همدان سرویس

تماس

08138244444

آدرس:

میدان شریعتی ،خیابان پاسدارن ،نرسیده به مسجد زینبیه روبه روی کوچه حمام صفا

مرکز تعمیرات لوازم خانگی اسنوا

مرکز تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی اسنوا با مدیریت برادران طاوسیان با بیش از سی و پنج سال سابقه، با کادری مجرب از مهندسین و تکنسین های با تجربه و متخصص توانسته ایم با تهیه قطعات و لوازم اصلی دستگاه های اسنوا در زمینه نصب و تعمیرات یخچال ساید بای ساید اسنوا، یخچال فریزر اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا ، ماشین ظرفشویی اسنوا ، جاروبرقی اسنوا ، تعویض فیلتر و سرویس های دوره ای خدماتی سریع با کیفیت با ضمانت شش ماهه به شما همشهریان عزیز ارائه نماییم.

مرکز تعمیر یخچال اسنوا

تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا در محل

خدمات تعمیرات یخچال فریزر اسنوا در محل یا منزل شما با متخصصین و کارشناسان مجرب همدان سرویس با مدیریت طاوسیان با بیش از 35 سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی در همدان .

مشکلات و خرابی هایی که ممکن است در یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما بوجود آید به یکی از اشکال زیر نمایان میگردد .

  • مشکل داغ شدن شدید موتور یخچال
  • مشکل برفک زدن یخچال
  • مشکل صدای زیاد یخچال
  • مشکل روشن نشدن یخچال
  • مشکل اتومات نکردن یخچال
  • یخچال روشن نمی‌شود
  • یخچال یکسره کار می‌کند
  • یخچال صدای غیرطبیعی دارد

بررسی خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا 

ارور یا کد خطای F1 :

این خطا به معنی سرد نشدن اواپراتور است. برای برطرف کردن این مشکل باید یخ زدگی اواپراتور را از بین ببرید.

ارور یا کد خطای F2 :

این خطا به معنی خرابی سنسور داخلی فریز بوده و جهت رفع آن باید سوکت سنسور را چک کرده و یا در صورت نیاز باید آن را تعویض کنید .

ارور یا کد خطای F3 :

کد خطای ظاهر شده بر روی نمایشگر نشان دهنده ی وجود مشکل در سنسور داخلی یخچال است ، جهت رفع آن باید سوکت سنسور را چک کرده و یا در صورت نیاز باید آن را تعویض کنید .

ارور یا کد خطای F4 :

کد خطای ظاهر شده بر روی نمایشگر نشان دهنده ی وجود مشکل در سنسور دیفراست است ، جهت برطرف کردن آن بهتر است سوکت سنسور دیفراست ، و برد قدرت دستگاه را مورد بررسی قرار دهید ممکن است نیاز باشد یکی از آن ها را تعویض کنید .

ارور یا کد خطای F5 :

برای رفع کد خطای مورد نظر باید المنت یخچال و ساید خودتان را مورد بررسی قرار دهید چراکه ممکن است دچار قطعی شده باشد

ارور یا کد خطای F6 :

مشکل دستگاه شما در صورت نمایش چنین خطایی به احتمال زیاد از خرابی آی سی حافظه EPROM است برای رفع این خطا باید برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی تکنسین قرار گیرد .

ارور یا کد خطای F7 :

در صورت مشاهده همچین خطایی بر روی صفحه نمایش احتمال دارد فن یخچال از کار افتاده باشد ، بررسی کنید اگر دچار خرابی شده باشد باید تعویض گردد.

ارور یا کد خطای F8 :

نمایش این خطا بر روی صفحه نمایش احتمال دارد به این دلیل باشد که فن فریزر از کار افتاده باشد ، بررسی کنید اگر فن فریزر دچار خرابی شده باشد باید تعویض شود.

ارور یا کد خطای H :

گرم بودن یخچال از دلایل بروز این خطا است ، چنانچه دمای یخچال از 18 درجه سانتی گراد بالاتر رود این خطا نمایش داده می شود این مشکل اغلب با شارژ گاز دستگاه حل می شود که باید توسط متخصصین تعمیرات یخچال اسنوا انجام گیرد . برای رفع این مشکل می توانید با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

ارور یا کد خطای H1 :

گرم شدن فریزر باعث نمایش این خطا می شود.در صورتی این خطا نمایش داده می شود که دمای فریزر به برسد و یا از 9 درجه بالاتر رود.کم بودن گاز مبرد در موتور یخچال دلیل اصلی این مشکل است .

مجموعه خدمات تخصصی جاروبرقی همدان سرویس با بهره گیری از کادر پشتیبانی مجرب و کارشناسان واجد شرایط تعمیر با بیشتر از 35 سال سابقه و بهره وری از دانش و انواع ابزار آلات روز جهت سهولت هرچه بیشتر در ارائه خدمات آماده به ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود،

رایج ترین اختلالات در جاروبرقی های اسنوا (Snowa)
خاموش و روشن شدن جارو برقی اسنوا حین کار
خرابی موتور جارو برقی اسنوا
اختلال در مکش جاروبرقی
اختلال در حرکت و جهت دهی به جاروبرقی
صدای شدید جاروبرقی در حین کارکرد

تعمیرات تخصصی جاروبرقی اسنوا
مرکز تعمیرات تخصصی لباسشویی و ظرفشویی اسنوا

مرکز تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی اسنوا

اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی و ظرفشویی  ممکن است ناشی از انواع مشکلات مانند خرابی قطعات یا تمام شدن عمر مفید آن باشد. تعمیرکار ماشین لباسشویی اسنوا با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کمک دانش و تجربه خود، در کمترین زمان عیب دستگاه را شناسایی کرده و برای تعمیر آن اقدام می‌کند. به یاد داشته باشید که بسیاری از مشکلات لباسشویی فقط باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای انجام شود؛ به‌عنوان مثال عیب یابی و تعمیر خشک کن لباسشویی اسنوا از عهده هرکسی برنمی‌آید. از جمله رایج‌ترین درخواست‌های مشتریان تعمیرآنلاین برای تعمیر لباسشویی اسنوا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

صدای بالای لباسشویی هنگام خشک‌کن
نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا
تخلیه نشدن آب داخل دیگ
آب‌گیری نکردن دستگاه هنگام شروع فرایند شست‌وشو
ارور چشمک زن لباسشویی اسنوا
تعویض بدنه ماشین لباسشویی
باز نشدن درب ماشین لباسشویی اسنوا

ایرادات و مشکلات رایج ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی اسنوا روشن نمیشود

ماشین ظرفشویی عمل تخلیه را انجام نمیدهد

کلید های ماشین ظرفشویی اسنوا از کار افتاده است

ارورهای لباسشویی اسنوا 


ارور IE لباسشویی اسنوا
این خطا مربوط به اشکال در ورود آب و آبگیری نکردن ماشین لباسشویی است. از جمله علل احتمالی برای نمایش ارور ie در لباسشویی‌های اسنوا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیر آب بسته است.
فیلتر ورودی آب مسدود است.
شیر برقی نامرغوب است یا خراب شده است.
در حین آبگیری پمپ تخلیه کار می‌کند.
سنسور سطح آب (هیدروستات) خراب است.
برد سطح آب را بررسی نمی‌کند.
رفع ارور IE ماشین لباسشویی اسنوا:

ابتدا شیر آب را چک کنید و از وصل بودن آن مطمئن شوید.
اگر فیلتر ورودی آب مسدود است، لازم است به وسیله شستشو، گرفتگی‌ها و مسدودیت‌های فیلتر را باز کرده یا فیلتر را تعویض کنید.
همچنین در صورت خرابی شیر برقی، سنسورها یا پمپ تخلیه، ممکن است تعویض قطعات لازم باشد.
ارور یا کد خطایی  OE:
این کد خطای لباسشویی اسنوا مربوط به اشکال در تخلیه آب است. از دلایل احتمالی بروز این کدخطا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوله تخلیه گره یا پیچ خورده است.
پمپ تخلیه خراب شده است.
هیدروستات خراب است.

 ارور یا کد خطایی LE لباسشویی اسنوا :
این کدخطا مربوط به اشکال در باز بودن درب لباسشویی است، بدین معنا که درب باز بوده یا به طور کامل بسته نشده است. 4 مورد می‌توانند در ظاهر شدن این کدخطا موثر باشد:

هنگامی که درب لباسشویی باز است، دکمه شروع یا start/pause فشرده شده است.
قفل درب خراب است.

ارورهای ظرفشویی اسنوا 

ارور یا کد خطایی EO ماشین ظرفشویی اسنوا
از رایج ترین ارور و کدهای خطا ماشین ظرفشویی اسنوا، کد EO می باشد. این کد نشان دهنده هرگونه اختلال در سیستم تخلیه دستگاه بوده و برای رفع آن لازم است چند قطعه را بررسی کنید. ابتدا شلنگ تخلیه را بررسی کنید و اگر دچار انسداد شده است آن را برطرف نمایید.
در بسیاری از مواقع سطح فیلتر تخلیه به دلیل انباشته شدن تکه های باقی مانده مواد غذایی دچار انسداد میشود. به همین دلیل لازم است به صورت مرتب روی سطح فیلتر کاملا تمیز شود. علاوه بر موارد فوق، چاهی که شلنگ تخلیه دستگاه در آن قرار دارد را نیز ممکن است دچار گرفتگی شده باشد.
در شرایطی که هیچ یک از موارد فوق دلیل نمایش ارور EO نباشد، ممکن است سایر قطعات داخلی دچار خرابی شده باشند. برای رفع این مشکل در این شرایط لازم است با افراد حرفه ای در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

ارور یا کد خطایی E1 ماشین ظرفشویی اسنوا
در شرایطی که آب با اختلال و چالش وارد دستگاه شود و آبگیری به خوبی انجام نشود، کد خطا E1 بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی اسنوا مشاهده میشود. دلایل زیادی برای رخ دادن این کد خطا وجود دارد که اصلی ترین آنها، قطع بودن آب یا کمبود فشار آن است. فشار آب در آشپزخانه را بررسی کنید.
اگر فشار آب طبیعی باشد، شلنگ ورودی باید بررسی شود. هر گونه گرفتگی و شکستگی در طول شلنگ را به طور کامل بررسی و برطرف کنید تا آب وارد دستگاه شود. البته لازم به ذکر است که در بسیاری از مواقع به دلیل فعال شدن تاخیر زمان شروع این خطا رخ می دهد.
در نهایت اگر با هیچ یک از این موارد ارور رفع نشد، کافیست با تیم های تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا تماس بگیرید.

ارور یا کد خطایی CL ماشین ظرفشویی اسنوا
اگر قفل کودک را به دلایل مختلف غیر فعال کرده اید، در حین روشن شدن دستگاه کد CL نمایش داده میشود. در شرایطی که قصد دارید قفل کودک را فعال کنید، کافیست قفل را فعال کنید که با توجه به مدل دستگاه روش فعالسازی آن متفاوت است.

ارور یا کد خطایی CD ماشین ظرفشویی اسنوا
کد CD یا COOL DRY یکی از رایج ترین کدهایی می باشد که همیشه در حین استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا با آن برخورد خواهید داشت. این کد نشان دهنده اتمام زمان شستشو می باشد و مرحله خنک سازی ظروف شروع شده است. لذا با مشاهده این کد نگران نباشید چون خطا و ارور نیست، بلکه روند کار را مشخص می کند.

ارور یا کد خطایی F ماشین ظرفشویی اسنوا
در تنظیم برنامه های شستشوی ماشین های ظرفشویی امکان فعال کردن حالت AUTO SMART می باشد. با این قابلیت می توان مشخص کرد که دستگاه به صورت خودکار و با توجه به شرایط و میزان و نوع کثیفی های روی ظروف برنامه شستشو را تعیین کند. نمایش کد F به معنای فعال بودن این قابلیت است. در نتیجه می توان گفت این کد به عنوان کدهای خطا ماشین ظرفشویی اسنوا نیست.

مرکز تعمیرات تخصصی جاروبرقی اسنوا در همدان با بیش از 35 سابقه نمایندگی خدمات پس از فروش برندهای برتر در همدان فعالیت دارد. این مرکز با داشتن کادری فنی و مجرب در ارائه خدمات پس از فروش محصولات برند مطرح می‌پردازد. فقط کافیست با شماره 08138251188 ویا 09181117805 تماس بگیرید

خرابی های متداول ماکروفر اسنوا Snowa

جرقه در مایکروویو

علت گرم نکردن مایکروویو

ماکروفر روشن نمی شود
کنترل پنل کار نمی کند
صفحه ماکروفر نمی چرخد
درب به طور معمول بسته نمی شود

مرکز تعمیرات ماکروفر اسنوا
مرکز تعمیرات تخصصی تلوزیون اسنوا

تعمیرات تخصصی تلویزیون اسنوا تا 360 روز ضمانت

تعمیرات تلوزیون اسنوا 
تلوزیون ، ال سی دی ، ال ای دی های اسنوا ممکن است با مشکلاتی چون :

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اسنوا
مشکل آب خوردگی پنل تلویریون اسنوا
مشکل روشن نشدن تلویزیون اسنوا
مشکل دیر روشن شدن تلویزیون اسنوا
طع شدن صدا و عدم وجود صدا در تلویزیون اسنوا
خرابی در پنل و صفحه نمایشگر تلویزیون اسنوا

پرش و لرزش تصویر در تلویزیون اسنوا
یکی از رایج ترین ایراداتی که برای تلویزیون های اسنوا رخ می دهد، پرش تصویر و یا لرزش تصویر است. این لرزش ها یا پرش ها اگر به صورت مکرر رخ دهند، تماشای تلویزین را برای شما سخت کرده و لذت آن را کم می کند. سوای این موضوع می تواند یک هشدار جدی برای شما باشد تا دست به کار شده و موضوع را جدی گرفته و پیش از متحمل شدن هزینه های هنگفت تعمیرات، پیش دستی کرده و عیب یابی را به متخصصین تعمیر تی وی بسپارید.

اگر دلیل این مشکل را جویا شوید، باید اذعان کنیم که ضعف دد پنل تلویزیون یا ایراد و نقص در لامپ تصویر می تواند از اصلی ترین علل بروز این مشکل باشد اما ایراد در منبع تغذیه دستگاه و یا آسیب در مین برد نیز می تواند از علل دیگر بروز این مشکل باشد.

قطع صدادر تلویزیون اسنوا
گاهی با ایراد در عملکرد بلندگوهای تلویزیون، شما حتی با کم یا زیاد کردن کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا نیز نمی توانید به هنگام تماشای تلویزیون میزان صدا را کنترل نمایید. حتی در مواردی هنگام تماشای تلویزیون به یک باره صدا برای همیشه قطع می شود. علت بروز این حادثه، می تواند خرابی بلندگوها و یا ایراد در مین برد دستگاه باشد.

دیر روشن شدن تلویزیون اسنوا
در مواردی پس از فشردن دکمه پاور از روی کنترل تلویزیون، مشاهده می نمایید که تلویزیون شما به کندی و با تاخیر فراوان روشن می شود و این موضوع شما را نگران و کلافه می کند. آگاه باشید که این مشکل از برد تغذیه و اختلالاتی که برای این برد پیش آمده است می باشد. در صورت تکرار این مشکل می توانید موضوع را با کارشناسان فنی و متخصص تعمیر تی وی در میان بگذارید و اقدامات لازمه برای تعمیر را به تیم تعمیر تی وی بسپارید.

قطع شدن صدای تلویزیون اسنوا

قطع شدن صدای تلویزیون از اختلال در برد پاور یا بلندگو های دستگاه شماست به این صورت که اگر برد پاور ولتاژ مورد نیاز بلندگو ها را تامین نکند یعنی در این مورد دچار مشکل باشد قطعا صدایی از اسپیکرها خارج نمی‌شود.

عمده ترین دلیل مشکل صدای تلویزیون مربوط به خرابی بلند گوهای تلویزیون است و فقط شما باید مدل دستگاه خود را به تکنسین های ما در واحد نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا اعلام کنید تا با تعویض بلندگوها قطعا مشکل قطعی صدا برطرف خواهد شد.

تلویزیون اسنوا تصویر هاله ای تاریک یا نقطه ای روشن دارد

وجود هاله ای تاریک میتواند علتش همان لامپ های پشت پنل یا بک لایت باشد که در بعضی مدل ها اینگونه است و در برخی مدل ها به گونه ای بک لایت خراب میشود که مانند نقطه ای روشن نمایان میشود.

خرابی بک لایت همه جوره نمایان می‌شود مثلا : علت کم نور شدن صفحه تلویزیون و این دو حالت نیز نمونه ای از آن است به طور کلی هر نوع هاله یا نقطه ای که تصویر روی آن معلوم باشد تقریبا میتوان گفت که علت آن خرابی بک لایت است.