می‌تواند باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر تلویزیون شود.

 جلوگیری از نوسانات برق: استفاده از نوسان‌گیرهای برق مانند UPS و فیلتر برق می‌تواند به جلوگیری از خرابی قطعات داخلی تلویزیون در نتیجه نوسانات برق کمک کند.

 استفاده از قطعات اصلی: خرید و استفاده از قطعات اصلی و معتبر برای تعمیر تلویزیون، می‌تواند باعث افزایش عمر و کارایی تلویزیون شود.